Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Synes Astrid og Christina er de eneste som er verdt å følge der lengre. Likte veldig godt «orginal» gruppen som starten snappen, men nå er det forferdelig kjedelig 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Ninalac1 skrev:

Synes Astrid og Christina er de eneste som er verdt å følge der lengre. Likte veldig godt «orginal» gruppen som starten snappen, men nå er det forferdelig kjedelig 🙈

Jeg likte også orginalgjengen, nå er jeg innom kun når det er en gjest jeg ønsker å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun som gjestet i går hang ut mannen sin på en fæl måte. Det er forskjell på personlig og privat. Herregud. Er det ingen andre som reagerer på sånt? Må snappere være så ekstreme? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Blomstertapet skrev:

Jeg synes hun som gjestet i går hang ut mannen sin på en fæl måte. Det er forskjell på personlig og privat. Herregud. Er det ingen andre som reagerer på sånt? Må snappere være så ekstreme? 

hva sa hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lang avhandling om at hun ønsker et barn til og han ikke. Det virket som om det var så viktig for henne at hvis hun ikke kunne få det så måtte hun få det på andre måter. Jeg hadde følt meg så liten og verdiløs som mann hvis det der hadde vært dama mi. Enkelte ting gjør man opp på kammerset. Å sitte å grine på snap sånn er ikke greit. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Blomstertapet skrev:

En lang avhandling om at hun ønsker et barn til og han ikke. Det virket som om det var så viktig for henne at hvis hun ikke kunne få det så måtte hun få det på andre måter. Jeg hadde følt meg så liten og verdiløs som mann hvis det der hadde vært dama mi. Enkelte ting gjør man opp på kammerset. Å sitte å grine på snap sånn er ikke greit. 

Er veldig enig. Dette burde hun avklart privat først, og så eventuelt tatt det opp når de hadde bestemt seg. 

Altfor privat. Ubehagelig og urettferdig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere. Dette burde absolutt ikke blitt kringkastet sånn.... og siden det står på hennes energi nivå, at hun starter snappedagen med å klage over hvor sliten hun er.. men vil ha flere... nei altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 17.25, BethD skrev:

Enig med dere. Dette burde absolutt ikke blitt kringkastet sånn.... og siden det står på hennes energi nivå, at hun starter snappedagen med å klage over hvor sliten hun er.. men vil ha flere... nei altså. 

🙊

Endret av addict
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det samme. Vertfall å gå så i dybden på det. Min mann hadde ikke satt pris på det. Det er jo en veldig privat sak å dele, og litt spesielt å dele som gjestesnapper. Tydelig at hun ikke klarte å skille mellom fornuft og følelser. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ambisjonen var oppmerksomhet så klarte hun jo det. Hvor positiv folk blir er noe annet.

Jeg følger henne ikke privat men måtte inn å se. Visstnok en forsvarstale i dag. Men hun bryr seg ikke. Men må forsvare seg. 

Håper joviale tar seg en prat hvis hun skal tilbake der. For stakkars mann og barn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hva synes dere om Andrea da? (Hun som snapper idag ). Virker som et frisk tilskudd til joviale mammaer ihvertfall 👏🏻 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Har fulgt Mari Jensen en stund. Synes hun hadde en veldig fin snap kanal. Men nå synes jeg det har blitt så mye sykdom og negativt fokus? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...