Gå til innhold

Gå ikke imot folk på "Rampelys"


SoWhat?

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å si at navngitte person x sine barn kan bli kidnappet, på et offentlig forum, mener jeg er skikkelig drøyt. Å dra frem saker i media der sånt har hendt i samme slengen, er enda drøyere.

Anonymkode: 545d7...2d1

Det er nettopp saken, brukerne av rampelyset ser seg selv som utrolig intelligente, oppegående og informative. Og så sitter de egentlig bare og driter ut bloggere. Bloggere, liksom. Av alle uinteressante ting 😅

Anonymkode: 1040e...2bf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er mer du som tar det personlig om du mener det er å rakke ned på mennesker som sliter. Jeg sikter til at lesere av blogger er spesielle. Har aldri sagt at psykisk syke er spesielle. Noen er det, men langt fra alle. Du finner dog en høyere prosent av de blant de som leser blogger. Oppheng i den type tema bloggere tar opp henger sammen med psykisk sykdom. Se bare på SE. Stort oppheng i utseende for å forsøke løpe fra de følelsene hun føler, men det fungerer ikke. Hun sier jo selv at hun har psykiske problemer

Anonymkode: 90be2...c5e

Du må gjerne forsøke å ro deg pent i land, men faktum er at du brukte psykiske lidelser som et negativt ladet argument.

Måten du fortsetter på i dette innlegget bare understreker poenget mitt.

 

Anonymkode: bfa9c...e32

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

det er ikke de som "leser blogger" som diskuterer influencervirksomhet på rampelys. Det er de som vil beskytte "de som leser blogger" mot de skadelige virkningene av blogglesing som skriver på rampelys. Anbefaler deg å sette deg inn i saken du diskuterer.

Anonymkode: ed1dd...3f5

Ja, jeg vet at de ikke liker å se på seg selv som lesere av blogger og derfor later som om de kun leser for å opplyse andre mennesker om skaden av bloggene.... Litt som mannfolka som sier de aldri kunne sett en jenteserie som greys anatomy, også sitter de hjemme og smugser hele serien alikevel... Bare for å gjøre narr av den, selvsagt..

Just now, Peaky Blinders said:

Drar du frem artikkelen som underbygger påstanden din også eller? 

Nei vent. Vi er ikke på rampelys delen lenger, så det er ikke noe krav om dokumentasjon for påstander. Glemte det. Beklager, min skyld. 

Bare fyr løs du! 

Det går greit. Jeg tenker at de fleste forstår at dette henger sammen. 

Anonymkode: 90be2...c5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp saken, brukerne av rampelyset ser seg selv som utrolig intelligente, oppegående og informative. Og så sitter de egentlig bare og driter ut bloggere. Bloggere, liksom. Av alle uinteressante ting 😅

Anonymkode: 1040e...2bf

Ja, for temaene på resten av dette forumet er virkelig mat for hjernen må jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du må gjerne forsøke å ro deg pent i land, men faktum er at du brukte psykiske lidelser som et negativt ladet argument.

Måten du fortsetter på i dette innlegget bare understreker poenget mitt.

 

Anonymkode: bfa9c...e32

Okei, om du har lyst å mene det, så er jo det selvsagt greit. Jeg mener at du mistolker, men vi kan være enige om å være uenige

Anonymkode: 90be2...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å si at navngitte person x sine barn kan bli kidnappet, på et offentlig forum, mener jeg er skikkelig drøyt. Å dra frem saker i media der sånt har hendt i samme slengen, er enda drøyere.

Anonymkode: 545d7...2d1


Nå var det ikke akkurat det som ble sagt, akkurat. Dette høres mer ut som din følelsesmessige reaksjon på temaet som ble tatt opp. Selvfølgelig er det innafor å relatere aktuelle problemstillinger i media der det er sammenlikningsgrunnlag - det handler om å dra ting opp i et større bilde.  

Anonymkode: 9202a...e41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS: jeg ser hva du mener. Tråden flommer over av aggressive mennesker som skal ta alle som sier noe negativt om de som skriver i rampelys

Anonymkode: 90be2...c5e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


Nå var det ikke akkurat det som ble sagt, akkurat. Dette høres mer ut som din følelsesmessige reaksjon på temaet som ble tatt opp. Selvfølgelig er det innafor å relatere aktuelle problemstillinger i media der det er sammenlikningsgrunnlag - det handler om å dra ting opp i et større bilde.  

