Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

VaniIIe skrev (3 minutter siden):

Nei så klart, og ikke bryr jeg meg om hva hun bruker heller, men å bruke tampongene som bevis for at hun løy synes jeg blir feil, og er vel mer eller mindre det som blir diskutert her?

I følge Lindex så skal de trusene absorbere like mye som x antall tamponger, det vil si at tamponger ikke skal være nødvendig. Hvis HD har andre erfaringer så ville vel det vært viktig info å dele? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lily Of the Valley
VaniIIe skrev (1 time siden):

Nei så klart, og ikke bryr jeg meg om hva hun bruker heller, men å bruke tampongene som bevis for at hun løy synes jeg blir feil, og er vel mer eller mindre det som blir diskutert her?

Jeg tenker at folk trekker konklusjoner basert på hva Helene tidligere har gjort og at dette kan være nok et eksempel på at hun faktisk ikke bruker produkter hun reklamerer for. Det har jo vist seg tidligere at hun gjerne lyver for å pushe ulike produkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lill :) said:

I følge Lindex så skal de trusene absorbere like mye som x antall tamponger, det vil si at tamponger ikke skal være nødvendig. Hvis HD har andre erfaringer så ville vel det vært viktig info å dele? 

Men det var jo ikke det jeg skrev, jeg sa at kanskje hun alltid har en pakke ob i vesken, altså selv når hun ikke har mensen... mer for beskyttelse tilfelle mensen skulle komme tidligere enn antatt etc. Litt lettere å ha en liten ob pakke i vesken enn e  hel truse...

3 minutter siden, Lily Of the Valley said:

Jeg tenker at folk trekker konklusjoner basert på hva Helene tidligere har gjort og at dette kan være nok et eksempel på at hun faktisk ikke bruker produkter hun reklamerer for. Det har jo vist seg tidligere at hun gjerne lyver for å pushe ulike produkter. 

Det er jeg helt enig i, man kan ikke stole på henne eller andre influencere, jeg synes bare selve truse-tampong diskusjonen ble tåpelig.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VaniIIe skrev (15 timer siden):

Det er jeg helt enig i, man kan ikke stole på henne eller andre influencere, jeg synes bare selve truse-tampong diskusjonen ble tåpelig.

Så enig med deg! Hva HD (eller andre) bruker som beskyttelse under mens er totalt uinteressant. 

Det som bør diskuteres er hvor troverdig reklamen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de siste reelsene er veldig troverdig fra en som har slanket seg i hele sitt offentlige liv. Sukk. 

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (3 timer siden):

En av de siste reelsene er veldig troverdig fra en som har slanket seg i hele sitt offentlige liv. Sukk. 

Så jævla dumt, veit du. Herremingud🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt nysgjerrig på den lysebrune/beige kjolen hun har på posten om avlyst Roma tur, men når jeg sjekka @andotherstories var det ingenting som ligna.

Samme sak med skjalet/ponchoen i dag fra Only. Den har hun forresten skrevet at er kjøpt på Ellos i fjor (posten etter den tellegreia).  

Jeg trodde litt av poenget med influencerreklame var at folk skulle få lyst til å handle, ikke irritere seg over at man ikke finner frem😅 Å tigge etter link orker jeg ikke, jeg har ikke lyst å sende mass DM frem og tilbake for å se på et klesplagg så for min del er den taktikken bortkasta.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (12 timer siden):

Håper flere enn meg melder inn umerket reklame.

Har meldt både henne og andre henne mange ganger, men det skjer jo aldri noe. Så man kan lure på om det er noen vits. 

Nå gikk jo HD hardt ut mot andre som ikke merket reklame, så det blir skuffende (og irriterende) at nettopp hun, med overlegg unnlater å merke. For det er jo ikke en glipp en sjelden gang det er snakk om, men nærmest konsekvent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (1 time siden):

Hva er greia med selfiene egentlig🤔

Godt spørsmål! Hun fremstår som krampeaktig og desperat, det meste er umerket reklame og intetsigende innhold..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den tjukke strømpebuksen som hun bestilte og var så misfornøyd med; kaaaan det hende at hun har bestilt den i for liten størrelse? Alt blir gjennomsiktig om det strekkes nok, og tradisjonelt har alle tightser osv vært gjennomsiktige Og/eller fått fargeforandring fra låra og opp på henne pga for liten størrelse.

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Fotballfluen skrev (36 minutter siden):

Den tjukke strømpebuksen som hun bestilte og var så misfornøyd med; kaaaan det hende at hun har bestilt den i for liten størrelse? Alt blir gjennomsiktig om det strekkes nok, og tradisjonelt har alle tightser osv vært gjennomsiktige Og/eller fått fargeforandring fra låra og opp på henne pga for liten størrelse.

Alle sånne tightser er jo veldig små/trange, så det sier seg selv at på en så overvektig person, så vil den bli gjennomsiktig uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo åpenbart at hun bare spiller på gjenkjennelsesfaktor her. Hun (og alle vi andre) ser jo allerede mens hun holder i strømpebuksa at den er altfor liten, men hun tar den vel på for å vise hvor lite høytidelig hun tar seg selv. Kan ikke se noe annet poeng ved å kjøpe på Alibaba eller lignende.

Man kan vel gå ut fra at Ellos har strømpebukser i alle størrelser i OK kvalitet. Kommer vel snart en ny og umerket reklame for strømpebukse derfra😅


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (6 timer siden):

Den tjukke strømpebuksen som hun bestilte og var så misfornøyd med; kaaaan det hende at hun har bestilt den i for liten størrelse? Alt blir gjennomsiktig om det strekkes nok, og tradisjonelt har alle tightser osv vært gjennomsiktige Og/eller fått fargeforandring fra låra og opp på henne pga for liten størrelse.

Det jeg har sett av reklame for slike er at flere selskap selger "one size". Men jeg er 1.78 og bred over ræva og hadde aldri bestilt en one size strømpebukse, det hadde jeg skjønt at var en tapt sak 😄 

Endret av Nikea
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (47 minutter siden):

Den såkalte stylingen hun driver med. Hva er greia med det? Klarer ikke folk å ha på seg bukse og genser selv🤷‍♀️ 

😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...