Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

tullerikke skrev (2 timer siden):

Alle sånne tightser er jo veldig små/trange, så det sier seg selv at på en så overvektig person, så vil den bli gjennomsiktig uansett. 

På en «så overvektig person.» Er hun sÅ overvektig da? Jeg synes hun så slankere ut da hun kledde seg i den sorte kjolen(som var fin før et av de store mindre pene beltene kom på.)

Endret av cerruti
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Fotballfluen said:

Den tjukke strømpebuksen som hun bestilte og var så misfornøyd med; kaaaan det hende at hun har bestilt den i for liten størrelse? Alt blir gjennomsiktig om det strekkes nok, og tradisjonelt har alle tightser osv vært gjennomsiktige Og/eller fått fargeforandring fra låra og opp på henne pga for liten størrelse.

Den var jo onesize. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (57 minutter siden):

På en «så overvektig person.» Er hun sÅ overvektig da? Jeg synes hun så slankere ut da hun kledde seg i den sorte kjolen(som var fin før et av de store mindre pene beltene kom på.)

Hun jukser jo fælt med bildene med bruk av vinkler, lys og filter. Ser man bilde av henne som andre har tatt (som for eks det jobben la ut) så ser man hvordan hun faktisk er. 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (52 minutter siden):

Hun jukser jo fælt med bildene med bruk av vinkler, lys og filter. Ser man bilde av henne som andre har tatt (som for eks det jobben la ut) så ser man hvordan hun faktisk er. 

Ja, det var forskjell, men de bildene var for en stund siden. Nå er det vel tilbake på keto. 

Endret av cerruti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (På 25.10.2022 den 8.45):

Hva er greia med selfiene egentlig🤔

Det er visst en greie alle influensere driver med, har jeg lagt merke til. Veldig spesielt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (13 minutter siden):

Det er visst en greie alle influensere driver med, har jeg lagt merke til. Veldig spesielt!

Synes de fleste virker veldig betatt av seg selv, nærmest forelsket😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Albbas skrev (23 timer siden):

Den var jo onesize. 

Beklager, det fikk jeg ikke med meg 🙂 Jeg har sett reklame for slike strømpebukser og om de er one-size er det ikke rart de er gjennomsiktige på henne. Modellene i reklamen er omtrent halvparten av Helene sin vekt. Alt strekkes om det er for smått. Onesize generelt er vel ca str 38/40'ish? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang på flere år har HD inspirert meg i klesveien! Jeg syns hun er på rett spor nå, både mtp innhold og måten hun fremstår på! 👍👍👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (11 minutter siden):

For første gang på flere år har HD inspirert meg i klesveien! Jeg syns hun er på rett spor nå, både mtp innhold og måten hun fremstår på! 👍👍👍

Men fremdeles klarer hun ikke å merke innleggene sine (kun i stories). 

Kjenner at dette for min del irriterer såpass mye at det overskygger eventuell inspirasjon.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Laia said:

Men fremdeles klarer hun ikke å merke innleggene sine (kun i stories). 

Kjenner at dette for min del irriterer såpass mye at det overskygger eventuell inspirasjon.

Joa ser den. Men lar henne få litt positiv tilbakemelding tiltross 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Får alltid inntrykk av det motsatte når hun legger ut videoer av hvor koselig hun synes det er med arvingen. Mulig det er pga den grusomme stemma hun gjør om🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (12 minutter siden):

Får alltid inntrykk av det motsatte når hun legger ut videoer av hvor koselig hun synes det er med arvingen. Mulig det er pga den grusomme stemma hun gjør om🤷‍♀️

Hun viser virkelig så mye hun kan av det barnet, uten å vise særlig mye av ansiktet. 

Som regel med klistremerke, nå også med tåteflaske foran. Barnet i profil på story går visst også greit...

Det bør da ikke være noe problem for henne å få sagt det hun vil si, uten å bruke barnet? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullerikke
Finlay skrev (15 minutter siden):

Hun viser virkelig så mye hun kan av det barnet, uten å vise særlig mye av ansiktet. 

Som regel med klistremerke, nå også med tåteflaske foran. Barnet i profil på story går visst også greit...

Det bør da ikke være noe problem for henne å få sagt det hun vil si, uten å bruke barnet? 

 

Jeg blir i hvert fall ikke overbevist. Og ja, det burde være mulig å snakke om barnet uten å vise kroppen, men ikke ansiktet. Ser bare dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (2 timer siden):

Får alltid inntrykk av det motsatte når hun legger ut videoer av hvor koselig hun synes det er med arvingen. Mulig det er pga den grusomme stemma hun gjør om🤷‍♀️

Ja og kanskje hun hadde fått mer enn 2 minutter, om hun la bort mobilen og fokuserte på barnet istedenfor å loggføre det 🤦‍♀️ Herregud så idiotisk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zizi skrev (1 time siden):

Ja og kanskje hun hadde fått mer enn 2 minutter, om hun la bort mobilen og fokuserte på barnet istedenfor å loggføre det 🤦‍♀️ Herregud så idiotisk. 

Ja hvorfor ikke bare nyte stunden og la barnet sovne?

Istedet velger hun altså å filme, stirre inn i kamera og nærmest rope "DETTE ER SÅ KOSELIG!!" Mens barnet så klart våkner.

Idiotisk, og helt uforståelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tullerikke
Finlay skrev (10 minutter siden):

Ja hvorfor ikke bare nyte stunden og la barnet sovne?

Istedet velger hun altså å filme, stirre inn i kamera og nærmest rope "DETTE ER SÅ KOSELIG!!" Mens barnet så klart våkner.

Idiotisk, og helt uforståelig. 

Og den stemma hennes er helt grusom. Ikke rart ungen ikke sovner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (10 timer siden):

Hun viser virkelig så mye hun kan av det barnet, uten å vise særlig mye av ansiktet. 

Som regel med klistremerke, nå også med tåteflaske foran. Barnet i profil på story går visst også greit...

Det bør da ikke være noe problem for henne å få sagt det hun vil si, uten å bruke barnet? 

 

Jeg forstår ærlig talt ikke logikken i denne type «skjerming». ALT vises bortsett fra ansiktet. Private øyeblikk som når barnet sover, leker, koser, og informasjon om helse, hva barnet liker bla å spise eller leke med, bruk av barnet i reklame osv deles konstant. Men ansiktet er skjules fordi de har  mye respekt for hennes digitale identitet. Forstå det de som kan.

Selv deler jeg ikke informasjon eller bilder av barna på nett. Det har jeg ingen behov for, men hadde jeg blitt tvunget til å velge mellom å dele isolerte ansiktsbilder kontra all informasjon om hvem de er, hva de liker, hva de gjør, hvor de bor, bilder av kroppen og helseinformasjon med vilt fremmede mennesker så hadde jeg valgt førstnevnte.

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FB887B7E-B713-4CCE-B22A-64EE3F945C41.thumb.png.5bd659245ef23bb446119a56e4e8672f.png7E27A0DE-3F05-4BB1-9931-0390D1333CD2.thumb.jpeg.b50fb8b282ec089dc9f94681c9eee206.jpegSkal dette seriøst være de samme klærne?! Altså.. Dette er jo direkte løgn i reklame?

Endret av Birdo
Fikk ikke lagt til bildet.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (20 minutter siden):

FB887B7E-B713-4CCE-B22A-64EE3F945C41.thumb.png.5bd659245ef23bb446119a56e4e8672f.png7E27A0DE-3F05-4BB1-9931-0390D1333CD2.thumb.jpeg.b50fb8b282ec089dc9f94681c9eee206.jpegSkal dette seriøst være de samme klærne?! Altså.. Dette er jo direkte løgn i reklame?

Ikke si du er overrasket....det er ikke første gang man ikke tror det er samme antrekk/ klær....

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...