Litenoggod Skrevet 4. mai 2019 #321 Del Skrevet 4. mai 2019 Er det bare meg eller har talla blitt mer stillere på snappen sin de siste dagene? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvel&sko Skrevet 4. mai 2019 #322 Del Skrevet 4. mai 2019 Ja hun har blitt veldig stille...Men veldig bra på Joviale da hun var der nå-barna ble skånet,noe jeg syns er supert👏🏼👏🏼 Men 4 gjester på ei uke a?Syns det er i overkant mye.Håper vi blir positivt overraska når neste ukesoversikt kommer.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 4. mai 2019 #323 Del Skrevet 4. mai 2019 50 minutter siden, Støvel&sko skrev: Ja hun har blitt veldig stille...Men veldig bra på Joviale da hun var der nå-barna ble skånet,noe jeg syns er supert👏🏼👏🏼 Men 4 gjester på ei uke a?Syns det er i overkant mye.Håper vi blir positivt overraska når neste ukesoversikt kommer.... Jo veldig mye gjester, men de kunne godt ha skrevet litt mer i introen om dagens gjest at hu hadde pose på magen og ikke bare var kronisk syk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. mai 2019 #324 Del Skrevet 4. mai 2019 41 minutter siden, Litenoggod skrev: Jo veldig mye gjester, men de kunne godt ha skrevet litt mer i introen om dagens gjest at hu hadde pose på magen og ikke bare var kronisk syk. Hun skrev/sa selv at hun hadde det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 4. mai 2019 #325 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) 1 time siden, Litenoggod skrev: Jo veldig mye gjester, men de kunne godt ha skrevet litt mer i introen om dagens gjest at hu hadde pose på magen og ikke bare var kronisk syk. Å hvorfor skulle hun det? Det er en kronisk sykdom. Dette var en utrolig unødvendig kommentar! For en stålkvinne som er på JM idag. Stor applaus for at de har denne gjesten, fått meg til og åpne øynene mere for «usynlige» sykdommer, selv de med sykdommer skjult under klærne! Har sittet med tårer i øynene! Wow for en tankevekker, vi bør søren meg være mere takknemlige alle mann, lære av dagens gjest. håper dere leser her JM, tusen takk! Har skrevet til dere også. Endret 4. mai 2019 av Anonym1990. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 4. mai 2019 #326 Del Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, Anonym1990. skrev: Å hvorfor skulle hun det? Det er en kronisk sykdom. Dette var en utrolig unødvendig kommentar! For en stålkvinne som er på JM idag. Stor applaus for at de har denne gjesten, fått meg til og åpne øynene mere for «usynlige» sykdommer - selv de skjult under klærne! Har sittet med tårer i øynene! Wow for en tankevekker, vi bør søren meg være mere takknemlige alle mann, lære av dagens gjest. håper dere leser her JM, tusen takk! Har skrevet til dere også. Det er mange forskjellige kroniske sykdommer. Og jeg mener bare at det kunne vært skrevet i introen på Facebook hvilken kronisk sykdom som hun takler. Jeg er selv kronisk syk og det synes ikke på meg selv derfor mener at det kunne vært mer info om det, ikke noe slemt ment mot henne for jeg synes det er utrolig bra at hu belyser det opp veldig og hu er jo kjempe uheldig som har fått så mange sykdommer på engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. mai 2019 #327 Del Skrevet 4. mai 2019 12 minutter siden, Anonym1990. skrev: Å hvorfor skulle hun det? Det er en kronisk sykdom. Dette var en utrolig unødvendig kommentar! For en stålkvinne som er på JM idag. Stor applaus for at de har denne gjesten, fått meg til og åpne øynene mere for «usynlige» sykdommer, selv de med sykdommer skjult under klærne! Har sittet med tårer i øynene! Wow for en tankevekker, vi bør søren meg være mere takknemlige alle mann, lære av dagens gjest. håper dere leser her JM, tusen takk! Har skrevet til dere også. Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 4. mai 2019 #328 Del Skrevet 4. mai 2019 11 minutter siden, Litenoggod skrev: Det er mange forskjellige kroniske sykdommer. Og jeg mener bare at det kunne vært skrevet i introen på Facebook hvilken kronisk sykdom som hun takler. Jeg er selv kronisk syk og det synes ikke på meg selv derfor mener at det kunne vært mer info om det, ikke noe slemt ment mot henne for jeg synes det er utrolig bra at hu belyser det opp veldig og hu er jo kjempe uheldig som har fått så mange sykdommer på engang. Hadde hun kommet på skjermen og sagt hun hadde angst, så hadde du aldri kommentert den kommentaren. Kronisk sykdom er kronisk sykdom, hvordan kronisk sykdom hun har, har vi ingen rett til og vite før hun forteller om det selv, uansett intro på FB. Stram opp holdingen din, skam deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 4. mai 2019 #329 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) 43 minutter siden, Litenoggod skrev: Det er mange forskjellige kroniske sykdommer. Og jeg mener bare at det kunne vært skrevet i introen på Facebook hvilken kronisk sykdom som hun takler. Jeg er selv kronisk syk og det synes ikke på meg selv derfor mener at det kunne vært mer info om det, ikke noe slemt ment mot henne for jeg synes det er utrolig bra at hu belyser det opp veldig og hu er jo kjempe uheldig som har fått så mange sykdommer på engang. Og bare en siste ting; du er vanvittig negativ. Snapper folk er det galt, da hater du enhver snapper, for da er det enten noe du har hørt/lest/sett, ikke noe snapperen/bloggeren har sagt selv, men noe du har lest andre har sagt/sett/hørt, ergo bare spekulasjoner, alltid. snapper dem ikke er det galt. Får noen noe ros er DU/denne brukeren den første til og finne noe annet negativt og ta opp. Jeg er ofte enig i det du tenker, men det er nødvendigvis ikke alltid rett, da bør man holde seg for god til og si noe. Konstruktiv kritikk, vel og bra. Det kommenterer jeg også på. Men du er ekstrem. Skal gi deg et råd; Finn noe i livet som gir deg glede, så kanskje det smitter over på alt det negative du bærer på også! Du er faktisk en av de brukerene som gjør at KG får et dårlig rykte. Beklager, men den kommentaren din gjorde meg forbanna. Endret 4. mai 2019 av Anonym1990. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarating1 Skrevet 4. mai 2019 #330 Del Skrevet 4. mai 2019 38 minutter siden, Anonym1990. skrev: Hadde hun kommet på skjermen og sagt hun hadde angst, så hadde du aldri kommentert den kommentaren. Kronisk sykdom er kronisk sykdom, hvordan kronisk sykdom hun har, har vi ingen rett til og vite før hun forteller om det selv, uansett intro på FB. Stram opp holdingen din, skam deg. 29 minutter siden, Anonym1990. skrev: Og bare en siste ting; du er vanvittig negativ. Snapper folk er det galt, da hater du enhver snapper, for da er det enten noe du har hørt/lest/sett, ikke noe snapperen/bloggeren har sagt selv, men noe du har lest andre har sagt/sett/hørt, ergo bare spekulasjoner, alltid. snapper dem ikke er det galt. Får noen noe ros er DU/denne brukeren den første til og finne noe annet negativt og ta opp. Jeg er ofte enig i det du tenker, men det er nødvendigvis ikke alltid rett, da bør man holde seg for god til og si noe. Konstruktiv kritikk, vel og bra. Det kommenterer jeg også på. Men du er ekstrem. Skal gi deg et råd; Finn noe i livet som gir deg glede, så kanskje det smitter over på alt det negative du bærer på også! Du er faktisk en av de brukerene som gjør at KG får et dårlig rykte. Beklager, men den kommentaren din gjorde meg forbanna. Enig med deg 👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 4. mai 2019 #331 Del Skrevet 4. mai 2019 35 minutter siden, Anonym1990. skrev: Hadde hun kommet på skjermen og sagt hun hadde angst, så hadde du aldri kommentert den kommentaren. Kronisk sykdom er kronisk sykdom, hvordan kronisk sykdom hun har, har vi ingen rett til og vite før hun forteller om det selv, uansett intro på FB. Stram opp holdingen din, skam deg. Jo jeg hadde faktisk kommentert det at det er bra at hu belyser det fordi at det er nesten ingen som tørr å si at de har angst eller depresjon fordi det er så tabulagt tema, veldig mange tørr ikke å oppsøke lege engang å si at de sliter med angst og depresjon og jeg er faktisk en av dem. Men som jeg skriver igjen er at jeg savner litt mer i i introen på Facebook så man vet og hva man kan forvente seg av dagens snapper. Helt greit at de har skrevet at hu har kronisk sykdom, men det kunne ha skrevet hvilken kronisk sykdom det var pga at det finnes enormt mange forskjellige sykdommer. 27 minutter siden, Anonym1990. skrev: Og bare en siste ting; du er vanvittig negativ. Snapper folk er det galt, da hater du enhver snapper, for da er det enten noe du har hørt/lest/sett, ikke noe snapperen/bloggeren har sagt selv, men noe du har lest andre har sagt/sett/hørt, ergo bare spekulasjoner, alltid. snapper dem ikke er det galt. Får noen noe ros er DU/denne brukeren den første til og finne noe annet negativt og ta opp. Jeg er ofte enig i det du tenker, men det er nødvendigvis ikke alltid rett, da bør man holde seg for god til og si noe. Konstruktiv kritikk, vel og bra. Det kommenterer jeg også på. Men du er ekstrem. Skal gi deg et råd; Finn noe i livet som gir deg glede, så kanskje det smitter over på alt det negative du bærer på også! Du er faktisk en av de brukerene som gjør at KG får et dårlig rykte. Beklager, men den kommentaren din gjorde meg forbanna. Fint at du synes at jeg er negativ hvis du har lest tidligere så har jeg også sagt hvem jeg liker godt inne på jm. Og som jeg har skrevet tidligere også så likte jeg de fleste i jm før de mistet lav målet sitt og begynte å bli masete i lengden. Jeg liker faktisk mange av dem som har snappet tidligere som eksempel: Rikke. Jeg liker utrolig godt Linn og Mari. Og hva jeg har sagt/hørt/sett er fordi jeg har snakket tidligere med dem og de har bekreftet det. PS. KG har forresten hatt dårlig rykte i mange år og jeg er ikke første eller siste som spyr dritten min her inne av folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 4. mai 2019 #332 Del Skrevet 4. mai 2019 Hvorfor ga Rikke seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 5. mai 2019 #333 Del Skrevet 5. mai 2019 12 timer siden, Basil skrev: Hvorfor ga Rikke seg? Hu har ikke gitt seg, men tatt en pause og er heller i kulissene. Hu følte at hu ikke strakk til når det gjaldt snapping og at det gikk ut på bekostning av familie da de ikke var glad i denne snappingen. At når man er på jm så går det veldig mye tid i å redigere og legge på tekst når de snakker. Men hu er aktiv på sin egen snapp for der kjører hu sitt eget løp. Håper hun kommer tilbake ganske snart☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. mai 2019 #334 Del Skrevet 5. mai 2019 21 timer siden, Litenoggod skrev: Er det bare meg eller har talla blitt mer stillere på snappen sin de siste dagene? Nå er hun sikkert ekstra aktiv i dag, bare pga dette. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 5. mai 2019 #335 Del Skrevet 5. mai 2019 12 minutter siden, neiognei skrev: Nå er hun sikkert ekstra aktiv i dag, bare pga dette. 😛 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. mai 2019 #336 Del Skrevet 5. mai 2019 10 timer siden, Litenoggod skrev: 😂😂😂 Ja, det slo ikke feil. Og igjen må hun adressere det hun ikke bryr seg noe om. Om og om og om igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 5. mai 2019 #337 Del Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, neiognei skrev: Ja, det slo ikke feil. Og igjen må hun adressere det hun ikke bryr seg noe om. Om og om og om igjen. Nei. Men hu skal faktisk ha skryt at hu ikke viste frem hu minste på snapp i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. mai 2019 #338 Del Skrevet 5. mai 2019 Standpunktet hun tar er at de som vil snakke dritt om henne vil gjøre det uansett. Men det hun har fått kritikk for er at hun deler for mye om privatlivet. "Står sånt/dritt om meg på nettet". Sånt, hva da? Det gjør henne redd. Redd for hva? For at datteren på 11 skal lese det. Men er ikke redd for alt det hun deler på nett om at hun må beskytte barna fra faren deres eller situasjonen eller hva det er, og den slags da. Nei, Talla, du vil ikke få kritikk uansett. Du får kritikk for helt legitime, konkrete saker. Du deler rett og slett for mye, bretter ut privatlivet, også blir du sur og ranter for at folk stiller spørsmål. Ikke del ting du ikke vil folk skal spørre om da? Det er lov å holde private saker privat. Man må ikke si A A A A A om alt. Unngår man det så slipper man også at folk lurer på B. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 5. mai 2019 #339 Del Skrevet 5. mai 2019 11 minutter siden, neiognei skrev: Standpunktet hun tar er at de som vil snakke dritt om henne vil gjøre det uansett. Men det hun har fått kritikk for er at hun deler for mye om privatlivet. "Står sånt/dritt om meg på nettet". Sånt, hva da? Det gjør henne redd. Redd for hva? For at datteren på 11 skal lese det. Men er ikke redd for alt det hun deler på nett om at hun må beskytte barna fra faren deres eller situasjonen eller hva det er, og den slags da. Nei, Talla, du vil ikke få kritikk uansett. Du får kritikk for helt legitime, konkrete saker. Du deler rett og slett for mye, bretter ut privatlivet, også blir du sur og ranter for at folk stiller spørsmål. Ikke del ting du ikke vil folk skal spørre om da? Det er lov å holde private saker privat. Man må ikke si A A A A A om alt. Unngår man det så slipper man også at folk lurer på B. Sier man A så må man også si B. Synes ikke at hu skal ta det som kritikk, men mer som oppfordring egentlig hvis hu tenker på hva datteren på 11 år kan lese på nettet. Men jeg synes at Talla gikk veldig inn på eksponering nå av barn og at hu har valgt den siste uken og ikke eksponere barna sine og det skal hu virkelig ha klapp på skulderen for👏🏻 Jeg synes at den Talla vi ble kjent med i høst har kommet mer fram de siste dagene. Ikke den negative skyen som har vært over henne de siste mnd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 12. mai 2019 #340 Del Skrevet 12. mai 2019 Har mannen til Talla flyttet inn igjen eller hva er det som skjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå