Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Gjest Jegserdeg
13 timer siden, BethD skrev:

Det er det vel bare hun som vet.... 

Er selv forkjøla, holder meg borte fra butikken men vet jo at det ikke er corona... har ingen av symptomene utenom rennende nese. Vondt i bihulene så er nok det, men folk hadde vel fått helt panikk om jeg kom borti dem nå..

Kanskje du har bare vanlig allergi? Jeg fikk knockout av bjørk forgje uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BethD
6 timer siden, Jegserdeg skrev:

Kanskje du har bare vanlig allergi? Jeg fikk knockout av bjørk forgje uke.

Ja kanskje 🤔 aldri vært allergisk før,men vesla på 11 mnd har vært forkjøla i en evighet så er nok hun som smitta meg :) er tilnærmet frisk nå så var nok bare en forkjølelse :) heldigvis ikke corona 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos astridkokk, hva er greia med å mime halvnaken i speilet? Jeg liker henne kjempegodt. Men jeg får lettere spader av at det må filmes så mye grimaser i speil. Mange som gjør det for tiden. Synes det er spesielt kleint med damer på snart 50. Flere? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Blomstertapet skrev:

Apropos astridkokk, hva er greia med å mime halvnaken i speilet? Jeg liker henne kjempegodt. Men jeg får lettere spader av at det må filmes så mye grimaser i speil. Mange som gjør det for tiden. Synes det er spesielt kleint med damer på snart 50. Flere? 

Det er like kleint om man er 20 som om man er 50.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
15 timer siden, Blomstertapet skrev:

Apropos astridkokk, hva er greia med å mime halvnaken i speilet? Jeg liker henne kjempegodt. Men jeg får lettere spader av at det må filmes så mye grimaser i speil. Mange som gjør det for tiden. Synes det er spesielt kleint med damer på snart 50. Flere? 

Ja jeg orker ikke 😂 jeg får helt noia av å se på det... 

Men det virker som hun gjør det fordi det er det som er «kult»... alle de yngre gjør det, hun kler seg litt som de yngre og vil sikkert passe inn... 

det blir uansett helt kræsj for min del,spoler så fort forbi når det skjer. Liker henne godt men det ødelegger så mye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BethD skrev:

Ja jeg orker ikke 😂 jeg får helt noia av å se på det... 

Men det virker som hun gjør det fordi det er det som er «kult»... alle de yngre gjør det, hun kler seg litt som de yngre og vil sikkert passe inn... 

det blir uansett helt kræsj for min del,spoler så fort forbi når det skjer. Liker henne godt men det ødelegger så mye 

Enig med deg🙈Blir pinlig berørt av å se på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hollie321 skrev:

Det er like kleint om man er 20 som om man er 50.. 

Det er sant. Men jo eldre jo bedre. jeg er i 30 årene og føler meg way for gammel for det der. Hjelpes så pinlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BethD skrev:

Ja jeg orker ikke 😂 jeg får helt noia av å se på det... 

Men det virker som hun gjør det fordi det er det som er «kult»... alle de yngre gjør det, hun kler seg litt som de yngre og vil sikkert passe inn... 

det blir uansett helt kræsj for min del,spoler så fort forbi når det skjer. Liker henne godt men det ødelegger så mye 

Så enig med deg. 😂

På tide å skjønne at man er for gammel. Finnes da andre måter å underholde på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
10 minutter siden, Blomstertapet skrev:

Så enig med deg. 😂

På tide å skjønne at man er for gammel. Finnes da andre måter å underholde på. 

Ja! Jeg er generelt imot det der at «en er for gammel» til ting men altså... enkelte områder er for de unge og når det er så tydelig at hun prøver å være like gøyal som de unge på samme måten som de er... nei... det blir for kleint for min del. 
hun er jo helt fantastisk i seg selv.. hun trenger ikke gjøre seg sånn til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem liker dere best av Astrid og Karin som var et tidligere medlem? 😊 Når vi først er inne på de «gamle» 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mumlehumle skrev:

Har Talla sluttet på joviale? 

Tror ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at Astridkokk er flott. Hadde vært tøft om hun fant seg selv litt mer, ikke bare prøvde å være lik alle andre. Men kanskje det er hennes greie. Liker henne godt. 

Det eneste som plager meg er at hun snakker så lavt, og musikken er så høy! 😱 Please snakk høyere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Hvem liker dere best av Astrid og Karin som var et tidligere medlem? 😊 Når vi først er inne på de «gamle» 🙈

Liker Astrid best! Karin snakker veldig mye og uten tekst.. blir for mye å se gjennom for min del 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hollie321 skrev:

Liker Astrid best! Karin snakker veldig mye og uten tekst.. blir for mye å se gjennom for min del 

Karin pynter mer og har en «finere» snap syns jeg, men liker Astrid best. Ser bare på Astrid på Joviale for der tekster hun, det gjør hun ikke på sin private. Jeg har forståelse for at teksting tar tid og at alle ikke kan gjøre det. Dersom det er mye prat og det ikke blir teksta så trykker jeg automatisk fort forbi. Det gjelder alle som snapper igrunn. Ann Kristin er veldig flink til å tekste og da henger jeg personlig mer med.

Endret av Solfridmedhatten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Karin pynter mer og her en «finere» snap syns jeg, men liker Astrid best. Ser bare på Astrid på Joviale for der tekster hun, det gjør hun ikke på sin private. Jeg har forståelse for at teksting tar tid og at alle ikke kan gjøre det. Dersom det er mye prat og det ikke blir teksta så trykker jeg automatisk fort forbi. Det gjelder alle som snapper igrunn. Ann Kristin er veldig flink til å tekste og da henger jeg personlig mer med.

Samme her, følger kun de som tekster, følger ikke Astrid privat. :) Blar veldig kjapt forbi snaper med mye prat og lite tekst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Solfridmedhatten skrev:

Hvem liker dere best av Astrid og Karin som var et tidligere medlem? 😊 Når vi først er inne på de «gamle» 🙈

Jeg likte Karin veldig godt liker Astrid og men hvis jeg må velge blir det Karin 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FiffiK skrev:

Jeg likte Karin veldig godt liker Astrid og men hvis jeg må velge blir det Karin 😊

Karin virker som er jordnær og god dame 🙏🏼❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Er det noen som skal ut av jovialemammaer så blir det vel Astrid, slik det ble med Karin fordi hun er gammel og hadde mindre seertall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...