Banænie Skrevet 27. april 2019 #261 Del Skrevet 27. april 2019 Det hadde aldri vært diskusjoner rundt bading, baby i babygym, toåring alene på badet, tamponger i skuff eller eske om ikke hun selv hadde frivillig lagt det ut for alle og enhver. Kanskje Talla burde tenke på det...... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 27. april 2019 #262 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) 18 minutter siden, Banænie skrev: Det hadde aldri vært diskusjoner rundt bading, baby i babygym, toåring alene på badet, tamponger i skuff eller eske om ikke hun selv hadde frivillig lagt det ut for alle og enhver. Kanskje Talla burde tenke på det...... Selvfølgelig kunne det det? Det finnes jo allerede slike diskusjoner OG forskning rundt om jo?! Det blir diskusjoner fordi folk klarer ikke skille mellom menneske og fenomenet, dessverre! Endret 27. april 2019 av Såfii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 27. april 2019 #263 Del Skrevet 27. april 2019 Joda, på barn generelt. Dette går på henne personlig.. Og det kan ikke være moro. Jeg hadde følt meg dum og skamfull om jeg hadde lagt ut noe av barna mine på sosiale medier som hadde blitt diskutert på nettet av fremmede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 27. april 2019 #264 Del Skrevet 27. april 2019 Folkens....nå har dere diskutert bade hendelsen til Talla de siste 5 sidene av denne tråden. Det begynner å bli SYKT uinteressant å lese om det... CAN WE MOVE ON PLEASE?? hva synes dere feks om dagens snapper? Jævelig kjedelig og langdrøy dag spør du meg... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 27. april 2019 #265 Del Skrevet 27. april 2019 17 minutter siden, Rucula skrev: Folkens....nå har dere diskutert bade hendelsen til Talla de siste 5 sidene av denne tråden. Det begynner å bli SYKT uinteressant å lese om det... CAN WE MOVE ON PLEASE?? hva synes dere feks om dagens snapper? Jævelig kjedelig og langdrøy dag spør du meg... Så bare litt på starten så mistet hun meg. Er hun aktiv snapper til vanlig ? Kjent fra noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serra Skrevet 27. april 2019 #266 Del Skrevet 27. april 2019 31 minutter siden, Banænie skrev: Joda, på barn generelt. Dette går på henne personlig.. Og det kan ikke være moro. Jeg hadde følt meg dum og skamfull om jeg hadde lagt ut noe av barna mine på sosiale medier som hadde blitt diskutert på nettet av fremmede. Om man ikke tåler at saker blir diskutert (viktige ting om jeg får si det selv) så bør man holde seg unna dette rampelyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ag-mor Skrevet 27. april 2019 #267 Del Skrevet 27. april 2019 Vær så snill og gi dere nå damer.. begynner ikke dette temaet og bli kjedelig? La Talla være Talla og gjøre det hun vil. Så kan dere tenke på dere selv og deres.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 28. april 2019 #268 Del Skrevet 28. april 2019 Veldig mange nye brukere og alle drar frem Talla. Og dere som nevner eksponering av barn. Les villapaprika tråden istedenfor eller komikerfrue eller ØB tråden. Disse tre bloggerne ekspanderer ungene sine hele tiden! Og skal ikke komme å si at jm er de verste på dette eller at Talla er verste på dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 28. april 2019 #269 Del Skrevet 28. april 2019 20 minutter siden, Litenoggod skrev: Veldig mange nye brukere og alle drar frem Talla. Og dere som nevner eksponering av barn. Les villapaprika tråden istedenfor eller komikerfrue eller ØB tråden. Disse tre bloggerne ekspanderer ungene sine hele tiden! Og skal ikke komme å si at jm er de verste på dette eller at Talla er verste på dette. Eller Løvemammaene, der det deles sensitiv helseinformasjon i tillegg. At man på KG reagerer ved graverende situasjoner er ikke spesielt i denne tråden. VP fikk refs av å kjøre med baby på fanget under en taxitur i Spania, ABD fikk refs for å bruke et barn i reklame for fotvortebehandling, and the list is long. Og for de av dere som etterlyser egen tråd om eksponering av barn, denne finnes. Den heter Bloggerbarna. Men der skal man ikke diskutere enkelttilfeller igjen, ergo må dette tas i de respektive trådene for den det gjelder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 28. april 2019 #270 Del Skrevet 28. april 2019 Ryddet for brukerdebatt, avsporinger og tilsvar til dette. Ninab82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 28. april 2019 #271 Del Skrevet 28. april 2019 Spennende å se hvem som kommer neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 28. april 2019 #272 Del Skrevet 28. april 2019 21 timer siden, Litenoggod skrev: Nå kommer jo Cecilie inn hos jm i morgen. Spent høre hennes løgner Hæ!!? er det sant??????? avfølger umiddelbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 28. april 2019 #273 Del Skrevet 28. april 2019 6 minutter siden, Kakemiriam skrev: Hæ!!? er det sant??????? avfølger umiddelbart Hu skulle gjestesnappe der i dag. Forundrer meg ikke om hu blir fast snapper der nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli111 Skrevet 28. april 2019 #274 Del Skrevet 28. april 2019 19 timer siden, Rucula skrev: Folkens....nå har dere diskutert bade hendelsen til Talla de siste 5 sidene av denne tråden. Det begynner å bli SYKT uinteressant å lese om det... CAN WE MOVE ON PLEASE?? hva synes dere feks om dagens snapper? Jævelig kjedelig og langdrøy dag spør du meg... Hun nye gravidsnapperen er så kjedelig 🤯 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serra Skrevet 28. april 2019 #275 Del Skrevet 28. april 2019 35 minutter siden, Juli111 skrev: Hun nye gravidsnapperen er så kjedelig 🤯 Tell me about it😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarating1 Skrevet 28. april 2019 #276 Del Skrevet 28. april 2019 38 minutter siden, Juli111 skrev: Hun nye gravidsnapperen er så kjedelig 🤯 Kanskje hun er sliten. Veldig enig 😤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 28. april 2019 #277 Del Skrevet 28. april 2019 38 minutter siden, Juli111 skrev: Hun nye gravidsnapperen er så kjedelig 🤯 2 minutter siden, Serra skrev: Tell me about it😫 Ja det er helt krise...og som ikke det var nok så bestemte hun seg for å snappe i tiiiimesvis!! Så spennende er det ikke å se på hunden hennes 78 ganger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarating1 Skrevet 28. april 2019 #278 Del Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, Rucula skrev: Ja det er helt krise...og som ikke det var nok så bestemte hun seg for å snappe i tiiiimesvis!! Så spennende er det ikke å se på hunden hennes 78 ganger Og vitser? 😂 hund og humor. Skjønner heller ikke at hun klarer og bo i en så liten leilighet! De skal vel finne noe nytt men.. to stykk, gravid, to hunder (?) i perioder(?), hadde jeg. A L D R I klart .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 28. april 2019 #279 Del Skrevet 28. april 2019 11 minutter siden, Sarating1 skrev: Og vitser? 😂 hund og humor. Skjønner heller ikke at hun klarer og bo i en så liten leilighet! De skal vel finne noe nytt men.. to stykk, gravid, to hunder (?) i perioder(?), hadde jeg. A L D R I klart .. Så godt at DU ikke bor der da, frøken. Det finnes faktisk folk som holder ut, skjønner du! Og som du sier, de skal sikkert flytte snart. Men har man ikke bedre sted enda må man faktisk bare gjøre det beste ut av det! Bedre og se løsninger enn hindringer veitu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 28. april 2019 #280 Del Skrevet 28. april 2019 22 timer siden, Anonym_567 skrev: Greit nok at du ikke liker å se på, det trenger du ikke det heller, absolutt ingen tvinger deg. Jeg syns det er interessant jeg å se på de jeg. Nei jeg har trykket på av-følg på alle disse mammaene. Greit å by på seg selv, men når de drar frem mobilkamera før de omtrent har fått opp øynene om mårran...lite flatterende. Og hvorfor fortelle at man har bæsja? Har man ikke noe mer interessant å komme med så hvorfor snappe i det hele tatt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå