AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5041 Del Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, Førstegangs skrev: Tror det er en kombo for meg. Følelsen av å «burde ha sex» kombinert med en ekstremt travel hverdag og krevende jobb, gjør nok at det ikke er så himla gøy å ha sex. Jeg har egentlig ganske høy sexlyst, men det er helt avhengig av overskudd. Har jeg ikke overskudd, så har jeg ikke lyst til å ha sex, og jeg får mindre lyst når jeg vet at jeg burde. Det dreper stemningen for min del☺️ Ja, det skjønner jeg. Var egentlig det jeg mistenkte. Det mest irriterende jeg har fryktet i hele mitt liv er sannsynligheten for å bli gravid😂 det er virkelig en ting som overdrives må jeg si. Etter 13pp kjennes det ikke som at risken er så stor som jeg lærte på ungdomsskolen 😅 Anonymkode: a2f00...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 27. januar 2020 #5042 Del Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det skjønner jeg. Var egentlig det jeg mistenkte. Det mest irriterende jeg har fryktet i hele mitt liv er sannsynligheten for å bli gravid😂 det er virkelig en ting som overdrives må jeg si. Etter 13pp kjennes det ikke som at risken er så stor som jeg lærte på ungdomsskolen 😅 Anonymkode: a2f00...b20 Enig i det, det føles ikke så himla lett å bli gravid. Hvis du er den som stilte spørsmålet, så har du jo den fordelen at dere stort sett har sex hver dag og dermed har gode sjansen hver mnd. Sånn er det ikke hjemme hos oss, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5043 Del Skrevet 27. januar 2020 Akkurat nå, Førstegangs skrev: Enig i det, det føles ikke så himla lett å bli gravid. Hvis du er den som stilte spørsmålet, så har du jo den fordelen at dere stort sett har sex hver dag og dermed har gode sjansen hver mnd. Sånn er det ikke hjemme hos oss, dessverre. Nei jeg tenker at jeg kunne spart meg et par angrepiller og angstfylte stunder om jeg visste dette kan man si. Litt som at jeg før jeg begynte å prøve trodde alle sykluser var 28dager. Var jeg som spurte ja🤐 Men selv om sjansen skal være god her så er den jo åpenbart ikke så høy likevel, ironisk nok ble vår første til på første pp... Så jeg er nok mer utålmodig nå enn mange her inne, siden jeg var sikker på at jeg var selve symbolet på fruktbarhet 🤪 Anonymkode: a2f00...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 27. januar 2020 #5044 Del Skrevet 27. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg tenker at jeg kunne spart meg et par angrepiller og angstfylte stunder om jeg visste dette kan man si. Litt som at jeg før jeg begynte å prøve trodde alle sykluser var 28dager. Var jeg som spurte ja🤐 Men selv om sjansen skal være god her så er den jo åpenbart ikke så høy likevel, ironisk nok ble vår første til på første pp... Så jeg er nok mer utålmodig nå enn mange her inne, siden jeg var sikker på at jeg var selve symbolet på fruktbarhet 🤪 Anonymkode: a2f00...b20 Hmm, ja. Skjønner at du er utålmodig. Vi er flere med det problemet her inne, tror ikke vi skal måle utålmodighet da det er en subjektiv følelse. Å bli gravid på første PP handler nok mest om flaks, og mindre om god fruktbarhet. Sjansen er 20-30 prosent hver mnd man prøver dersom man treffer på EL, og da sier det seg selv at for noen klaffer det tilfeldigvis på første, for andre mye senere. Det er veldig forståelig at du er utålmodig da du har opplevd at det har gått raskt tidligere. Jeg håper det går for deg snart🌟👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5045 Del Skrevet 27. januar 2020 Akkurat nå, Førstegangs skrev: Hmm, ja. Skjønner at du er utålmodig. Vi er flere med det problemet her inne, tror ikke vi skal måle utålmodighet da det er en subjektiv følelse. Å bli gravid på første PP handler nok mest om flaks, og mindre om god fruktbarhet. Sjansen er 20-30 prosent hver mnd man prøver dersom man treffer på EL, og da sier det seg selv at for noen klaffer det tilfeldigvis på første, for andre mye senere. Det er veldig forståelig at du er utålmodig da du har opplevd at det har gått raskt tidligere. Jeg håper det går for deg snart🌟👏🏼 Er veldig irriterende siden vi begge er friske og jeg har mange egg og kvaliteten hans er god. Har vurdert å legge prøvingen på hylla, eller, slutte å teste etter El etc. Føler ofte jeg blir for opphengt i det og så begynner jeg sammenligne med tidligere sykluser og så blir jeg skuffa osv.. Anonymkode: a2f00...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 27. januar 2020 #5046 Del Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev: @Carjo4, tror du det? 😍 Jeg klarte ikke å vente og tenkte jeg skulle se hvordan det ble med litt utvannet urin. Og det ble såpass til strek at jeg måtte vise sambo det og han så det også med en gang! 😍 Så no håper vi bare at det stiger i fargen på teststreken og at det klorer seg godt fast! ❤️ Jeg er overbevist!! Ser du bruker tidligtesten, jeg brukte den vanlige og fikk noe svakere strek enn det der så jeg våger meg med en gratulasjon 🤭❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 27. januar 2020 #5047 Del Skrevet 27. januar 2020 2 timer siden, Lovilove skrev: Da var jeg ferdig på ul, det var det et bankende hjerte og vi fikk høre😍 ble satt frem en dag, så er 6+5, termin 21 september! Gratulerer 😍 det er noe med ventetiden når man ikke vet om det lille lever eller ikke.. Teller du fullgåtte uker eller uken du er inn i? Håper en slipper litt av bekymringene etter en slik UL ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovilove Skrevet 27. januar 2020 #5048 Del Skrevet 27. januar 2020 29 minutter siden, Carjo4 skrev: Gratulerer 😍 det er noe med ventetiden når man ikke vet om det lille lever eller ikke.. Teller du fullgåtte uker eller uken du er inn i? Håper en slipper litt av bekymringene etter en slik UL ❤️ Ja, bestilte timen for to uker siden og må si tiden har gått tregt! Jeg sier at jeg er seks uker på vei når jeg er 6+5, men er jo i uke syv på en måte da😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 27. januar 2020 #5049 Del Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, Lovilove skrev: Da var jeg ferdig på ul, det var det et bankende hjerte og vi fikk høre😍 ble satt frem en dag, så er 6+5, termin 21 september! Åååå 😍 så koselig å høre at dere fikk lytte til bevegelsene 😍 det er noe med det fineste 😍 klem til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 27. januar 2020 #5050 Del Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Carjo4 skrev: Jeg er overbevist!! Ser du bruker tidligtesten, jeg brukte den vanlige og fikk noe svakere strek enn det der så jeg våger meg med en gratulasjon 🤭❤️ Jeg våger ikke å ha for store forhåpninge enda, @Carjo4.. Men der er en tydelig økning siden i formiddag, så kjente gleden i meg bare stige 😍 og siden det er tidligtest, kan det jo fortsatt skje litt enda.. Jeg tror at om stigningen er bra fremover blir jeg å ta digital på torsdag eller fredag og om den viser gravid, ja da blir jeg å gråte for fult! 😅❤️🥰🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 27. januar 2020 #5051 Del Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, Førstegangs skrev: Å, kjære du. Jeg håper så inderlig at dette virkelig er en babystrek. For det er jo noe der!!! Er så spent på morgendagen. Sender deg en skikkelig god klem❤️ Og husk - du er ikke plagsom, vi er her for deg. Så god du er @Førstegangs❤️ det er så koselig at det er flere som håper på vårres vegne, og jeg håper jo for dere alle også! Alle de som det ikke har klaffet for enda ❤️ og det var litt trist å lese at EL er når gubben er borte, men kanskje det er greit for dere etter det dere har vært igjennom? ❤️ Men regner egentlig med at dere er klar for å få det til en gang til så fort som mulig ❤️ jeg takker så masse for klemmen og sender en stor klem tilbake til deg 🥰😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5052 Del Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør bare fordi jeg lurer, og ikke for å være frekk eller slem så vær så snill ikke hopp på meg eller tro at jeg er det:) Tidligere i tråden ser jeg dere klager over at dere må ha sex så ofte. Er det sånn fordi dere har prøvd så lenge eller er det generelt liksom? Er som sagt bare nysgjerrig. Vi prøver på nr2, vært sammen i 15 år og har sex hver dag nesten uavhengig av eggløsning, mens jeg ser mange her inne bare har sex 'når det teller' og da lurer jeg på om det er prøvingen som gjør det eller om dere generelt ikke har så stor sexlyst? Som sagt, mener ikke noe vondt her, håper dere forstår det. Anonymkode: a2f00...b20 Jeg klager ikke på mye sex, for å si det sånn 🤣 På oversiktene i appene mine kan det se ut som at vi kun har sex for å lage baby under fertile vinduet, men for min del er det ikke sånn. Det er bare det at jeg kun registrerer det i apper dersom jeg er fertil Anonymkode: 7080a...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5053 Del Skrevet 27. januar 2020 4 dager på overtid nå... Ømme bryst, vond korsrygg og teite negative tester... Arg! Anonymkode: 32e43...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5054 Del Skrevet 27. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er veldig irriterende siden vi begge er friske og jeg har mange egg og kvaliteten hans er god. Har vurdert å legge prøvingen på hylla, eller, slutte å teste etter El etc. Føler ofte jeg blir for opphengt i det og så begynner jeg sammenligne med tidligere sykluser og så blir jeg skuffa osv.. Anonymkode: a2f00...b20 Hvorfor driver du og tester etter eggløsning? Hvis dere uansett har sex hver dag, er det jo bare styrete og unødvendig å teste. Anonymkode: 678a8...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 28. januar 2020 #5055 Del Skrevet 28. januar 2020 God morgen alle dere fine damer 🥰 Dagens tester er blitt sterkere så jeg våget meg til å skrive det inn på FF 😍 herregud 😭❤️ jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg 🤭 ville dere tatt en digital test i morgen? 😊 Den øverste er tidligtest og den nederste vanlig 🥰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 28. januar 2020 #5056 Del Skrevet 28. januar 2020 1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev: God morgen alle dere fine damer 🥰 Dagens tester er blitt sterkere så jeg våget meg til å skrive det inn på FF 😍 herregud 😭❤️ jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg 🤭 ville dere tatt en digital test i morgen? 😊 Den øverste er tidligtest og den nederste vanlig 🥰 Uæææ! Dette må jo være en positiv test!!! Får jeg lov å si gratulerer nå? Herreminhatt så stas, endelig😍😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 28. januar 2020 #5057 Del Skrevet 28. januar 2020 (endret) 1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev: God morgen alle dere fine damer 🥰 Dagens tester er blitt sterkere så jeg våget meg til å skrive det inn på FF 😍 herregud 😭❤️ jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg 🤭 ville dere tatt en digital test i morgen? 😊 Den øverste er tidligtest og den nederste vanlig 🥰 GOD morgen fine deg 😍 Gratulerer så mye @Ønskebarnnr2 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Tenk at det endelig ble din tur!!! Var ikke i tvil da jeg så den første svake testen, og jeg er så glad på dine vegner! Du fortjener det såååå mye! Tenk at du slapp å gå inn i pp17!!!! Dette er sååååå fortjent! Sender deg verdens største klem!!!! Kan tenke meg du har mange gode følelser i kroppen nå! Å prøve så lenge er virkelig ingen dans på roser og du har hele veien vært så positiv og god mot oss andre ❤️ Du kan sikkert ta digital nå ja!! Håper du vil stikke innom gruppa innimellom allikevel, det er så kos å ha deg her! Igjen gratulerer 😍😍😍😍 Endret 28. januar 2020 av -C- 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 28. januar 2020 #5058 Del Skrevet 28. januar 2020 1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev: God morgen alle dere fine damer 🥰 Dagens tester er blitt sterkere så jeg våget meg til å skrive det inn på FF 😍 herregud 😭❤️ jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg 🤭 ville dere tatt en digital test i morgen? 😊 Den øverste er tidligtest og den nederste vanlig 🥰 Gratulerer så mye! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 28. januar 2020 #5059 Del Skrevet 28. januar 2020 (endret) Tusen takk @-C-og @Førstegangs😍😍 jeg vet fortsatt ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Sambo ble så gla men han sa det at han ikke blir å glede seg så alt for mye før det er gått de 3 første måneder 🤭 mens jeg, jeg kunne ha skriket det ut til hele verden 😭😭😭♥️♥️♥️ endelig ble det vårres tur, når vi faktisk ikke har hatt mulighet til å prøve noe aktivt pga sykdom og alt.. 😝 Jeg skal sannelig ta den digitale imorgen 🤭 gleder meg så til å se at den sier "gravid" 😍 😍 😍 jeg vil ringe mamma, men tenker jeg venter til imorgen når jeg har tatt den digitale 🤭 kan tenke meg at hun kommer til å bli så gla, for hun vet at vi har prøvd ei god stund ♥️ og bonusmammaen min jobbe jo på legekontoret her, så tenkte å ta med meg den digitale testen imorgen til legekontoret for å vise hun at hun skal bli bestemor igjen ♥️ da tror jeg det kommer noen tårer 🤭 uff, så mange tanker og følelser i sving her no 😭😍♥️🤭 Tusen takk @Kassiopeia8♥️ Ps: dere blir ikke kvitt meg 🤭 jeg elsker å følge med på alle dere ♥️ og jeg heier så på alle og gleder meg til å se flere som blir gravide her inne 😍 Endret 28. januar 2020 av Ønskebarnnr2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 28. januar 2020 #5060 Del Skrevet 28. januar 2020 @Ønskebarnnr2 jeg visste det!! Gratulerer igjen ❤️❤️ sender deg mange gode klemmer og gleder meg til å se den digitale testen din 🥰. Endelig ble det deres tur også! Jeg må innerst inne innrømme at vi har vært farlig lik? I forhold til ulike unormale symptomer vi har hatt samtidig de siste mnd og nå blir vi gravide samtidig også? Føler nesten at du har blitt min anonyme sjelevenn 🤭. De blir ikke kvitt meg heller fra IKM siden her, så de får holde ut med oss 😂. Føler meg så trygg her, kan spørre om hva som helst❤️❤️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå