FiffiK Skrevet 30. mars 2020 #921 Del Skrevet 30. mars 2020 11 timer siden, Solfridmedhatten skrev: Karin virker som er jordnær og god dame 🙏🏼❤️ Ja hun virket så snill og god,tok opp viktige temaer og synes jeg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 30. mars 2020 #922 Del Skrevet 30. mars 2020 Hvor ble det av hun som hadde så mange barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 30. mars 2020 #923 Del Skrevet 30. mars 2020 19 minutter siden, Superbobla skrev: Hvor ble det av hun som hadde så mange barn? Tror hun har slutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 30. mars 2020 #924 Del Skrevet 30. mars 2020 31 minutter siden, Superbobla skrev: Hvor ble det av hun som hadde så mange barn? Hun gjester vel en gang iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 30. mars 2020 #925 Del Skrevet 30. mars 2020 14 timer siden, Jegserdeg skrev: Er det noen som skal ut av jovialemammaer så blir det vel Astrid, slik det ble med Karin fordi hun er gammel og hadde mindre seertall? Astrid trekker vel mer følgere enn de fleste andre der inne, hun har jo en enorm følgerskare selv som hopper over til joviale når hun har snappdag der. Så kan ikke se for meg at hun slutter der med det første. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 31. mars 2020 #926 Del Skrevet 31. mars 2020 20 timer siden, Superbobla skrev: Hvor ble det av hun som hadde så mange barn? Hun har fått enda et barn 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. april 2020 #927 Del Skrevet 2. april 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coronaviruset Skrevet 3. april 2020 #928 Del Skrevet 3. april 2020 Lurer på hva Astrid gjør med maten hun lager? Så mye mat, så bor hun vel kun sammen med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coronaviruset Skrevet 3. april 2020 #929 Del Skrevet 3. april 2020 På 30.3.2020 den 14.39, Superbobla skrev: Hvor ble det av hun som hadde så mange barn? Hun slutta rett før/etter barn nr 7 kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 3. april 2020 #930 Del Skrevet 3. april 2020 28 minutter siden, Coronaviruset skrev: Lurer på hva Astrid gjør med maten hun lager? Så mye mat, så bor hun vel kun sammen med mannen. Det bor vel også en voksen sønn der, mannen sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg ser deg Skrevet 4. april 2020 #931 Del Skrevet 4. april 2020 10 timer siden, Coronaviruset skrev: Lurer på hva Astrid gjør med maten hun lager? Så mye mat, så bor hun vel kun sammen med mannen. Har jeg lurt på mang en gang også...hun har jo sagt selv(husker ikke om det var på joviale eller hennes egen)at mannen og stesønnen var så kresene,likte best pølser...så fryktelig mye mat til en slankeoperert å være.Mye av kakene baker hun på bestilling,men ja helt klart mye mat,å stort forbruk. Syns Astrid er veldig flink til å bake og lage mat altså. Men hun må da ha et høyt matbudsjett og er ekstremt mye innom matbutikken iløpet av ei uke. Virker som at hun ikke klarer å planlegge mange dagene frem i tid på matfronten,men gjør mye på impuls. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 4. april 2020 #932 Del Skrevet 4. april 2020 1 time siden, Jeg ser deg skrev: Har jeg lurt på mang en gang også...hun har jo sagt selv(husker ikke om det var på joviale eller hennes egen)at mannen og stesønnen var så kresene,likte best pølser...så fryktelig mye mat til en slankeoperert å være.Mye av kakene baker hun på bestilling,men ja helt klart mye mat,å stort forbruk. Syns Astrid er veldig flink til å bake og lage mat altså. Men hun må da ha et høyt matbudsjett og er ekstremt mye innom matbutikken iløpet av ei uke. Virker som at hun ikke klarer å planlegge mange dagene frem i tid på matfronten,men gjør mye på impuls. Men igjen, hun trenger kanskje ikke å tenke på penger?😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 4. april 2020 #933 Del Skrevet 4. april 2020 Astrid er da ikke mye innom butikken? Og det er vel ikke uvanlig at folk er på butikken en gang hver dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg ser deg Skrevet 4. april 2020 #934 Del Skrevet 4. april 2020 4 timer siden, Jegserdeg skrev: Men igjen, hun trenger kanskje ikke å tenke på penger?😉 Å bra er det for henne😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. april 2020 #935 Del Skrevet 4. april 2020 7 timer siden, Jeg ser deg skrev: Har jeg lurt på mang en gang også...hun har jo sagt selv(husker ikke om det var på joviale eller hennes egen)at mannen og stesønnen var så kresene,likte best pølser...så fryktelig mye mat til en slankeoperert å være.Mye av kakene baker hun på bestilling,men ja helt klart mye mat,å stort forbruk. Syns Astrid er veldig flink til å bake og lage mat altså. Men hun må da ha et høyt matbudsjett og er ekstremt mye innom matbutikken iløpet av ei uke. Virker som at hun ikke klarer å planlegge mange dagene frem i tid på matfronten,men gjør mye på impuls. Astrid er vel ikke slankeoperert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg ser deg Skrevet 4. april 2020 #936 Del Skrevet 4. april 2020 33 minutter siden, Tessa12 skrev: Astrid er vel ikke slankeoperert? Det er hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. april 2020 #937 Del Skrevet 4. april 2020 1 minutt siden, Jeg ser deg skrev: Det er hun. Ok, det har jeg ikke fått med meg, visste Karin var men. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coronaviruset Skrevet 4. april 2020 #938 Del Skrevet 4. april 2020 7 timer siden, Tessa12 skrev: Astrid er vel ikke slankeoperert? Ikke så lenge siden hun viste før/etterbilder og snakket om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 5. april 2020 #939 Del Skrevet 5. april 2020 Hvilke snappere håper dere joviale får med seg? Jeg håper Camilla fra happymommy, Cecilie som var med i mammahjerter, eller Guro Gjermstad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 5. april 2020 #940 Del Skrevet 5. april 2020 24 minutter siden, Anonym1990. skrev: Hvilke snappere håper dere joviale får med seg? Jeg håper Camilla fra happymommy, Cecilie som var med i mammahjerter, eller Guro Gjermstad. Jeg trur Camilla bare skal være på sin egen Snapchat, hvertfall det hun har sagt 😊 men hadde jo vært gøy å se hun på joviale, men litt rart også, hun er jo liksom en happymommysquad 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå