Tessa12 Skrevet 6. oktober 2022 #1521 Del Skrevet 6. oktober 2022 drivhus skrev (7 minutter siden): Finnes ikke Joviale mammaer lenger? Heter kun joviale nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitral Skrevet 17. oktober 2022 #1522 Del Skrevet 17. oktober 2022 Er ei på i dag som snakker og snakker om egen sykdom, diagnoser, behandlinger, medisiner osv. Må være slitsomt å ha det sånn, at livet handler om å brette ut egen sykdom til fremmede mennesker på snap. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 18. oktober 2022 #1523 Del Skrevet 18. oktober 2022 Mitral skrev (8 timer siden): Er ei på i dag som snakker og snakker om egen sykdom, diagnoser, behandlinger, medisiner osv. Må være slitsomt å ha det sånn, at livet handler om å brette ut egen sykdom til fremmede mennesker på snap. Det er Veronika. Hun mener at hun skaper åpenhet om sykdommen at hun bare snakker om det. Enten så er hun så syk ene dagen og neste dag er hun så frisk at hun kan reise shoppe og drikke haug med energidrikke 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 18. oktober 2022 #1524 Del Skrevet 18. oktober 2022 Litenoggod skrev (5 timer siden): Det er Veronika. Hun mener at hun skaper åpenhet om sykdommen at hun bare snakker om det. Enten så er hun så syk ene dagen og neste dag er hun så frisk at hun kan reise shoppe og drikke haug med energidrikke Er vel ingen tvil om at Veronika er syk, det mener ihvertfall jeg er ganske tydelig. Det jeg heller reagerer på er håndteringen av utmattelse. De fleste som har utmattelse i sykdomsbildet sitt vet at de må leve jevnt og skape rutiner innenfor energirommet. Hun viser det motsatte. Er ellers mye sykdom og ting i den familien. Må være slitsomt. Men hun får gjøre som hun vil. Ble altfor mye sykdomsprat i går. (Og så mye greier for en overtråkket ankel) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitral Skrevet 18. oktober 2022 #1525 Del Skrevet 18. oktober 2022 EllaSays skrev (1 time siden): Er vel ingen tvil om at Veronika er syk, det mener ihvertfall jeg er ganske tydelig. Det jeg heller reagerer på er håndteringen av utmattelse. De fleste som har utmattelse i sykdomsbildet sitt vet at de må leve jevnt og skape rutiner innenfor energirommet. Hun viser det motsatte. Er ellers mye sykdom og ting i den familien. Må være slitsomt. Men hun får gjøre som hun vil. Ble altfor mye sykdomsprat i går. (Og så mye greier for en overtråkket ankel) Ja, mulig jeg formulerte meg litt feil. Men synes det er ganske tydelig på flere kontoer nå at kronikere bruker mye tid på å formidle sykdomsprat på snap. Synes det er litt trist, for hvis døgnet har så få "gode" timer virker det så bortkastet å bruke dem på å brette ut om sykdomslivet så svært detaljert til mange mange fremmede. Greit at åpenhet fører til forståelse, men det er så synlig at hverdagen består så mye av sykdom at man tilslutt nesten ikke har noe annet "interessant" å snakke om. Særlig når ett av argumentene er at det blir mindre tid til barna, og så bruker man heller tid på å snakke inn i en mobiltelefon, bare lurer på hva det tilslutt tjener. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 18. oktober 2022 #1526 Del Skrevet 18. oktober 2022 Mitral skrev (37 minutter siden): Ja, mulig jeg formulerte meg litt feil. Men synes det er ganske tydelig på flere kontoer nå at kronikere bruker mye tid på å formidle sykdomsprat på snap. Synes det er litt trist, for hvis døgnet har så få "gode" timer virker det så bortkastet å bruke dem på å brette ut om sykdomslivet så svært detaljert til mange mange fremmede. Greit at åpenhet fører til forståelse, men det er så synlig at hverdagen består så mye av sykdom at man tilslutt nesten ikke har noe annet "interessant" å snakke om. Særlig når ett av argumentene er at det blir mindre tid til barna, og så bruker man heller tid på å snakke inn i en mobiltelefon, bare lurer på hva det tilslutt tjener. Så enig med deg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 22. november 2022 #1527 Del Skrevet 22. november 2022 Ja, dette er hentet fra Veronika sin private insta, men likevel. De siste dager/uker har det kun gått i sykdom, klaging, legevakt, masse legetimer og jeg vet ikke hva. Vipps! idag skal hun på overraskelsestur til Gdansk med to venninner. Det er utenfor min fatteevne at en IKKE kan fungere i jobb og løpe ned legevakten samtidig som en utad i SOME fronter en livsstil de færreste av oss evner å henge med på! Blir faktisk provosert 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 22. november 2022 #1528 Del Skrevet 22. november 2022 Klementine skrev (12 minutter siden): Ja, dette er hentet fra Veronika sin private insta, men likevel. De siste dager/uker har det kun gått i sykdom, klaging, legevakt, masse legetimer og jeg vet ikke hva. Vipps! idag skal hun på overraskelsestur til Gdansk med to venninner. Det er utenfor min fatteevne at en IKKE kan fungere i jobb og løpe ned legevakten samtidig som en utad i SOME fronter en livsstil de færreste av oss evner å henge med på! Blir faktisk provosert Ganske vilt 🙈 Og den pengebruken hennes generelt... stadig nye klær og shoppingturer på senter, donuts, godis, sminke og gudene veit hva. Jeg er delvis ufør, og hadde jeg brukt penger som henne hadde jeg fort gått konkurs... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 22. november 2022 #1529 Del Skrevet 22. november 2022 Lillemor1982 skrev (3 minutter siden): Ganske vilt 🙈 Og den pengebruken hennes generelt... stadig nye klær og shoppingturer på senter, donuts, godis, sminke og gudene veit hva. Jeg er delvis ufør, og hadde jeg brukt penger som henne hadde jeg fort gått konkurs... Jeg måtte sjekke nå på snapen... for 10t var det snap fra legekontoret dag 2. Syk, syk, syk. 4t senere ut på Torp flyplass for spontan venninnetur til Gdansk. Mellom slagene på de akutte legetimene har det blitt pyntet til jul, full festsminke og mer til. Det er utenfor min fatteevne at en da ikke evner å ha noe restarbeidsevne! Hun må jo nærme seg ufør nå. Angående penger er de jo så flinke til å prioritere... jada, mye spons og ræl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 22. november 2022 #1530 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) Slettet Endret 22. november 2022 av mariie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 22. november 2022 #1531 Del Skrevet 22. november 2022 mariie skrev (34 minutter siden): Slettet Hva er slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 22. november 2022 #1532 Del Skrevet 22. november 2022 Klementine skrev (2 timer siden): Jeg måtte sjekke nå på snapen... for 10t var det snap fra legekontoret dag 2. Syk, syk, syk. 4t senere ut på Torp flyplass for spontan venninnetur til Gdansk. Mellom slagene på de akutte legetimene har det blitt pyntet til jul, full festsminke og mer til. Det er utenfor min fatteevne at en da ikke evner å ha noe restarbeidsevne! Hun må jo nærme seg ufør nå. Angående penger er de jo så flinke til å prioritere... jada, mye spons og ræl. I helga fikk hun jo en ny diagnose som ga så sterke anfall av smerter i hodet at hun måtte på legevakt, noe hun hadde såå høy terskel for å gjøre. Dette var vist noe grusomme greier hvertfall. Men gikk det bare plutselig over? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 23. november 2022 #1533 Del Skrevet 23. november 2022 Lillemor1982 skrev (12 timer siden): Hva er slettet? Skrev i feil tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 23. november 2022 #1534 Del Skrevet 23. november 2022 Støgga skrev (11 timer siden): I helga fikk hun jo en ny diagnose som ga så sterke anfall av smerter i hodet at hun måtte på legevakt, noe hun hadde såå høy terskel for å gjøre. Dette var vist noe grusomme greier hvertfall. Men gikk det bare plutselig over? 🤔 Alt går jo over når "go jentene" skal på tur... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 23. november 2022 #1535 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg er helt for at man som syk/ufør også skal unne seg gode ting og gjøre ting som gjør godt for sjelen og hodet. Punktum, det behøver man. Så reagerer jeg allikevel på at etter så mye sykdom, hviling vekk fra familien, legebesøk og legevakt, så drar hun på jentetur til utlandet. Det kommer mest sannsynlig til å føre til dager med sengehvile i etterkant. Den prioriteringen forstår jeg ikke. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 23. november 2022 #1536 Del Skrevet 23. november 2022 Har sluttet å følge Veronika pga at all shoppingen og all sykdom maset hennes. Jeg er selv kronisk syk og hvis jeg hadde flydd ned legevakta og vært sånn syk som dere beskriver henne så hadde jeg ikke reist noe sted. Måtte inn å se på storyen hennes og hu virker ikke så syk. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 23. november 2022 #1537 Del Skrevet 23. november 2022 Litenoggod skrev (44 minutter siden): Har sluttet å følge Veronika pga at all shoppingen og all sykdom maset hennes. Jeg er selv kronisk syk og hvis jeg hadde flydd ned legevakta og vært sånn syk som dere beskriver henne så hadde jeg ikke reist noe sted. Måtte inn å se på storyen hennes og hu virker ikke så syk. Samme her. Også kronisk syk 🙈 Hadde ikke hatt skam i livet til å reise utenlands like etter jeg hadde vært på legevakta og vært sååå sjuk🆘️ Skjønner ikke at hun orker heller jeg. Og er det verdt det? Blir vel dagevis i senga da hun kommer hjem. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 23. november 2022 #1538 Del Skrevet 23. november 2022 Ja, da var forsvartalen klar dere! Merkelig det der hvordan ting plutselig opphørte når helgen var over. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 23. november 2022 #1539 Del Skrevet 23. november 2022 Ekstrem dame mtp sykdommer og kontraster mellom å være nærmest døden nær til så å reise på stresstur til Gdansk. Blir så innmari provosert over en sykepleier som opptrer sånn. Nei, slutt og klag over sykdommer, kom deg i jobb og skaff deg rutiner i døgnet. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 23. november 2022 #1540 Del Skrevet 23. november 2022 Klementine skrev (52 minutter siden): Ja, da var forsvartalen klar dere! Merkelig det der hvordan ting plutselig opphørte når helgen var over. Ja det var ikke måte på..hjelpes altså🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå