Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Tessa12 skrev:

I dag er hun jo faktisk på joviale da😉

Det er sant, so far har det vært meget stille tho

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, BethD skrev:

Er dette du sier sant eller spekulasjon? Om det er sant er jo dette fryktelig... hårreisende...

Det er spekulasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laga ny tråd for dere som følger talla på snap. Så slipper de som ikke ønsker å følge henne å se alt dramaet her 

 

Talla (snapchat ) heter den 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Rimelig spesielt å legge ut at hun tar på seg tatoveringsoppdrag i kveld fordi hun trenger penger. Gavekort kan ikke brukes fordi hun trenger cash inn... Er det sånn man driver hvit business? Spør fordi jeg ikke vet. Jeg trodde man tok ut lønn av samlet inntekt per mnd etter at skatt og husleie/utstyr m.m. var betalt, ikke at man tok deler av hvert beløp for hvert oppdrag? Stakkars kundene som har (og vil bli) avlyst, når noen plutselig får en drop inn. Selv kunstnere kan tvinge seg til å gjøre en jobb selv om de er sykemeldt tydeligvis. Så mye for at syke kunstnere gjør dårlig kunst.

Takk Gud for at noen sa det.... det er temmelig spwsielt ja. Nytter jo ikke kjøpe gavekort hvis du ikke får brukt det siden tattovøren har brukt opp pengene å ikke har råd til å tatovere di som har kjøpt gavekort. Seriøst!!!!!! Nå ble jeg faen meg oppgitt ass!!!! Å tenk å si det offentlig på Snap. Sykemeldt er ho. Men jobbe kan ho ? Ta dæ sammen!!!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joviale mammaer er ikke som det en gang var.....

Mye drama.

Savner Rikke og hu som hadde en drøss med unger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SiennaForFun
46 minutter siden, Tulltulla skrev:

Joviale mammaer er ikke som det en gang var.....

Mye drama.

Savner Rikke og hu som hadde en drøss med unger.

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke hadde jeg skikkelig sansen for!

Virker så jordnær.

Heidimoments dere tenker på? 
 

Kan jo forstå at det blir utskiftninger etc. 
Men jeg tror at de fleste som forlater Joviale er fordi det blir for useriøst i lengden . 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke og Heidi var jo med fra oppstart.

men frkkak eller hva hun heter, er hun borte? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tulltulla skrev:

Rikke og Heidi var jo med fra oppstart.

men frkkak eller hva hun heter, er hun borte? 

Hun er med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 21.38, Mowepe skrev:

Takk Gud for at noen sa det.... det er temmelig spwsielt ja. Nytter jo ikke kjøpe gavekort hvis du ikke får brukt det siden tattovøren har brukt opp pengene å ikke har råd til å tatovere di som har kjøpt gavekort. Seriøst!!!!!! Nå ble jeg faen meg oppgitt ass!!!! Å tenk å si det offentlig på Snap. Sykemeldt er ho. Men jobbe kan ho ? Ta dæ sammen!!!!

Hun er ikke sykemeldt. "Bare" avlyst kunder pga familiesituasjon. Lurer på Hvordan hun får ting til å gå rundt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, neiognei skrev:

Hun er ikke sykemeldt. "Bare" avlyst kunder pga familiesituasjon. Lurer på Hvordan hun får ting til å gå rundt. 

Hun har jo sagt hun er sykemeldt ?

Endret av Hukulebonusmammaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Hun har jo sagt hun er sykemeldt ?

Nei hun har sagt «sykemeldt», og hvis hun ikke har AS så må hun ha satt av penger til evt sykeperioder. Og det har hun da tydeligvis ikke siden hun ba om å få en kunde eller to som ikke hadde gavekort, så hun kunne få inn penger til mat. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Hun har jo sagt hun er sykemeldt ?

Nei. Det har hun ikke. Hun snakket om at andre kunne ta sykemelding om de var i hennes situasjon. 

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, neiognei skrev:

Nei. Det har hun ikke. Hun snakket om at andre kunne ta sykemelding om de var i hennes situasjon. 

Jo! Hun har sagt at hun var sykemeldt ut den aktuelle uken.!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.3.2020 den 8.50, BethD skrev:

Følger Rikke privat, veldig gøy :)

Jeg følger også Rikke privat,hun er så kreativ og flink skikkelig gøy og følge ☺ har du sett vaskerommet dems?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
15 timer siden, FiffiK skrev:

Jeg følger også Rikke privat,hun er så kreativ og flink skikkelig gøy og følge ☺ har du sett vaskerommet dems?

Jaaaaa herregud! Er så misunnelig jeg kunne grått. Hver dag. Orker ikke se når hun snapper det for jeg blir så forbanna på vårt eget crappy vaskerom 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...