Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, -C- skrev:

Taaaaakk @Sinsiew 😍

Hva mente du med at det ikke blir så langt mellom S og min lille spireliten? Hvem er S? Haha! Burde skjønt hva du mener, but I don’t! 😛 

 

Hun i magen min 😛 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om jeg ikke har vært noe aktiv her inne på IKM skravletråden selv, har jeg fulgt med lenge og jeg er sååå glad på dine vegne, @-C-❤️ Dette ser virkelig positivt ut! Jeg er 13 dpo nå, og har kanskje øøøørlit sterkere strek enn din :) Den øker sakte men sikkert, og skal teste på ny i morgen. IKM er på søndag, så jeg har en CB digital på lur til da. Blir en spennende tid fremover nå :) Krysser fingrene for deg og alle andre her inne som prøver 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Hun i magen min 😛 

 

Åååååh så klart hahahha! Når kommer hun igjen? @Sinsiew

Har dere folk sjekket kinesisk fødselskart?

Stemte på begge mine jenter og i følge kartet skal jeg få jente nå også om dette vedvarer. Får ikke gutter jeg, tydelig he he!

 

EC4FF196-DF58-4F4A-B44B-313F35A913CE.jpeg

90D3C753-BC1A-4BF1-BB0A-BAF91AB61772.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Selv om jeg ikke har vært noe aktiv her inne på IKM skravletråden selv, har jeg fulgt med lenge og jeg er sååå glad på dine vegne, @-C-❤️ Dette ser virkelig positivt ut! Jeg er 13 dpo nå, og har kanskje øøøørlit sterkere strek enn din :) Den øker sakte men sikkert, og skal teste på ny i morgen. IKM er på søndag, så jeg har en CB digital på lur til da. Blir en spennende tid fremover nå :) Krysser fingrene for deg og alle andre her inne som prøver 🙌

@SUPERMIRI Hei du:) det var et nytt nick for meg! Så utrolig koselig at du har fulgt med og GRATTIS med graviditeten!!! ❤️ 

Kan jeg spørre hvor lenge dere har prøvd? Fikk du sterkere strek på 10dpo? Enn min altså?

Jeg har jo opplevd dette før, sterkere og sterkere strek, så positiv digital, men så går det dårlig uansett, så derfor klarer jeg ikke helt tro på dette før jeg ser et hjerte slå tror jeg! Eller ha troa på dette blir mer riktig å si. At et egg er befruktet skjønner jeg også, for ellers hadde ikke hcg gitt utslag, men det kan likegjerne være en streifer eller en kommende sa på meg (med tanke på historikken min), så jeg mener ikke være skremmende. Dette gjelder MEG! Ikke hos andre normalt :) 

Du må holde meg oppdatert da! Da har vi termin ca samtidig om dette går bra:) tok du bilde av din test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -C- skrev:

@Ønskebarnnr2 Ja sant, er ikke han søt? Tusen takk ❤️ jeg kommer til å teste hver dag fremover, og skal holde dere oppdaterte for hver eneste test jeg tar!

Sambo mener jeg ikke bør tempe videre nå, da han er redd det skal gi meg unødig stress. Så vurderer å høre på han. Samtidig som det er vanskelig å legge det bort.

I følge FF har jeg IKM tir 25 februar, så kan hende jeg bør vente litt ja :) det er ganske kjipt å få den «ikke gravid» lysende i trynet, men samtidig ha positive strimler.

Sender deg en ekstra god klem ❤️ takk for at du er så fin mot meg!

E61AE882-BD91-4BC8-BD67-21893A094786.jpeg

Jeg tror at samboeren din har et poeng 🤭 jeg selv har ikke klart å legge vekk termometeret 😅 men jeg temper ikke hver dag lengre 🥰 for jeg kjenner jo at jeg er varm, så da er det vel egentlig ikke behov for det 😅 men har blitt en sånn vane at det er ikke bare å legge den vekk 🤭 

Så deilig med hjemme laget pizza da 🥰 også ville jeg spørre deg @-C-, den kinesiske kalenderen, skal man da se på måneden unnfangelse fant sted, eller ut ifra termin? 🤷‍♀️😅 Er litt grønn på det 🤭 for om det er fra unnfangelsen så skulle sønnen vår egentlig vært ei jenta 😅 men om det er fødsels måneden mener jeg at det stemte 😅 bare lurte, for er jo litt gøy å se da 😍 

Edit: ser nå at det ikke stemte med gutten vårres uansett hvordan vei jeg snur det 😅

Endret av Ønskebarnnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye @-C- 😍 Jeg skjønner godt at det er skrekkblandet fryd, men tenk! Akkurat NÅ er du i alle fall gravid 💛 Jeg er glad på deres vegne 😊 Synes testene absolutt ser lovende ut! Legger ved bilde av min test fra 10 dpo. 
 

Forresten, i følge det kinesiske fødselskartet skulle jeg fått en jente! Men på TUL var legen gaaanske sikker på at det lå en gutt i magen. Om det stemmer gjenstår det å se 🙈 

 

9B799437-ED7B-429C-9CC1-923E25D0981E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Ønskebarnnr2 Pizzaen smakte ekstra godt i dag ❤️ 
Ha ha jeg tror det er mnd for unnfangelse. Så for meg, 37 år, unnfangelse februar = jente.

Begge jentene mine stemte dette med! Jeg blir glad for en jente til jeg, men det ville jo vært rene skjære løgnen og si at jeg ikke håper på gutt nå som jeg har to jenter! Derfor håper jeg den tar feil 😛 SELV OM en jente selvfølgelig er hjertelig velkommen! Eeeelsker å være jentemamma så det er sagt :) 

Ja altså, argumentet mitt for å fortsette å tempe er at jeg da har bedre kontroll om dette ikke går bra, mtp fremtidig pp’er.

Ikke lett det der!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, -C- skrev:

Åååååh så klart hahahha! Når kommer hun igjen? @Sinsiew

Har dere folk sjekket kinesisk fødselskart?

Stemte på begge mine jenter og i følge kartet skal jeg få jente nå også om dette vedvarer. Får ikke gutter jeg, tydelig he he!

 

EC4FF196-DF58-4F4A-B44B-313F35A913CE.jpeg

90D3C753-BC1A-4BF1-BB0A-BAF91AB61772.jpeg

Den stemte på begge her 😁 

Heldig, for jeg har alltid tenkt at jeg skal ha to jenter, og om det kommer en attpåklatt så blir det gutt 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fiva skrev:

Gratulerer så mye @-C- 😍 Jeg skjønner godt at det er skrekkblandet fryd, men tenk! Akkurat NÅ er du i alle fall gravid 💛 Jeg er glad på deres vegne 😊 Synes testene absolutt ser lovende ut! Legger ved bilde av min test fra 10 dpo. 
 

Forresten, i følge det kinesiske fødselskartet skulle jeg fått en jente! Men på TUL var legen gaaanske sikker på at det lå en gutt i magen. Om det stemmer gjenstår det å se 🙈 

 

9B799437-ED7B-429C-9CC1-923E25D0981E.jpeg

@Fiva heeeei tuuuusen takk ❤️ jeg håper virkelig dette går veien!!! Selv om det jo er alt for tidlig for å vite foreløpig. Time will show!

Se der ja, hvilket merke er den testen?

Haha jeg liker å høre at kartet ikke stemmer, for da kan jeg fremdeles kanskje ha håp om en liten gutt! Skjønner at det for mange er veldig tabu og si at man ønske seg det og det kjønnet, men jeg har to jenter, en gutt hadde vært moro! Det må værra lov å si 😛 eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sinsiew skrev:

Den stemte på begge her 😁 

Heldig, for jeg har alltid tenkt at jeg skal ha to jenter, og om det kommer en attpåklatt så blir det gutt 😂 

Sant! Derfor jeg sier jeg ønsker meg en pjokk! Har jo to jenter fra før 😛 @Sinsiew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, -C- skrev:

@Fiva heeeei tuuuusen takk ❤️ jeg håper virkelig dette går veien!!! Selv om det jo er alt for tidlig for å vite foreløpig. Time will show!

Se der ja, hvilket merke er den testen?

Haha jeg liker å høre at kartet ikke stemmer, for da kan jeg fremdeles kanskje ha håp om en liten gutt! Skjønner at det for mange er veldig tabu og si at man ønske seg det og det kjønnet, men jeg har to jenter, en gutt hadde vært moro! Det må værra lov å si 😛 eller?

Det er tidligtest fra babyplan!  
 

Det forstår jeg veldig godt! Det handler jo ikke om at en jente er uønsket, men at det bare hadde vært spennende og annerledes med en gutt 😊 Dette er jo min første, så jeg har absolutt ikke hatt noe preferanse på kjønn. Men det er klart at jeg hadde syntes det var kjekt om en eventuell nestemann ble motsatt! 
 

Ååh, det blir spennende å følge med videre nå! 💛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Fiva skrev:

Det er tidligtest fra babyplan!  
 

Det forstår jeg veldig godt! Det handler jo ikke om at en jente er uønsket, men at det bare hadde vært spennende og annerledes med en gutt 😊 Dette er jo min første, så jeg har absolutt ikke hatt noe preferanse på kjønn. Men det er klart at jeg hadde syntes det var kjekt om en eventuell nestemann ble motsatt! 
 

Ååh, det blir spennende å følge med videre nå! 💛

@Fiva Finnes det også stav som er slik «tidlig»? 😄 

Ja sant, vi mennesker er skrudd sammen sånn, vil ofte ha det vi ikke har 😛 

Førstemann hadde jeg heller ingen preferanser på:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

Aaaah! Men når er det man skal få 2-3 uker ca? @J1994

Har lest et sted at det er når hcg er fra 200 og oppover, så rundt der ett sted tenker jeg :) Har du fått svar på dagens hcg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, J1994 skrev:

Har lest et sted at det er når hcg er fra 200 og oppover, så rundt der ett sted tenker jeg :) Har du fått svar på dagens hcg?

Nei, den måtte sendes til lab så jeg får nok ikke svar før mandag.

Hmmm det bli spennende å se da! Jeg kan ikke forstå hvordan noen da får 2-3 før IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!!! Gratulerer C!!! Og andre om jeg har missa noen

Håper alle her inne har det bra. 

Selv har jeg en veldig merkelig ff graf? Den mener jeg har ovulated, kanskje, men kanskje ikke. Veldig rar syklus og mens dette. 

Kan noe forklare meg? 

 

Screenshot_20200221_211222_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, -C- skrev:

Nei, den måtte sendes til lab så jeg får nok ikke svar før mandag.

Hmmm det bli spennende å se da! Jeg kan ikke forstå hvordan noen da får 2-3 før IKM?

Ok :) Vi produserer vel hcg ulikt, så vet ikke mer enn det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, -C- skrev:

Nei, den måtte sendes til lab så jeg får nok ikke svar før mandag.

Hmmm det bli spennende å se da! Jeg kan ikke forstå hvordan noen da får 2-3 før IKM?

Gratulerer så mye @-C-!! Så utrolig hyggelig lesning!❤❤

Jeg fikk faktisk "gravid, 1-2 uker" på clearblue 4 dager før IKM 😅 og jeg venter bare 1 baby. Mens andre får ikke positivt strimmel en gang før etter IKM 🙈 Så man produserer hcg veldig forskjellig, og det kommer jo an på når egget fester seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@-C- Hei :) Tusen takk og i lige så! ❤️ Det har vel egentlig ikke helt gått opp for meg enda. Av en eller annen grunn tenker jeg at jeg ikke er gravid, eller er i hvertfall redd for det. Aner ikke hvorfor, jeg har jo aldri vært gravid eller opplevd komplikasjoner før. Etter å ha tilbragt mye tid med å lese forumer her inne, så føler jeg derfor en del på en skrekkblandet fryd. Ettersom IKM er på søndag, vil det kanskje gå litt mer opp for meg da og hvis testen er sterkere. Akkurat nå er jeg mer på "hælene". 

Ja, jeg har skjønt at du har hatt en vond historikk mtp prøvingen. Vi har ikke prøvd lenge. Vi er bare i PP1, så jeg har tilnærmet null erfaring. Føler egentlig ikke jeg har noe å være bekymret eller tankefull over, da jeg aldri har opplevd hverken SA eller noe annet. Allikevel er jeg det, og jeg føler meg ganske teit. Jeg må si jeg beundrer alle dere som har prøvd lenge, og som står i dette her. Jeg er jo helt tussete...

Jeg fikk ikke sterkere strek enn deg 10dpo, den var veldig lik. Min var faktisk nesten ikke der. Den jeg tok i går, som var altså 12dpo var ikke mye sterkere enn den du har nå, men litt. Jeg har dessverre ingen bilder på pcen her jeg sitter nå, men kan se om jeg finner de frem på mobilen i morgen. Skal ta en ny test i morgen tidlig også, så det blir spennende å se om den synes mer da. 

Jeg krysser fingrene for oss begge to og håper på at spirene sitter! Da har vi vel termin ca samtidig ja, så hadde vært gøy og isåfall følge hverandre :) 

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Kjapt innom på morgenen for å vise dagens test.

Jeg synes dessverre ikke den har blitt noe sterkere. Hadde en slik vanlig graviditetsstrimmel fra babyplan også, og den ble enda lysere.

Vet de er mindre sensitive, men for meg er dette litt ekkelt, for jeg hadde håpet på sterkere streker enn dette🙈

Noen andre som ikke hadde sinnsyk stigning i styrke på test fra dpo10- dpo11?

I og med at jeg har opplevd det her før, (Ikke så tidlig, men) tenker jeg jo med en gang: streifer, kjemisk osv.

1BEB186D-E7C0-400D-9DDB-BC154C4A04B3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...