Oslo99 Skrevet 17. august 2020 #301 Del Skrevet 17. august 2020 Linnea har begynt å bli mye mer mystisk i det siste. Hun viser ikke like mye som før. Hvorfor det? Har hun slått opp med sondre? Før postet hun veldig mye om han selvom hun ikke var i LA. Jeg fikk med meg at hun hadde en søster? Stemmer det? Jeg har aldri hørt hun si noenting om det. Den damen er mystisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab85 Skrevet 17. august 2020 #302 Del Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, Oslo99 skrev: Linnea har begynt å bli mye mer mystisk i det siste. Hun viser ikke like mye som før. Hvorfor det? Har hun slått opp med sondre? Før postet hun veldig mye om han selvom hun ikke var i LA. Jeg fikk med meg at hun hadde en søster? Stemmer det? Jeg har aldri hørt hun si noenting om det. Den damen er mystisk! Lenge siden det var slutt med hun å Sondre. Det har stått flere steder i media hvis du følger med. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvgæren Skrevet 17. august 2020 #303 Del Skrevet 17. august 2020 Hun har blogget masse om søstera, søsteren hadde også blogg back in the days. Jeg husker Linnéa hang på forumet mote.no, dette var før hun ble ordentlig kjent. Hun har også en bror. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 17. august 2020 #304 Del Skrevet 17. august 2020 Er vel greit at alle ikke utleverer alt. Mulig hun er litt mystisk sånn sett. Men noe som fascinerer meg, er at hun ser ikke lik ut på noen bilder. Altså, en ser det er henne, men hun har liksom 1000 ansikter 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. august 2020 #305 Del Skrevet 18. august 2020 To tråder om Linnea Myhre er slått sammen. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 22. august 2020 #306 Del Skrevet 22. august 2020 Jeg liker at hun leser Se og hør, men jeg blir så bilsjuk av at hun zoomer inn og ut på bladet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 23. august 2020 #307 Del Skrevet 23. august 2020 On 8/17/2020 at 11:27 PM, Oslo99 said: Linnea har begynt å bli mye mer mystisk i det siste. Hun viser ikke like mye som før. Hvorfor det? Har hun slått opp med sondre? Før postet hun veldig mye om han selvom hun ikke var i LA. Jeg fikk med meg at hun hadde en søster? Stemmer det? Jeg har aldri hørt hun si noenting om det. Den damen er mystisk! Du tror ikke det at hun ikke deler like mye lengre er fordi hun ikke trenger produsere innhold for blogger e lengre, og derfor kan fokusere mer på det hun er mest gira på å dele? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linneam Skrevet 23. august 2020 #308 Del Skrevet 23. august 2020 14 timer siden, Oline12 skrev: Jeg liker at hun leser Se og hør, men jeg blir så bilsjuk av at hun zoomer inn og ut på bladet. Ta reisesyketablett 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 23. august 2020 #309 Del Skrevet 23. august 2020 13 minutter siden, linneam skrev: Ta reisesyketablett Jau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 24. august 2020 #310 Del Skrevet 24. august 2020 Linnéa og Lars Berrum 🥰 Ref siste video på YouTube 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. august 2020 #311 Del Skrevet 27. august 2020 Øy. Linnea Myhre. Det var dårlig av deg å si det om Hoppetaujenta. At hun ikke gjør annet enn å være her inne. Alvorlig, så er hun en av de mer oppegående og inkluderende her. Hallo! Det var dårlig av deg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 27. august 2020 #312 Del Skrevet 27. august 2020 2 timer siden, SoWhat? skrev: Øy. Linnea Myhre. Det var dårlig av deg å si det om Hoppetaujenta. At hun ikke gjør annet enn å være her inne. Alvorlig, så er hun en av de mer oppegående og inkluderende her. Hallo! Det var dårlig av deg. Enig. Likte heller ikke det☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. august 2020 #313 Del Skrevet 27. august 2020 1 time siden, Finlay skrev: Enig. Likte heller ikke det☹️ Det var ikke greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linneam Skrevet 27. august 2020 #314 Del Skrevet 27. august 2020 4 timer siden, SoWhat? skrev: Øy. Linnea Myhre. Det var dårlig av deg å si det om Hoppetaujenta. At hun ikke gjør annet enn å være her inne. Alvorlig, så er hun en av de mer oppegående og inkluderende her. Hallo! Det var dårlig av deg. Regner med at Hoppetaujenta har et liv og at hun tåler en spøk Når det er sagt: vi elsker henne og KG hadde ikke vært det samme uten! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. august 2020 #315 Del Skrevet 27. august 2020 4 minutter siden, linneam skrev: Regner med at Hoppetaujenta har et liv og at hun tåler en spøk Når det er sagt: vi elsker henne og KG hadde ikke vært det samme uten! Ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 27. august 2020 #316 Del Skrevet 27. august 2020 29 minutter siden, SoWhat? skrev: Det var ikke greit. Nei, jeg synes ikke det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 28. august 2020 #317 Del Skrevet 28. august 2020 Skjønner at noen reagerer på Hoppetaujenta-kommentaren. Tror imidlertid virkelig ikke det lå noe ondt og gjennomtenkt bak den. Ble nok bare sagt der og da. Å henge seg mer opp i dette er å lage storm i et vannglass. Det var EN utenksom setning, ikke en tirade eller flere minutter med gjennomtenkt refsing 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 28. august 2020 #318 Del Skrevet 28. august 2020 Sikker på at Linnea liker å få konstruktive tilbakemeldinger på podcasten, og at hun tåler dette veldig godt (Å si fra er ikke å "henge seg opp" i noe som helst.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 28. august 2020 #319 Del Skrevet 28. august 2020 Å herregud, slutt å være så krenka da folk. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 28. august 2020 #320 Del Skrevet 28. august 2020 4 timer siden, Lill3My skrev: Skjønner at noen reagerer på Hoppetaujenta-kommentaren. Tror imidlertid virkelig ikke det lå noe ondt og gjennomtenkt bak den. Ble nok bare sagt der og da. Å henge seg mer opp i dette er å lage storm i et vannglass. Det var EN utenksom setning, ikke en tirade eller flere minutter med gjennomtenkt refsing Nettopp, og Hoppetaujenta ER jo mye på forumet. Og det er nok det Linnèa mente og hun mente ikke det som drittslenging? Seriøst, dere, om dere ble krenka og grinete av den kommentaren der, så forstår jeg ikke hvorfor dere følger Linnèa i det hele tatt? Dere må jo ta dere nær av ALT hun sier, og hun kan si mye rart? @Finlay @SoWhat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå