Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Støgga skrev (22 timer siden):

Er det ikke hennes gård da? Å må vel ha bonden der for å stelle kuene? Men skjønner hva du mener og enig i det😊

Hennes gård. Han har egen gård i Råde. Men jeg er veldig enig, hvorfor tviholde på noe som ikke er bra, eller du trives med. Problemet er vel heller at hun ikke klarer å drive gården alene, kanskje? Nei Astrid, om du leser her inne: Selg gården, slutt med selvbruning (du blir bare skjoldete), få av deg det løshåret, lag mat du liker og kom deg videre i livet! Du må være din egen lykkesmed 😊

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umami skrev (På 30.12.2021 den 16.20):

Hennes gård. Han har egen gård i Råde. Men jeg er veldig enig, hvorfor tviholde på noe som ikke er bra, eller du trives med. Problemet er vel heller at hun ikke klarer å drive gården alene, kanskje? Nei Astrid, om du leser her inne: Selg gården, slutt med selvbruning (du blir bare skjoldete), få av deg det løshåret, lag mat du liker og kom deg videre i livet! Du må være din egen lykkesmed 😊

Ja så sant, det er så vanvittige mange sånn forhold😪 jeg lever alene og har det bra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fint at Astrid kjøper masse nyheter og åpner flere poser chips blant annet for å teste da…🙄Hva er hensikten? Og tenker de noen ganger over sløsing og miljø?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (6 timer siden):

Fint at Astrid kjøper masse nyheter og åpner flere poser chips blant annet for å teste da…🙄Hva er hensikten? Og tenker de noen ganger over sløsing og miljø?

Regner ikke med hun kaster resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Highhopes skrev (1 time siden):

Regner ikke med hun kaster resten?

Hun sa jo at hun kan ikke kjøpe mer av nyheter for det "blir jo ikke spist". 

Ellers forstår jeg ikke hvorfor hun er med i gruppen. Jeg har aldri sett hverken gubben eller stebarn, eller snakk om de annet enn at hun klager over hvor dritt hun har det. Lite jovialt og lite mamma 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopard skrev (1 time siden):

Ellers forstår jeg ikke hvorfor hun er med i gruppen. Jeg har aldri sett hverken gubben eller stebarn, eller snakk om de annet enn at hun klager over hvor dritt hun har det. Lite jovialt og lite mamma 

Hun har snakket om det å være ufrivillig barneløs, prøverørsforsøk  aborter, det å være stemamamma osv. 

At hun ikke eksponerer mann eller stebarn er jo sikkert for at de ikke vil være offentlige.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Hun har snakket om det å være ufrivillig barneløs, prøverørsforsøk  aborter, det å være stemamamma osv. 

At hun ikke eksponerer mann eller stebarn er jo sikkert for at de ikke vil være offentlige.

Har fulgt henne i et snart halvt år og har ikke hørt et ord om noe. Kun hun som klager over været og lager mat. Eneste som har vitnet om at hun faktisk bor med noen var at hun i presentasjonen av seg selv på Joviale en gang hadde bilde av ryggen til gubben og sønnen hans. 

Er ikke ment som kritikk, bare sier at det er litt forvirrende for oss nye seere

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopard skrev (3 timer siden):

Ah, fikk ikke med meg det. Da er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hvordan er retningslinjene til joviale ang eksponering av barn egentlig? Ser at Marikken som er i dag eksponerer for fult, mens i går når hun var på en annen kanal eksponerte hun ikke. Tenker for barna hennes sin del er det greit å drite i den eksponeringa.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronika sier a -men ikke b om sine barns problemer på sine private - så ikke overrasket om det skjer på joviale også.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mannen/typen til Astrid, gjør han aldri noe for henne? Synes kun jeg hører mas om middag. Igår lå hun nyoperert og i dårlig form, men måtte opp å lage middag. Hun sier hun ikke burde kjøre bil pga foten, men gjør det likevel i dag. Kunne ikke han kjørt henne? Eller lagd seg noen brødskiver i går når hun lå som et slakt i sofaen proppet full i smertestillende?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leopard skrev (40 minutter siden):

Han mannen/typen til Astrid, gjør han aldri noe for henne? Synes kun jeg hører mas om middag. Igår lå hun nyoperert og i dårlig form, men måtte opp å lage middag. Hun sier hun ikke burde kjøre bil pga foten, men gjør det likevel i dag. Kunne ikke han kjørt henne? Eller lagd seg noen brødskiver i går når hun lå som et slakt i sofaen proppet full i smertestillende?

Minns han har store problemer med rygg og smerter. Og ble vel operert for ikke så lenge siden, som ikke var vellykket?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (5 timer siden):

Veronika sier a -men ikke b om sine barns problemer på sine private - så ikke overrasket om det skjer på joviale også.. 

For min del er jeg glad barna får ha privatliv, men du er kanskje nysgjerrig?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (2 timer siden):

For min del er jeg glad barna får ha privatliv, men du er kanskje nysgjerrig?

Poenget er vel at hun kunne latt være å si noe som helst. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
EllaSays skrev (1 time siden):

Enig! Hvorfor si A. Jo klikk klikk klikk...

Sympati og fler følgere, bruker barna på annen måte en som direkte reklameplakat, men alikevell tjene penger på de

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (2 timer siden):

Er så enig.... bruker diagnoser for å få oppmerksomhet og følgere, men burde holdt seg for god til dette da det gjelder barna 😏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hun svenske, Josefine. Virker å være en trivelig dame. Der har jeg mistet en del informasjon. Hva driver hun egentlig med? Får hun inn haugevis med klær hjem  som hun selger videre via snap? Hvem jobber for?

Og hva utdanner hun seg til? Noen som vet hva som er planen med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (1 minutt siden):

Hun svenske, Josefine. Virker å være en trivelig dame. Der har jeg mistet en del informasjon. Hva driver hun egentlig med? Får hun inn haugevis med klær hjem  som hun selger videre via snap? Hvem jobber for?

Og hva utdanner hun seg til? Noen som vet hva som er planen med det? 

Er vel med å driver/ jobber for en nettbutikk som heter Uretusjert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...