Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Carjo4 skrev:

Ja hvor tiden flyr! Den går helt sikkert ikke noe saktere med barn i huset kan jeg tenke meg? Har hørt om paw patrol men noe baker er jeg absolutt ikke, jeg sliter nesten med å tilberede toro sine pakker 😂 jeg har ingen råd og om jeg hadde hatt noen så tror jeg ikke de hadde vært til å stole på, haha. Du finner helt sikkert mye tips og en lignende kake på YouTube kan jeg se for meg 😀. Å så gøy å kunne dele nyheten snart med barna, de kommer til å bli helt i 100! Så utrolig gøy at termin er midt mellom dem to, det må jeg si var en fulltreffer ❤️. Håper det er en frisk og fin baby dere får se om en mnds tid 🥰

Hehe 😅 neida, jeg finner nok ut 😉 ble jo kake ifjor også (paw patrol da også 😂) 🤭 terminen er ikke midt imellom dem 🤭 men timen til TUL 🤭 og da er jeg nok kommen meg inn i uke 12 og regner med at det er trygt å la ungene få vite det når vi vet at alt står bra til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hehe 😅 neida, jeg finner nok ut 😉 ble jo kake ifjor også (paw patrol da også 😂) 🤭 terminen er ikke midt imellom dem 🤭 men timen til TUL 🤭 og da er jeg nok kommen meg inn i uke 12 og regner med at det er trygt å la ungene få vite det når vi vet at alt står bra til ❤️

Åja! Da er det jeg som har misforstått 🤭 men UL ja, blir en travel tid som du sier så håper tiden går fort 👍🏼. Dette blir jo nesten som en ekstra bursdagsgave for dem begge 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Førstegangs skrev:

Hvis du har fått beskjed om å ta de, så ta de! Ikke så lett å starte rett etter EL når den plutselig kommer litt tidlig. Kan ikke se hvordan progesteron-støtten skal skade etter EL har vært, det er jo bare bra. Jeg stemmer for Lutinus oppi blomsten😅😂

Ja sant @Førstegangs, jeg får vel ta de. Må se om jeg finner de her et sted blant alle pillene 😛 Haha da blir det lutinus oppi blomsten ha ha ha!!! *knis* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carjo4 skrev:

Det er godt du forstår 🤭 hadde vært fint om slike ting hadde stått på nettet også, selv om vi fleste vet at vi ikke burde Google alt og Ingenting men.. ❤️

Jaa det var gøy! Kunne ikke se all verden men et lite hjerte som slo var absolutt bra nok ❤️ så fint å se at du har hatt EL nå, den grafen kan man absolutt ikke ta feil av. Håper det blir deres tur nå ❤️❤️

Tuuusen takk @Carjo4 ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, -C- skrev:

@Havfrue8 Huff så kjedelig, MEN som du sier: Positivt at du får kortere syklyser:) Jeg tror kanskje dobbel dose vil være mer rett for deg med Letrozol og hadde nok forhørt meg vedrørende det! Dette med positiv el test er vanskelig, ikke alle klarer å få det, selv om de har EL. Har du vurdert å tempe?

Ja, jeg får ta en telefon og høre hva han anbefaler meg. Jeg har temper lenge, men lagt det litt på hylla for å ikke måtte forholde meg til enda en ting. Må tygge litt på om jeg orker å starte med det igjen 😕 positive er at det ikke er lenge igjen til ny pp 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, -C- skrev:

@Yasmin19 He igjen:) Ja da var prognosen min riktig 😄 så bra! Du er absoutt innafor med samleie ift tidspunkt for EL. De fleste privatklinikker abefaler annenhver dag med samleie, foran hver dag, så nå er det bare å krysse fingrene:) Er jo fremdeles litt tidlig å se! Hvor lenge har du prøvd? :) 

