Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Ble idag slettet av to joviale... stilte helt legitimt spørsmål til den ene. Ikke noe stygt, bare undrende. Og fikk svar. Hun ble dritsur. Altså helt uforståelig sur. Jeg beklaget selvfølgelig fordi hun totalt misforstod mitt spørsmål og tolket det feil. Oppdager at både hun og venninna har blokkert meg nå. Altså jeg skjønner ikke noe... Ble faktisk lei meg. Og irritert. To av de jeg likte aller best å følge.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Linye skrev:

Ble idag slettet av to joviale... stilte helt legitimt spørsmål til den ene. Ikke noe stygt, bare undrende. Og fikk svar. Hun ble dritsur. Altså helt uforståelig sur. Jeg beklaget selvfølgelig fordi hun totalt misforstod mitt spørsmål og tolket det feil. Oppdager at både hun og venninna har blokkert meg nå. Altså jeg skjønner ikke noe... Ble faktisk lei meg. Og irritert. To av de jeg likte aller best å følge.

Hva spurte du om? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Linye skrev:

Ble idag slettet av to joviale... stilte helt legitimt spørsmål til den ene. Ikke noe stygt, bare undrende. Og fikk svar. Hun ble dritsur. Altså helt uforståelig sur. Jeg beklaget selvfølgelig fordi hun totalt misforstod mitt spørsmål og tolket det feil. Oppdager at både hun og venninna har blokkert meg nå. Altså jeg skjønner ikke noe... Ble faktisk lei meg. Og irritert. To av de jeg likte aller best å følge.

Hmm, det hørtes litt rart ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Tessa12 said:

Hmm, det hørtes litt rart ut. 

Ja, veldig rart. Jeg får bare tenke positivt på det. Hadde tenkt å kutte ned på skjermtid, så der slapp jeg å slette to.... 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Hollie321 said:

Hva spurte du om? 

Jeg spurte om ene tingen hun drev å lagde. Om det absolutt måtte være på den måten. Det var visst frekt. Og det jeg mente var om det fantes andre løsninger. Så jeg sendte at hun misforstod mitt spørsmål. Og beklagde❤️ Men da ble jeg slettet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Linye skrev:

Jeg spurte om ene tingen hun drev å lagde. Om det absolutt måtte være på den måten. Det var visst frekt. Og det jeg mente var om det fantes andre løsninger. Så jeg sendte at hun misforstod mitt spørsmål. Og beklagde❤️ Men da ble jeg slettet. 

Sara som var på joviale i dag som har blokket deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, Solfridmedhatten said:

Sara som var på joviale i dag som har blokket deg?

Nei, ikke Sara🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2020 den 1.30, Linye skrev:

Ble idag slettet av to joviale... stilte helt legitimt spørsmål til den ene. Ikke noe stygt, bare undrende. Og fikk svar. Hun ble dritsur. Altså helt uforståelig sur. Jeg beklaget selvfølgelig fordi hun totalt misforstod mitt spørsmål og tolket det feil. Oppdager at både hun og venninna har blokkert meg nå. Altså jeg skjønner ikke noe... Ble faktisk lei meg. Og irritert. To av de jeg likte aller best å følge.

La meg gjette....Heidi du spurte ang borring i eggene? Også ble du blokkert av henne og Rikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jeg ser deg skrev:

La meg gjette....Heidi du spurte ang borring i eggene? Også ble du blokkert av henne og Rikke?

Tipper jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Jeg ser deg said:

La meg gjette....Heidi du spurte ang borring i eggene? Også ble du blokkert av henne og Rikke?

Nei, ikke Heidi. Gudskjelov, for hu er ett så blidt og godt menneske å følge😅🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2020 den 1.30, Linye skrev:

Ble idag slettet av to joviale... stilte helt legitimt spørsmål til den ene. Ikke noe stygt, bare undrende. Og fikk svar. Hun ble dritsur. Altså helt uforståelig sur. Jeg beklaget selvfølgelig fordi hun totalt misforstod mitt spørsmål og tolket det feil. Oppdager at både hun og venninna har blokkert meg nå. Altså jeg skjønner ikke noe... Ble faktisk lei meg. Og irritert. To av de jeg likte aller best å følge.

Mari og Madelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2020 den 1.30, Linye skrev:

Ble idag slettet av to joviale... stilte helt legitimt spørsmål til den ene. Ikke noe stygt, bare undrende. Og fikk svar. Hun ble dritsur. Altså helt uforståelig sur. Jeg beklaget selvfølgelig fordi hun totalt misforstod mitt spørsmål og tolket det feil. Oppdager at både hun og venninna har blokkert meg nå. Altså jeg skjønner ikke noe... Ble faktisk lei meg. Og irritert. To av de jeg likte aller best å følge.

Tidligere medlem eller medlemmer som snapper for jm nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.4.2020 den 1.11, Solfridmedhatten skrev:

Sara som var på joviale i dag som har blokket deg?

Har det noe sammenheng med hva mye av de joviale og eks-joviale driver å ranter om nå? Både Astrid og Rikke driver å prater om noe greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomstertapet skrev:

Har det noe sammenheng med hva mye av de joviale og eks-joviale driver å ranter om nå? Både Astrid og Rikke driver å prater om noe greier

dette reagerte jeg å på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke pratet om det som skjer på mammahjerter. Les tråden der. Astrid har jo aldri snappet på mammahjerter så hun backer opp Rikke og Linn i dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Semilie
17 minutter siden, Litenoggod skrev:

Rikke pratet om det som skjer på mammahjerter. Les tråden der. Astrid har jo aldri snappet på mammahjerter så hun backer opp Rikke og Linn i dette 

Det er ikke så rart at de backer opp.. Det har ikke vært små bagateller som har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Semilie skrev:

Det er ikke så rart at de backer opp.. Det har ikke vært små bagateller som har skjedd. 

Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...