Gå til innhold

DixieRose blogg

terteskjell

Anbefalte innlegg

Gjest Heartgirl
Beatbox skrev (16 timer siden):

Jøss, men at HD gjør det er helt innafor...? Og spesielt HD med sin overseksualiserte fremtoning...ta meg blikk og rompe i skjønn forening..Hvorfor er det mer akseptert mener du?

Det er forskjell på HD og denne Dixierose-bloggeren. HD er en kjent influenser som blir sponset med klær og hun poserer for å vise fram undertøy m.m. I den alderen HD er gjør det ikke noe at hun viser kroppen sin. 

Dixierose er ikke en influenser og da blir det flaut at hun står og viser kroppen sin på bilde som hun gjør. Hun burde skjemmes. Det hører ikke til at en vokse kjerringblogger viser frem kropp på den måten. 

Jeg ser heller 100 bilder av HD som poserer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Heartgirl Så kvinner som er 40+ skal ikke få lov til å vise seg i bikini og ta bilder av det? Er slike bilder kun akseptabelt når det er overvektige mennesker som gjør det? 

Hun er stolt over å ha gått ned i vekt og du skulle vært glad på hennes vegne og ikke spy utav deg bitterhet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (30 minutter siden):

Det er forskjell på HD og denne Dixierose-bloggeren. HD er en kjent influenser som blir sponset med klær og hun poserer for å vise fram undertøy m.m. I den alderen HD er gjør det ikke noe at hun viser kroppen sin. 

Dixierose er ikke en influenser og da blir det flaut at hun står og viser kroppen sin på bilde som hun gjør. Hun burde skjemmes. Det hører ikke til at en vokse kjerringblogger viser frem kropp på den måten. 

..og god bedring til deg!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (22 timer siden):

Du får krysse fingrene for at HD slutter å vise seg frem når hun blir like gammel da 🤦🏼‍♀️ Snakk om dobbeltmoral

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, injurier og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvorfor skriver folk så mye stygt? De må modereres hele tida. Og det er leser gjennom enkelt tråder her, Blir rett og slett sjokkert over hva folk skriver og hva moderatorene faktisk lar stå. Her har det mye å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skriver folk så mye stygt? De må modereres hele tida. Og det er leser gjennom enkelt tråder her, Blir rett og slett sjokkert over hva folk skriver og hva moderatorene faktisk lar stå. Her har det mye å jobbe med.

Hele tiden... Det er ikke akkurat så mye liv i denne tråden. Det har ikke vært skrevet noe her siden den ble moderert 21.mars. Og før  det, så ble det ikke skrevet noe før 3 måneder  etter 2.desember. Og modereres hele tiden... 1.desember var siste gang, før den igjen ble moderert 21.mars. Det er tre måneder og 21 dager i mellom. Nesten fire måneder. I min verden er ikke det "hele tiden". Men nå har jo du vekket den til liv igjen. Kan jo lure på hvorfor, siden du mener det blir skrevet så mye stygt her...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Heartgirl skrev (17 minutter siden):

Anmelde, faktisk :hoho: Så du syns det er greit å bevisst smitte andre med korona? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Fordi?

Hun stempler koronasyke som smitter de rundt seg for mordere. Hva om de de ikke vet at de er smittet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
jukkapalme skrev (11 minutter siden):

Anmelde, faktisk :hoho: Så du syns det er greit å bevisst smitte andre med korona? 

Ingen vet om det er bevisst om noen smitter andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Hun stempler koronasyke som smitter de rundt seg for mordere. Hva om de de ikke vet at de er smittet? 

Det er ikke de som ikke vet det hun skriver om. Det står i overskriften. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Ingen vet om det er bevisst om noen smitter andre. 

Les overskriften hennes en gang til. Jeg er helt fascinert (og litt skremt) over at det er mulig å hate en person man ikke kjenner så mye som du hater henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Det er ikke de som ikke vet det hun skriver om. Det står i overskriften. 

Hele innlegget er skrevet for å provosere tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Hele innlegget er skrevet for å provosere tror jeg. 

Nå svarer du på noe annet. Du har tydelig ikke forstått innlegget eller ønsker å misforstå med vilje. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...