Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Beatbox skrev (9 minutter siden):

Ikke si du er overrasket....det er ikke første gang man ikke tror det er samme antrekk/ klær....

Nei, men dette var litt vel voldsomt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (58 minutter siden):

FB887B7E-B713-4CCE-B22A-64EE3F945C41.thumb.png.5bd659245ef23bb446119a56e4e8672f.png7E27A0DE-3F05-4BB1-9931-0390D1333CD2.thumb.jpeg.b50fb8b282ec089dc9f94681c9eee206.jpegSkal dette seriøst være de samme klærne?! Altså.. Dette er jo direkte løgn i reklame?

I tillegg er ikke bildet merket med reklame 👎 (kommer på neste bilde dog, men alle bilder i en serie skal vel merkes?)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jinxa alt med en positiv kommentar om henne gitt 🙈😣 tilbake til samme tralten som før.. måtte jo skje 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (31 minutter siden):

Er hun bare på IG eller er det andre sosiale medier hun oppdaterer på? 

Snap, Facebook, TikTok...U name it 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kynisk å bruke barnet by proxy til å skylde på sykdom - hvis man kan kalle forskjølelse sykdom, for så å spamme egen feed ned med reklame. 

Det der ble for dumt!

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (32 minutter siden):

What's next? Skjedekollisjon lizzm😂

Det hadde jeg faktisk som tittel på en stil jeg skrev på barneskolen. Læreren skrev bare at det var feil og forklarte aldri hva det egentlig var...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (14 minutter siden):

Det hadde jeg faktisk som tittel på en stil jeg skrev på barneskolen. Læreren skrev bare at det var feil og forklarte aldri hva det egentlig var...

😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal denne dama få holde på før hun blir tatt for skjult reklame? Håper hun får en SAFTIG bot. Det er så shady å holde på slik hun gjør.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge skal denne dama få holde på før hun blir tatt for skjult reklame? Håper hun får en SAFTIG bot. Det er så shady å holde på slik hun gjør.

Er det noen muligheter for å rapportere det inn da? Jeg spør av ren uvitenhet. Hvis mange nok rapporterer skjult reklame, bør det jo være en mulighet for nettopp denne boten du ønsker henne :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (37 minutter siden):

Hvor lenge skal denne dama få holde på før hun blir tatt for skjult reklame? Håper hun får en SAFTIG bot. Det er så shady å holde på slik hun gjør.

Hun er en så liten og ubetydelig influenser at hun kan erverve seg klær og andre materialistiske ting, som hun egentlig ikke har råd til gjennom shady metoder. Virker som FT gir blaffen, og når moralen til HD er på nullpunktet så kan hun holde på slik i all evighet ser det ut til. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (1 time siden):

Det «skinnskjørtet» hun viser frem i dag er altfor kort for jobb! 

Det antrekket med lårkort skinnskjørt og strømpene var helt krise. Hun er ikke i tyveårene. Slutty schoolgirl antrekk hører til Halloween. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EtLiteTroll skrev (23 minutter siden):

Det antrekket med lårkort skinnskjørt og strømpene var helt krise. Hun er ikke i tyveårene. Slutty schoolgirl antrekk hører til Halloween. 

..eller LilleFrekke🙄

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes så mange andre måter å style skinnskjørt. Keep it classy, ikke vulgært. På godt engelsk, age appropriate. I tillegg til strømpene så er skjørtet for kort, er min mening. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte var Britney Spears «ops i did it again» look-alike 🙈 hun bomma kraftig på antrekket denne gang.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...