Tusen takk:) jeg håper det! Er så glad jeg faktisk har hatt EL!!!! ❤️
 

Ja, men blir jo faktisk så mye som 60 timer fra sex til el, så tror det er liiitt i overkant. Jeg sluttet på pillen i mai, men ble «aktive» prøvere fra august. Hjalp jo forsåvidt ikke, for får ikke el av meg selv. Er på tredje runde på Letrozol nå, måtte opp på 7.5mg for å slippe egg. Min andre eggløsning etter ppille-slutt nå 🤞🏼
 

Har lest i tråden en stund og jeg er så utrolig imponert hvordan du svarer på spørsmål så godt du kan og heie på alle! Jeg håper virkelig at det snart blir din tur. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har opplevd stølhet i magen ved mensen? Jeg hadde det forrige syklus også, og denne gangen kjennes det mest på venstre side, akkurat som en eggløsning 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så dette er skummelt å gjøre. Jeg turte jo ikke dele det sist gang. Jeg var i går og handlet inn starten av ivf-behandling, to sprøyter. Kom på 2100kr. Dette i tilfelle jeg får mensen i løpet av helgen og må starte opp min behandling.

Føler meg ikke gravid, har en dårlig graf, så jeg bare tenkte at her er det like greit å sikre seg.

Jeg er i dag 10 dpo, dere kan se grafen her.

Så tenkte jeg, kanskje jeg skal våge meg på å teste i dag. Tok først 1 test... så en til for å dobbeltsjekke... 

Jeg skjelver. Jeg er redd for å poste dette for da må jeg også komme inn og fortelle når jeg mister. Jeg føler kun frykt. Jeg skjelver så hardt. Gråter. Ikke av glede, men av pur redsel :( har det helt grusomt.

34BF52D9-C3A3-4C4D-8793-1FEF2F4B6582.jpeg

581873F5-3772-40B5-9DD5-74C693DA6C54.jpeg

A4BD797A-3DA8-4F57-83FD-F757D0650488.jpeg

48B20087-E871-467C-9FB8-540C801D7BB9.jpeg

Endret av -C-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, -C- skrev:

Tok til sammen to stk

43C19A29-14EF-456F-8235-1773433CF0A4.jpeg

Herlighet! ❤️ 😍 🥰 Der er det babystrek! 😍😍😍😍 Weeeeee 😍😍 jeg ble sååå glad nå på dine vegne 😍😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@-C-, såg nå at du hadde endret innlegget! ❤️ Alle gode ting er 3,er det ikke det dem sier? Og skal ikke du ha tettere oppfølging nå siden du har mistet 2 ganger allerede tidligere? Jeg har troen altså! Og sender deg en kjempe klem i håp om at det hjelper litt! ❤️ Jeg skjønner din redsel, men samtidig så må man fokusere på det positive! Det er lettere sagt enn gjort, men det skader ikke å prøve! ❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er svak rosa i fargen.

Hyggelig og tusen takk @Ønskebarnnr2 ❤️ men jeg klarer ikke glede meg, sitter her og gråter fordi jeg frykter jeg vet hva jeg skal gjennom nå.

Og så får jeg ikke gjøre ivf denne mnd fordi jeg må ha 1 mnd pause etter SA osv.

Kun mørke, redde tanker :( vet det sikkert er dårlig i noens øyne, men jeg er SÅ redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@-C-, såg nå at du hadde endret innlegget! ❤️ Alle gode ting er 3,er det ikke det dem sier? Og skal ikke du ha tettere oppfølging nå siden du har mistet 2 ganger allerede tidligere? Jeg har troen altså! Og sender deg en kjempe klem i håp om at det hjelper litt! ❤️ Jeg skjønner din redsel, men samtidig så må man fokusere på det positive! Det er lettere sagt enn gjort, men det skader ikke å prøve! ❤️ 

Tusen takk, tusen tusen takk ❤️ jeg håper du har rett. Jeg tør ikke fortelle sambo! Det er så tåpelig, vet ikke helt om jeg skal utsette han for håp som SÅ fort kan dras bort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, -C- skrev:

De er svak rosa i fargen.

Hyggelig og tusen takk @Ønskebarnnr2 ❤️ men jeg klarer ikke glede meg, sitter her og gråter fordi jeg frykter jeg vet hva jeg skal gjennom nå.

Og så får jeg ikke gjøre ivf denne mnd fordi jeg må ha 1 mnd pause etter SA osv.

Kun mørke, redde tanker :( vet det sikkert er dårlig i noens øyne, men jeg er SÅ redd!

Uff! Jeg skulle ønske at det var noe jeg kunne skrive/si for at du skal føle deg litt bedre, men jeg vet rett og slett ikke hva. Jeg krysser alt jeg har for at det sitter godt denne gangen! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, -C- skrev:

Tusen takk, tusen tusen takk ❤️ jeg håper du har rett. Jeg tør ikke fortelle sambo! Det er så tåpelig, vet ikke helt om jeg skal utsette han for håp som SÅ fort kan dras bort!

Du kan jo vente til IKM med å fortelle? Når eventuelt en digital også har slått ut? Også er det mye bedre å være 2 om det skulle gå galt, noe jeg ikke håper! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@-C- Baystrek ja!! Gratulerer 😄 Skjønner at det er dritskummelt men det er mye større sannsynlighet for at det går bra enn ikke - selv med historikk på flere tap ❤️ Dette lyste opp morgenen min også, SÅ glad på dine vegne, selv om du sikkert trenger mye tid og mange forsikringer (via TUL) før du får helt troen på at det skal gå fint ❤️ Så utrolig fortjent ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver desp å få tatt et bilde hvor man ser rosafargen, men det er ikke lett altså. Bildene blir mer «groggy» når jeg laster dem opp her inne.

Hvordan er mine strimler ift deres 10dpo?

68C66B44-B591-4ED8-AB9D-59891586BFAC.jpeg

C12AAECC-AB42-4A0E-A4D4-71D8BF16B696.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, -C- skrev:

Prøver desp å få tatt et bilde hvor man ser rosafargen, men det er ikke lett altså. Bildene blir mer «groggy» når jeg laster dem opp her inne.

Hvordan er mine strimler ift deres 10dpo?

68C66B44-B591-4ED8-AB9D-59891586BFAC.jpeg

C12AAECC-AB42-4A0E-A4D4-71D8BF16B696.jpeg

Jeg ser strekene godt, og dem er i mine øyne rosa. ❤️ Mine var vel litt svakere på 10dpo,det er derfor jeg har troen på at dette går rette veien! ❤️ Det er deg så fortjent og vel undt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, -C- skrev:

Prøver desp å få tatt et bilde hvor man ser rosafargen, men det er ikke lett altså. Bildene blir mer «groggy» når jeg laster dem opp her inne.

Hvordan er mine strimler ift deres 10dpo?

68C66B44-B591-4ED8-AB9D-59891586BFAC.jpeg

C12AAECC-AB42-4A0E-A4D4-71D8BF16B696.jpeg

Jeg synes rosafargen var synlig på de andre bildene også. Absolutt ikke en vanlig skyggestrek, dette. Skjønner at du er redd, men gjør noe som letter humøret litt. Se en serie, kjøp en sjokolade, gå en rolig tur. Hold humøret og motet oppe. Dersom dette er en graviditet, tjener du på det. Er det ikke en graviditet, har du i hvertfall fått en bedre dag. Heier på deg, har virkelig troen! 💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg ser strekene godt, og dem er i mine øyne rosa. ❤️ Mine var vel litt svakere på 10dpo,det er derfor jeg har troen på at dette går rette veien! ❤️ Det er deg så fortjent og vel undt! 

Tusen takk ❤️ det hjelper!

Jeg er lei meg for at jeg ikke er den hoppende jublende typen nå som jeg gikk positiv test, det er sikkert dårlig gjort overfor alle som håper og ønsker seg dette mer enn noe, men jeg kan ikke noe for at jeg føler som jeg gjør ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...