Gå til innhold

Gå ikke imot folk på "Rampelys"


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Wow. Da er du forfulgt og kjørt. For en gjeng. Men det er ikke riktig å si.  Det er NOEN. Jez. 

Er jo helt vanvidd! Jeg ble ikke så veldig pukka på før jeg deltok i tråden ",Rampelyst"

Men fyfader. Her slipper du ikke unna! Ohmygod. Ojoj. Må skjerpe seg. Det er ikke noe poeng i å hate kun for å hate. Hm. For noe greier 🙂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er poenget ditt, egentlig? At du blir motsagt? 

Anonymkode: 2c9a6...f7e

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere, moderatorer, brukere og alle andre som måtte stå i veien for livsviktig bloggkritikk👍

De er en makalaus gjeng.....

Anonymkode: 18e3e...6fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg holder meg unna det underforumet,  (svært sjeldent jeg er innom der) Bloggere interesserer meg ikke og det er jo helst det som blir diskutert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare så vidt lest litt der, men det var mer enn nok! De er en spesiell gjeng! Og det så en jo tydelig når det var stengt en liten stund.... de gikk jo totalt bananas!

Anonymkode: 809b5...1a6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme med eksempler på at du blir forfulgt? Hva mener du med at du ble «pukka på»? Jeg registrerte at du ble motsagt og det må du regne med når du deltar i en debatt. 

Anonymkode: a815f...106

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest no. 72
36 minutter siden, SoWhat? skrev:

Wow. Da er du forfulgt og kjørt. For en gjeng. Men det er ikke riktig å si.  Det er NOEN. Jez. 

Er jo helt vanvidd! Jeg ble ikke så veldig pukka på før jeg deltok i tråden ",Rampelyst"

Men fyfader. Her slipper du ikke unna! Ohmygod. Ojoj. Må skjerpe seg. Det er ikke noe poeng i å hate kun for å hate. Hm. For noe greier 🙂

Hvis du ikke klarer å argumentere for meningene dine, da bør du holde deg unna underforumet rampelyset. Aktuelt er et rom hvor du ikke trenger noen form for dokumentasjon, og kan pøke på med hva enn du måtte mene. Rommet for ordleker og lignende er bare kosemose, og der trenger du ikke en gang å ha en mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Hvis du ikke klarer å argumentere for meningene dine, da bør du holde deg unna underforumet rampelyset. Aktuelt er et rom hvor du ikke trenger noen form for dokumentasjon, og kan pøke på med hva enn du måtte mene. Rommet for ordleker og lignende er bare kosemose, og der trenger du ikke en gang å ha en mening. 

👍

Anonymkode: a815f...106

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare så vidt lest litt der, men det var mer enn nok! De er en spesiell gjeng! Og det så en jo tydelig når det var stengt en liten stund.... de gikk jo totalt bananas!

Anonymkode: 809b5...1a6

Hemmeligheten er å jatte med, ikke si imot. Det er noen guruer der, med undersåtter som er klare til å ta deg 😂

Anonymkode: 1040e...2bf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hemmeligheten er å jatte med, ikke si imot. Det er noen guruer der, med undersåtter som er klare til å ta deg 😂

Anonymkode: 1040e...2bf

Vi spiser brukere fra andre underforum til frokost. Det vet vel alle, så bare å holde seg unna, så sant du ikke vil bli spist vel og merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hemmeligheten er å jatte med, ikke si imot. Det er noen guruer der, med undersåtter som er klare til å ta deg 😂

Anonymkode: 1040e...2bf

Motstemmer som argumenterer og dokumenterer uten unødvendig støy som brukerdebatt og spekulasjoner blir tatt godt i mot. Blir ofte gode givende diskusjoner av det.

Men jeg skjønner at hvis man vanligvis frekventerer Aktuelt og Skråblikk så kan det bli overveldende å måtte forklare seg og debattere saklig. Skulle gjerne sett flere motstemmer av den gode typen for de fleste motstemmene driver dessverre bare brukerdebatt. 

Anonymkode: 59186...37d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men når en opptrer så dobbeltmoralsk - og på den ene siden har sterke meninger om hvor fæle andre som deltar på Rampelys er, samtidig som en selv er noen som sier noe av de drøyeste tingene om f.eks Sophie Elise og Linnea sin psyke, intelligens, personlighet og hvordan de håndterer sin eventuelle psykiske sykdom. Da er en virkelig ikke rette personen til å sette seg på noen høy hest og kaste stein i glasshus på andre. 

Selvfølgelig får en svar på tiltale. 

Det forventes faktisk at en skal diskutere saklig, dokumentert, ikke gå på person og kunne argumentere for seg uten å spekulere. 

Anonymkode: 9202a...e41

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest no. 72

Hva ønsker du å oppnå med disse trådene @SoWhat? Du legger opp til brukerdebatt, og enn så lenge er det ikke mye støtte du har fått heller. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hemmeligheten er å jatte med, ikke si imot. Det er noen guruer der, med undersåtter som er klare til å ta deg 😂

Anonymkode: 1040e...2bf


Faktisk helt feil.

En blir tatt godt imot med ulike synspunkt, men det kreves og forventes at en faktisk ikke bare kommer med en haug løsrevne påstander. Subjektive meninger har ingen verdi i det forumet, om en ikke kan underbygge dem. Det er en uvant greie for mange, at diskusjonen faktisk baserer seg på dokumentasjon. 

Anonymkode: 9202a...e41

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Wow. Da er du forfulgt og kjørt. For en gjeng. Men det er ikke riktig å si.  Det er NOEN. Jez. 

Er jo helt vanvidd! Jeg ble ikke så veldig pukka på før jeg deltok i tråden ",Rampelyst"

Men fyfader. Her slipper du ikke unna! Ohmygod. Ojoj. Må skjerpe seg. Det er ikke noe poeng i å hate kun for å hate. Hm. For noe greier 🙂

Hva med å unngå hele rampelyset? Det forumet inneholder ikke mye, om enn noe, verdt å bruke tid på.

Anonymkode: cb0a2...3fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du argumenterte dårlig, og ble motsagt. Hva er problemet med det? Bli voksen.

Anonymkode: ed1dd...3f5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg leser ofte på rampelyset og rister på hodet av måten de holder på der. Har vurdert å kommentere men orker ikke få hele gjengen mot meg. Har sett deg ts og noen andre stakkarer som har forsøkt å si sin mening der inne, så det frister lite å si hva jeg tenker om måten de kritiserer bloggere på. De fleste der har ingenting positivt å si, de er ordentlig ute etter å ta bloggere på alt mulig og helst på en "stueren" måte med noble saker som bruk av barn i sosiale medier og overforbruk. Det er ikke sakene som er problemet, det er den fiendtlige og agressive måten de kritiserer og argumenterer på som gir meg ordentlig avsmak.

Anonymkode: 545d7...2d1

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Jeg leser ofte på rampelyset og rister på hodet av måten de holder på der. Har vurdert å kommentere men orker ikke få hele gjengen mot meg. Har sett deg ts og noen andre stakkarer som har forsøkt å si sin mening der inne, så det frister lite å si hva jeg tenker om måten de kritiserer bloggere på. De fleste der har ingenting positivt å si, de er ordentlig ute etter å ta bloggere på alt mulig og helst på en "stueren" måte med noble saker som bruk av barn i sosiale medier og overforbruk. Det er ikke sakene som er problemet, det er den fiendtlige og agressive måten de kritiserer og argumenterer på som gir meg ordentlig avsmak.

Anonymkode: 545d7...2d1

Bedre å slenge dritt om brukerne i et annet underforum si.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Bedre å slenge dritt om brukerne i et annet underforum si.  

 

Det er sikkert greie folk bak brukerne, men det er måten de skriver på i trådene jeg kritiserer. Jeg svarte at jeg gjerne kunne tenkt meg å lest boken til Anne Brith feks i en tråd, da var det selvfølgelig noen som konspirerte om at deriblant jeg sikkert var en venn av bloggeren eller bloggeren selv siden jeg svarte positivt. At det nærmest er omsorgssvikt og at de "selger" barna sine for penger ved å publisere bilder av de på bloggen synes jeg er er en rimelig drøy påstand. "Stakkars barna", men alt negativt som skrives om bloggerne (der barna nevnes bak x antall kallenavn i et sympatiserende tonefall siden de må holde ut med de grusomme foreldrene sine) er helt ok og vil ikke være negativt for barna på noen som helst måte..jadda.

Anonymkode: 545d7...2d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...