MsFri Skrevet 14. mars 2021 #1121 Del Skrevet 14. mars 2021 Jajajane skrev (Akkurat nå): Hun har tatt imot, betalte første delen av regningen fra advokaten for litt siden. La ut bilde av betalingen osv... har ikke fått med meg det. Så beklager antagelsen. Fritt frem for alle å opprette spleis og opp til hver enkelt om de ønsker å gi noe. Ingen tvang der heldigvis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 14. mars 2021 #1122 Del Skrevet 14. mars 2021 Sissywish skrev (På 10.3.2021 den 0.49): Dama er klin hakke gal,jeg er hans X,men dem er hverandres nødløsning,han kan ikke dra til danmark,hu bli loko av å bli forlatt.. Er det instaheidi og Tom du mener? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 15. mars 2021 #1123 Del Skrevet 15. mars 2021 EllaSays skrev (11 timer siden): Jeg synes spleisen er helt ok, saken er mer enn god nok. Men jeg hadde heller ikke delt shoppingen min mens det lå spleis ute. Jeg også kan være enig at spleisen er ok. Men synes det er feil og legge ut shopping shopping og atter shopping når du sier at du ikke har penger til advokat 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vår2 Skrevet 16. mars 2021 #1124 Del Skrevet 16. mars 2021 Spleisen er ok, men en bør jo betale selv også. Vise at en sparer ihvertfall? Jeg blir helt matt av det energinivået. Skjønner ingenting av at noen kan strikke så mye når en har så vondt en må ty til så sterke virkemidler mot smerter. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicci Skrevet 16. mars 2021 #1125 Del Skrevet 16. mars 2021 Tildittbeste skrev (På 15.3.2021 den 10.08): Jeg også kan være enig at spleisen er ok. Men synes det er feil og legge ut shopping shopping og atter shopping når du sier at du ikke har penger til advokat Hvem er det snakk om her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queenbe Skrevet 16. mars 2021 #1126 Del Skrevet 16. mars 2021 Sicci skrev (1 time siden): Hvem er det snakk om her? Stine tror jeg? Men har ikke fulgt med hver dag så mulig det er noen andre også🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 16. mars 2021 #1127 Del Skrevet 16. mars 2021 Queenbe skrev (50 minutter siden): Stine tror jeg? Men har ikke fulgt med hver dag så mulig det er noen andre også🤪 Stine ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 17. mars 2021 #1128 Del Skrevet 17. mars 2021 skryter over å ha brukt 800 kr på garn på garnbutikken... jaja gidder ikke støtte den spleisen. Hun kunne brukt de 800 kr på advokat selv heller. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 17. mars 2021 #1129 Del Skrevet 17. mars 2021 Hollie321 skrev (7 timer siden): skryter over å ha brukt 800 kr på garn på garnbutikken... jaja gidder ikke støtte den spleisen. Hun kunne brukt de 800 kr på advokat selv heller. Veldig spesielt med folk som «tigger» penger samtidig som de har et unødvendig overforbruk. Jeg støtter heller ikke sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. mars 2021 #1130 Del Skrevet 18. mars 2021 Chroma skrev (11 timer siden): Veldig spesielt med folk som «tigger» penger samtidig som de har et unødvendig overforbruk. Jeg støtter heller ikke sånt. Er vel gjerne en grunn for at denne saken med BV ble tatt opp i media på dette tidspunktet. Mange får MYE penger i erstatning etter slike saker.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 18. mars 2021 #1131 Del Skrevet 18. mars 2021 Gresshoppa skrev (12 timer siden): Er vel gjerne en grunn for at denne saken med BV ble tatt opp i media på dette tidspunktet. Mange får MYE penger i erstatning etter slike saker.. Hva er det med folk. Kommer frem til å søke uføre er ok. For da kan hun få mer tid til å jobbe med snap og insta. Hallo? Håper hun evt vinner kampen mot bv så det blir penger i kassa til alle shoppingturene. Smart tenkt, enn heller å prøve å stå i en jobb kontra vie dagen sin på snap og insta.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissywish Skrevet 19. mars 2021 #1132 Del Skrevet 19. mars 2021 Timeglass skrev (På 14.3.2021 den 22.36): Er det instaheidi og Tom du mener? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 20. mars 2021 #1133 Del Skrevet 20. mars 2021 Tildittbeste skrev (På 18.3.2021 den 22.12): Hva er det med folk. Kommer frem til å søke uføre er ok. For da kan hun få mer tid til å jobbe med snap og insta. Hallo? Håper hun evt vinner kampen mot bv så det blir penger i kassa til alle shoppingturene. Smart tenkt, enn heller å prøve å stå i en jobb kontra vie dagen sin på snap og insta.. Jeg blir helt matt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 20. mars 2021 #1134 Del Skrevet 20. mars 2021 Tildittbeste skrev (På 18.3.2021 den 22.12): Hva er det med folk. Kommer frem til å søke uføre er ok. For da kan hun få mer tid til å jobbe med snap og insta. Hallo? Håper hun evt vinner kampen mot bv så det blir penger i kassa til alle shoppingturene. Smart tenkt, enn heller å prøve å stå i en jobb kontra vie dagen sin på snap og insta.. Helt bak mål. Hvem skulle vel ikke tenkt seg i et slitent øyeblikk å kunne "surre" hjemme, kunne ha det strøkent til en hver tid, holde på med hobbyer og "ta vare på seg selv"?? Har aldri vurdert det selvfølgelig, men jeg synes det er skammelig at mine skattepenger går til disse late, selvmedlidende sutrehuene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. mars 2021 #1135 Del Skrevet 21. mars 2021 Tildittbeste skrev (På 18.3.2021 den 22.12): Hva er det med folk. Kommer frem til å søke uføre er ok. For da kan hun få mer tid til å jobbe med snap og insta. Hallo? Håper hun evt vinner kampen mot bv så det blir penger i kassa til alle shoppingturene. Smart tenkt, enn heller å prøve å stå i en jobb kontra vie dagen sin på snap og insta.. Har hun sagt dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 21. mars 2021 #1136 Del Skrevet 21. mars 2021 (endret) Chroma skrev (6 timer siden): Har hun sagt dette selv? Ja det har hun..det var snap og insta som ble nevnt for å få bedre tid til. Men håper det er andre bedre argumenter i tillegg. Og da bør det nevnes,folk vil jo reagere på en sånn innstilling til å stå o en jobb kontra kaste inn håndkleet Endret 21. mars 2021 av Tildittbeste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 21. mars 2021 #1137 Del Skrevet 21. mars 2021 Hun jobber vist når hun gjester en annen kanal. Der er det ikke snakk om å bare vær hjemme, legger ut om jobb og hobbyer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 21. mars 2021 #1138 Del Skrevet 21. mars 2021 Minni75 skrev (7 timer siden): Hun jobber vist når hun gjester en annen kanal. Der er det ikke snakk om å bare vær hjemme, legger ut om jobb og hobbyer. Hva mente du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 21. mars 2021 #1139 Del Skrevet 21. mars 2021 Tildittbeste skrev (4 timer siden): Hva mente du egentlig? At hun skryter av å skulle uføre seg en plass og andre plasser skyter hun av å jobbe innen rus. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 21. mars 2021 #1140 Del Skrevet 21. mars 2021 Minni75 skrev (Akkurat nå): At hun skryter av å skulle uføre seg en plass og andre plasser skyter hun av å jobbe innen rus. Aha skjønner hva du mener nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå