Gå til innhold

Jovialemammaer

Anbefalte innlegg

Skrevet
45 minutter siden, Hesya skrev:

Værste eksponering av barn jeg har sett.. ungen naken i dusjen... 😱 Hvorfor?????

Reagerte på det samme. De burde ha regler om eksponering av barn på samme måte som mammabanden har. Ingen barn på mammabanden 👍

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Hesya skrev:

Værste eksponering av barn jeg har sett.. ungen naken i dusjen... 😱 Hvorfor?????

Den reagerte jeg også på. Men jeg reagerte også på det med Finn svindelen at hu la ut fullt tlf nr til personen osv. Det går jo på personvern. Greit du har blitt svindlet, men å legge ut fullt mobil nr osv synes jeg ikke noe om. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet

Liker ikke utviklingen på joviale og andre snapkontoer angående den reklamen de driver med, på egne kontoer, selvfølgelig, men på åpne, felles kontoer hvor agendaen ikke er å drive butikk, liker det ikke. Gidder ikke snap etter snap om, for min del, uinteressante produkter. Og at de ser sitt snitt ser jeg jo...hu der på joviale som tatoverer, tegner noen enkle bilder som folk skriver...ååå...så bra...der ser hu sitt snitt...skal kopiere ut og selge for 500,- stk??? Helt tullete for noe som ser ut til å tatt ti min....og hu som har det ok nå som hun jobber på natta og får sove bort dagen...dette gjøres på priv side, så burde ikke klage på hu da... Men må klage litt læll...linn var det trur jeg....som driver å selger no greier nå...men skulle ikke bli mye av det....rene tv shop der inne...hehe...poenget mitt, som joviale gjesten i dag...lite sjarmerende når du gjester for å drive reklame....men ok, blir kanalen en reklame kanal, så er det jo for meg å melde meg ut...håper dere ikke tuller bort pengene deres på mye av tullet de promoterer :)

• Liker 7
Skrevet

Signerer den...Tenkte det den gangen hun Heidi drev med pannebånd-og vesker også jeg..men nå har det jo tatt helt av..

• Liker 3
Skrevet

Slutta å følge Linn jeg nå, orker ikke de  reklameringa for produktene hele tiden. 

11 timer siden, Detei skrev:

Liker ikke utviklingen på joviale og andre snapkontoer angående den reklamen de driver med, på egne kontoer, selvfølgelig, men på åpne, felles kontoer hvor agendaen ikke er å drive butikk, liker det ikke. Gidder ikke snap etter snap om, for min del, uinteressante produkter. Og at de ser sitt snitt ser jeg jo...hu der på joviale som tatoverer, tegner noen enkle bilder som folk skriver...ååå...så bra...der ser hu sitt snitt...skal kopiere ut og selge for 500,- stk??? Helt tullete for noe som ser ut til å tatt ti min....

Det tar nok mye lengre enn 10 minutter å lage slike tegninger. Snakker timer med jobb får å få til slike ting. Har selv en mann som tegner å 10 minutter er ikke nok til grovskissene en gang.

Men å reklamere for det på Joviale kunne hun latt være.

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, Detei skrev:

Liker ikke utviklingen på joviale og andre snapkontoer angående den reklamen de driver med, på egne kontoer, selvfølgelig, men på åpne, felles kontoer hvor agendaen ikke er å drive butikk, liker det ikke. Gidder ikke snap etter snap om, for min del, uinteressante produkter. Og at de ser sitt snitt ser jeg jo...hu der på joviale som tatoverer, tegner noen enkle bilder som folk skriver...ååå...så bra...der ser hu sitt snitt...skal kopiere ut og selge for 500,- stk??? Helt tullete for noe som ser ut til å tatt ti min....og hu som har det ok nå som hun jobber på natta og får sove bort dagen...dette gjøres på priv side, så burde ikke klage på hu da... Men må klage litt læll...linn var det trur jeg....som driver å selger no greier nå...men skulle ikke bli mye av det....rene tv shop der inne...hehe...poenget mitt, som joviale gjesten i dag...lite sjarmerende når du gjester for å drive reklame....men ok, blir kanalen en reklame kanal, så er det jo for meg å melde meg ut...håper dere ikke tuller bort pengene deres på mye av tullet de promoterer :)

TV shop 😂 kunne ikke vært mere enig. Det er jo bare alovera der inne om dagen, rart ikke skjermen blir fuktig. Hadde hun enda snappet NOE annet i blandt, men det er altså forever fra ende til annen. Måtte til slutt unfolle jeg. Samme hos hun ak(?). De to har tatt helt av. Livesendinger og hele pakka, hadde de enda gjort noe MORSOMT sammen, men 30 min med hva annsiktsmaske er godt for, nei vet du hva. Dyrt er det også, over 100kr for en annsiktsmaske, pluss porto! Så får du «samma» maska på Hm for 40kr, med samme ingredienser hvertfal. Sjukt at folk kjøper. 

Menmen. Joviale er bare reklame nå, synd dem ikke holdt på den «gode» flyten de var igang med. 

• Liker 6
Skrevet

Hun gjesten i går tok jo kaka da. KUN reklame bortsett fra den der svindelen hun snakka om. Hudpleie, sminke, klær... alt var jo reklame hele ettermiddagen! Nei, det blei kjedelig.

• Liker 11
Skrevet
6 timer siden, Støvel&sko skrev:

Å Rikke med hennes evinderlige smokkelenker da...skulle ta seg en lengre pause-men jammen er hun på igjen-det digitale dopet er stort,å hun vil nok prøve å sanke flere potensielle kjøpere..men hallo...

sørgelig at en kanal,som begynte så bra-har utviklet seg i den retningen.

Ser hun påstår at hun ikke trenger merke innleggene om smokkelenker med reklame fordi at hun ikke skatter før hun tjener over 50.000 på det. Stemmer det? 

Skrevet
7 timer siden, neiognei skrev:

Ser hun påstår at hun ikke trenger merke innleggene om smokkelenker med reklame fordi at hun ikke skatter før hun tjener over 50.000 på det. Stemmer det? 

Nei. Grensen på 50.000 har med om man er mva-pliktig eller ikke, man betaler skatt lenge før man må betale mva. Uavhengig om man er skattepliktig eller mva-pliktig så er det jo uansett reklame, noe hun har økonomisk fordel av, så da skal det vel merkes.

• Liker 6
Gjest TyrkiskPepper
Skrevet (endret)

Pssst! Ser Karin skal vær på Detuperfekteliv idag, HUN har jeg savnet.

Stakkars dame som ble utkastet pga seertall!

Endret av TyrkiskPepper
Skrevet

Kjedelig å se at en så ålreit snapgruppe utvikler seg i så feil retning. Mye gjester også , det gikk jammen ikke lang tid før de gikk lei. Før så jeg igjennom storyen hver kveld og gledet meg. Nå har det blitt flest av de dagene jeg hopper over. Sendte de en tilbakemelding på dette på snap også for en stund siden men fikk aldri svar, så konstruktiv kritikk er nok ikke så velkomment. Håper de snart tar grep og gjør noe hvis ikke tror jeg de mister en del følgere..

• Liker 3
Skrevet

Utrolig hvor mye drama andre utsetter Talla for. :)

• Liker 3
Gjest TyrkiskPepper
Skrevet
7 minutter siden, neiognei skrev:

Hva da?

Gjest TyrkiskPepper
Skrevet
2 timer siden, Hyachint31 skrev:

Kjedelig å se at en så ålreit snapgruppe utvikler seg i så feil retning. Mye gjester også , det gikk jammen ikke lang tid før de gikk lei. Før så jeg igjennom storyen hver kveld og gledet meg. Nå har det blitt flest av de dagene jeg hopper over. Sendte de en tilbakemelding på dette på snap også for en stund siden men fikk aldri svar, så konstruktiv kritikk er nok ikke så velkomment. Håper de snart tar grep og gjør noe hvis ikke tror jeg de mister en del følgere..

Skal vær forsiktig med konstruktive kritikk, de blokker mange og tåler ikke å høre litt kvasheter dessverre 😆

Skrevet
13 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Skal vær forsiktig med konstruktive kritikk, de blokker mange og tåler ikke å høre litt kvasheter dessverre 😆

Helt riktig. De har jo kommentert i tråden her tidligere. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, neiognei skrev:

Hahahaha! Jeg tenkte samme tanke. Og hva er det med de eviglange utbruddene med det samme om og om igjen. Hun blir jo søren aldri ferdig.

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Hahahaha! Jeg tenkte samme tanke. Og hva er det med de eviglange utbruddene med det samme om og om igjen. Hun blir jo søren aldri ferdig.

Hva slags utbrudd har hun hatt om nå? Jeg har sluttet å følge henne

Gjest Snusmumriken87
Skrevet

Ser ut som alle i den kanalen skal bruke Snapchat for å tjene penger. 

Skrevet
10 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Pssst! Ser Karin skal vær på Detuperfekteliv idag, HUN har jeg savnet.

Stakkars dame som ble utkastet pga seertall!

Men hun er sykt dårlig på å tekste, jeg har sjelden mulighet til å ha lyd på når jeg ser snapene. Så for meg blir det desverre totalt uinteresant og se på at hun snakker å snakker. Hjelper fint lite å klistre på en «sound on». Det er faktisk ikke alle som kan høre.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...