Anonymkode: 9202a...e41

Gjerne kopier kommentarene og legg de ut i tråden her, så kan vi se akkurat hva som ble sagt.

Anonymkode: 545d7...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS: jeg ser hva du mener. Tråden flommer over av aggressive mennesker som skal ta alle som sier noe negativt om de som skriver i rampelys

Anonymkode: 90be2...c5e

Hvor skal jeg være positiv til en tråd som er laget for å slenge dritt om andre brukere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Peaky Blinders said:

Hvor skal jeg være positiv til en tråd som er laget for å slenge dritt om andre brukere? 

Hvem sa noe om positiv? Saklig hadde vært bra nok. 

Anonymkode: 90be2...c5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Ja, for temaene på resten av dette forumet er virkelig mat for hjernen må jeg si. 

Penistrådene får i hvert fall ikke folk til å grine seg i søvn, noe jeg er sikker på at enkelte tråder i rampelyset har gjort.

Anonymkode: 545d7...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Pussig at du tar opp dette, for jeg tenkte nettopp at de som har et behov for å diskutere andre brukere og kommer med mindre heldige betraktninger av en hel gruppe brukere som tilfeldigvis skriver på et underforum, ikke kan ha det så godt med seg selv og sine liv. 

nemlig

Anonymkode: ed1dd...3f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem sa noe om positiv? Saklig hadde vært bra nok. 

Anonymkode: 90be2...c5e

Kan ikke se hvorfor en tråd som dette fortjener et snev av saklighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Peaky Blinders said:

Kan ikke se hvorfor en tråd som dette fortjener et snev av saklighet. 

Og noen brukere ser ikke hvorfor man skal være saklige i bloggetråder, men da er det plustelig et problem for deg, tenker jeg ja

Anonymkode: 90be2...c5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg gjør meg tanker om at dette ofte er mennesker som ikke har det så bra med seg selv og sine liv. Har du det bra i ditt liv, vil man ikke ha det behovet for stadig å latterliggjøre  og pirke på alt hva disse bloggerne foretar  seg. Gruppedynamikken spiller nok også inn, der man blir sett og anerkjent og får masse kreditt for "den gode jobben de gjør. 

Anonymkode: 30318...a22


Heldig for deg, at denne tråden er på 'skråblikk og generaliseringer' - på Rampelys ville dette blitt slettet som spekulasjoner og brukerdebatt. 

Anonymkode: 9202a...e41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Penistrådene får i hvert fall ikke folk til å grine seg i søvn, noe jeg er sikker på at enkelte tråder i rampelyset har gjort.

Anonymkode: 545d7...2d1

Hvis jeg hadde lagt ut bilde av penisen min, og fått negative tilbakemeldinger på den, vil jeg nå si at det må være verre enn om at noen var uenig i meningen jeg måtte ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:


Heldig for deg, at denne tråden er på 'skråblikk og generaliseringer' - på Rampelys ville dette blitt slettet som spekulasjoner og brukerdebatt. 

Anonymkode: 9202a...e41

Nei, det stemmer ikke 

 

Anonymkode: 90be2...c5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sa noe om positiv? Saklig hadde vært bra nok. 

Anonymkode: 90be2...c5e

trådens formål er å slenge dritt om andre brukere. Hvor står det at responsen må være saklig?

Jeg må jo si at dere som sitter her på de høye hestene deres og oppretter tråder for å stemple andre brukere, fremstår som rimelig bedritne folk selv altså! Håper ikke dere lærer barna deres at dette er greitt.

#smallmindedpeople

Anonymkode: ed1dd...3f5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og noen brukere ser ikke hvorfor man skal være saklige i bloggetråder, men da er det plustelig et problem for deg, tenker jeg ja

Anonymkode: 90be2...c5e

Tråden er opprettet for å slenge dritt om brukerne av ett underforum. Slike tråder fortjener ikke saklighet. De fortjener å bli slettet. 

Ellers er vi ikke på rampelys-delen lenger, og på denne delen av forumet kan man vel spre ganske mye gørr helt uten noe reaksjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sa noe om positiv? Saklig hadde vært bra nok. 

Anonymkode: 90be2...c5e


"Skråblikk og generaliseringer" ?

Saklighet ikke påkrevd. Litt sånn som trådstarten. 

Anonymkode: 9202a...e41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...