AmyCharlotte Skrevet 8. februar 2020 #661 Del Skrevet 8. februar 2020 Hvem liket å handle inereiør på Nille og Clas Ohlsson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 8. februar 2020 #662 Del Skrevet 8. februar 2020 1 time siden, AmyCharlotte skrev: Hvem liket å handle inereiør på Nille og Clas Ohlsson? Jeg. Og sikkert mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. februar 2020 #663 Del Skrevet 8. februar 2020 6 timer siden, Chroma skrev: Jeg. Og sikkert mange andre. Jeg også 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. februar 2020 #664 Del Skrevet 8. februar 2020 8 timer siden, AmyCharlotte skrev: Hvem liket å handle inereiør på Nille og Clas Ohlsson? Hvorfor kritiserer du det? Nille og Clas Ohlsson har fått masse fint. Interiør trenger ikke å koste mange tusen for at det skal være fint 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. februar 2020 #665 Del Skrevet 8. februar 2020 8 timer siden, AmyCharlotte skrev: Hvem liket å handle inereiør på Nille og Clas Ohlsson? Ååh de har utrolig mye fint for tiden 🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bambi89 Skrevet 8. februar 2020 #666 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) 19 timer siden, AmyCharlotte skrev: Hvem liket å handle inereiør på Nille og Clas Ohlsson? Veldig mange. Ikke alle er rike og har råd til det mest dyreste. Jeg elsker Nille og Clas Ohlsson. Vi har nettopp bygd hus, og de fleste taklampene våre er der fra. Fått masse skryt for de 🙂 Endret 8. februar 2020 av Bambi89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 9. februar 2020 #667 Del Skrevet 9. februar 2020 Hvordan kan de svare at det ikke har vært frem og tilbake mellom de? 😅 etter han flyttet ut og de ble særboere så var det jo en lang periode hun ikke snakket med han en gang. Var så skuffet og hun snakket som vanlig rundt grøten og antydet at han hadde gjort noe, men som hun ikke kunne snakke om . Men hun måtte skåne barna som hun sa. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 9. februar 2020 #668 Del Skrevet 9. februar 2020 Hvorfor er hun som var igår der? Hun har ingen barn? Jeg forstår ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 9. februar 2020 #669 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) 16 minutter siden, BethD skrev: Hvorfor er hun som var igår der? Hun har ingen barn? Jeg forstår ikke Talla? Hun har tre barn. Ser jeg bommet litt, det er Christian med mor og dame, mer som et humor innslag. Han har gjestet noen ganger. Endret 9. februar 2020 av Tessa12 Tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 9. februar 2020 #670 Del Skrevet 9. februar 2020 3 timer siden, Tessa12 skrev: Talla? Hun har tre barn. Ser jeg bommet litt, det er Christian med mor og dame, mer som et humor innslag. Han har gjestet noen ganger. Nei, det var Cecilia med kjæreste (Christian) og svigermor 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 9. februar 2020 #671 Del Skrevet 9. februar 2020 11 timer siden, BethD skrev: Hvorfor er hun som var igår der? Hun har ingen barn? Jeg forstår ikke Kanskje fordi hun er hunde(?)mamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. februar 2020 #672 Del Skrevet 10. februar 2020 6 timer siden, Lady Lovelylocks skrev: Kanskje fordi hun er hunde(?)mamma? 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmyCharlotte Skrevet 10. februar 2020 #673 Del Skrevet 10. februar 2020 På 8.2.2020 den 10.51, Litenoggod skrev: Hvorfor kritiserer du det? Nille og Clas Ohlsson har fått masse fint. Interiør trenger ikke å koste mange tusen for at det skal være fint Det var vel bare et enkelt spørsmål; «hvem liker å handle interiør på Nille og Clas Ohlsson»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. februar 2020 #674 Del Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, AmyCharlotte skrev: Det var vel bare et enkelt spørsmål; «hvem liker å handle interiør på Nille og Clas Ohlsson»? Jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. februar 2020 #675 Del Skrevet 10. februar 2020 3 timer siden, Zenhouse skrev: Jeg gjør. Jeg óg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 10. februar 2020 #676 Del Skrevet 10. februar 2020 7 timer siden, AmyCharlotte skrev: Det var vel bare et enkelt spørsmål; «hvem liker å handle interiør på Nille og Clas Ohlsson»? Jeg tok det som kritikk siden dette er en tråd om snapp gruppe der enkelte handler interiør derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 10. februar 2020 #677 Del Skrevet 10. februar 2020 2 timer siden, Litenoggod skrev: Jeg tok det som kritikk siden dette er en tråd om snapp gruppe der enkelte handler interiør derfra. Du tolket det nok riktig. Hun hadde aldri skrevet det på den måten hvis ikke. Så lurer folk på hvor barna får sine fordommer mot barn som spiser FirstPrice mat og går i klær fra Cubus! 🙄 det er fra slike som hun du siterte. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindfulness Skrevet 10. februar 2020 #678 Del Skrevet 10. februar 2020 9 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Du tolket det nok riktig. Hun hadde aldri skrevet det på den måten hvis ikke. Så lurer folk på hvor barna får sine fordommer mot barn som spiser FirstPrice mat og går i klær fra Cubus! 🙄 det er fra slike som hun du siterte. Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 10. februar 2020 #679 Del Skrevet 10. februar 2020 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. februar 2020 #680 Del Skrevet 11. februar 2020 15 timer siden, Litenoggod skrev: Jeg tok det som kritikk siden dette er en tråd om snapp gruppe der enkelte handler interiør derfra. Såklart var det ment sånn. Ellers ville det blitt skrevet på en helt annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå