Castor Troy Skrevet 7. mars 2020 #181 Del Skrevet 7. mars 2020 Likte samtalen mellom Vår Staude og Linnea i siste episode av bloggerne, Linnea fikk siste stikk der 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anwa Skrevet 8. mars 2020 #182 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) På 29.2.2020 den 21.07, Lirah skrev: Syns hun er veldig lik seg selv, jeg. Men jeg savner ikke den sinte bloggingen hvor hun var tydelig deprimert og miserabel. Vet at noen syns det var morsomt fordi hun var så.... Ja, negativ til alt. Syns ikke depresjon og det å være suicidal er noe morsomt. Liker henne slik hun er, og jeg blir glad av å følge henne nå, for hun virker lykkelig. Jeg håper hun er det! Digger også Linnèa fordi hun er EKTE. I tillegg bidrar hun ikke til skjønnhetspress eller kroppspress selv om hun er en nydelig og slank dame. Hun er klar over ansvaret hun har og hun vet hvordan hun skal opptre offentlig, samtidig som hun er seg selv. Liker denne dama så godt at jeg kan ikke få sagt det nok! Ikke at jeg prøver å mindregjøre depresjon, men det er ikke uvanlig at noen mennesker gjør det veldig bra når de sliter. Store kunstnere, skribenter, komponister, skuespillere og musikere er kjent for å ha laget noen av sine beste verk når de har hatt en dårlig periode. Det at de har vært mentalt nede når x prosjekt har blitt gjennomført syns jeg ikke tar noe ifra dem. Du er ikke sykdommen din, selv om den påvirker deg. https://www.mentalfloss.com/article/64852/scientists-tortured-artist-real-thing Endret 8. mars 2020 av Anwa . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 8. mars 2020 #183 Del Skrevet 8. mars 2020 55 minutter siden, Anwa skrev: Ikke at jeg prøver å mindregjøre depresjon, men det er ikke uvanlig at noen mennesker gjør det veldig bra når de sliter. Store kunstnere, skribenter, komponister, skuespillere og musikere er kjent for å ha laget noen av sine beste verk når de har hatt en dårlig periode. Det at de har vært mentalt nede når x prosjekt har blitt gjennomført syns jeg ikke tar noe ifra dem. Du er ikke sykdommen din, selv om den påvirker deg. https://www.mentalfloss.com/article/64852/scientists-tortured-artist-real-thing Du har helt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 16. mars 2020 #184 Del Skrevet 16. mars 2020 Har ikke hørt henne si noe om Sondre på lenge. Håper de ikke har gått fra hverandre 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. mars 2020 #185 Del Skrevet 17. mars 2020 14 timer siden, tingi85 skrev: Har ikke hørt henne si noe om Sondre på lenge. Håper de ikke har gått fra hverandre 😔 De har jo akkurat vært med hverandre når hun var i statene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. mars 2020 #186 Del Skrevet 17. mars 2020 15 timer siden, tingi85 skrev: Har ikke hørt henne si noe om Sondre på lenge. Håper de ikke har gått fra hverandre 😔 Idiotspekulasjon 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17. mars 2020 #187 Del Skrevet 17. mars 2020 38 minutter siden, Klink skrev: Idiotspekulasjon Tror de har et ganske stabilt forhold og er vant til å være fra hverandre.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 17. mars 2020 #188 Del Skrevet 17. mars 2020 10 timer siden, J.. skrev: De har jo akkurat vært med hverandre når hun var i statene.. Var de sammen denne turen her? Hun bodde på air bnb og hotell. I podden snakket de om å flytte til Usa. Da skulle Linnea bo sammen med familien til Stine, men Sondre ble aldri nevnt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 17. mars 2020 #189 Del Skrevet 17. mars 2020 Verdens søteste start på ukas pod når Stine snakker med barnet sitt😂🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 17. mars 2020 #190 Del Skrevet 17. mars 2020 2 timer siden, Finlay skrev: Verdens søteste start på ukas pod når Stine snakker med barnet sitt😂🥰 Enig. Måtte le høyt da hun spurte datteren om hun trodde de kom gjennom dette som en harmonisk familie. Datteren bare: NEI😁 Haha, så herlig. Barn❤️❤️❤️🙏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herdbaws Skrevet 17. mars 2020 #191 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg syns hun har mye selvinnsikt og er et ekstremt mye bedre forbilde enn mange andre i SoMe-universet. Hun maler ikke overdådige bilder av sitt liv og hverdagen rundt seg, men har et nøkternt syn på livet og samfunnet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 21. mars 2020 #192 Del Skrevet 21. mars 2020 Ser Sondre deltar i «se ilden lyse». Da sitter han i leiligheten deres i Oslo ☺️ Da var mine spekulasjoner heldigvis feil ☺️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridezilla2019 Skrevet 11. april 2020 #193 Del Skrevet 11. april 2020 Sondre var med på Kåss til kvelds, ikke et ord om Linnea der..Sier han bor alene? 😞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. april 2020 #194 Del Skrevet 11. april 2020 5 timer siden, Bridezilla2019 skrev: Sondre var med på Kåss til kvelds, ikke et ord om Linnea der..Sier han bor alene? 😞 De bor jo ikke sammen,de er bare kjærester. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 12. april 2020 #195 Del Skrevet 12. april 2020 6 timer siden, J.. skrev: De bor jo ikke sammen,de er bare kjærester. Har de hver sin leilighet i Oslo? Det tror jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 12. april 2020 #196 Del Skrevet 12. april 2020 12 timer siden, Bridezilla2019 skrev: Sondre var med på Kåss til kvelds, ikke et ord om Linnea der..Sier han bor alene? 😞 Som jeg skrev over her; med Sondre sitt bidrag til «se ilden lyse» ser vi tydelig bildet med mannen med øks i bakgrunnen. Det bildet ser man også på bilder Linnea har lagt ut i koronakarantene (den posten der hun har nye solbriller). Sa han tydelig at han bodde alene? Hvor langt uti episoden sier han det? Så den når den gikk, men la ikke merke til at han sa det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 12. april 2020 #197 Del Skrevet 12. april 2020 Sondre bor jo vanligvis i LA, alene. Bildet av "mannen med øks", som henger i Linnea sin leilighet, er forresten Patrick Bateman fra American Psycho. Anbefaler boken og/eller filmen til alle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 12. april 2020 #198 Del Skrevet 12. april 2020 De bor i samme leilighet i Oslo, men han bor jo alene mesteparten av tiden i USA. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #199 Del Skrevet 12. april 2020 20 timer siden, Bridezilla2019 skrev: Sondre var med på Kåss til kvelds, ikke et ord om Linnea der..Sier han bor alene? 😞 Må han omtale henne i media for at de forsatt skal være kjæreste? Ja han bor alene i LA. Om du hat følgt med på Bloggerne så ser du at Linnéa er ofte i LA for å være sammen med han. Ingen av dem har komment med noe offentlig uttalser om brudd. Da er det ingen vits at du bidrar med spekulasjoner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 12. april 2020 #200 Del Skrevet 12. april 2020 Da var bruddet bekreftet av Linnea selv 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå