Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Orly said:

Vel når noen skriver det er galskap og at hun ikke kan tro en lege har foreskrevet det, så synes jeg det er viktig å ta til motmæle for det er leger som skriver det ut. 
 

 

 

Men totalt unødvendig å legge det ut ja!

Ja det er jeg enig i 👍 var mer en oppfordring til å ikke diskutere videre i tråden, så egentlig ikke direkte til deg ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, tullerikke said:

Hvorfor ikke heller ha den fantastiske menstrusa med seg i stedet for ørten tamponger🤷‍♀️

Lurte jeg også på. Er bare å ha den i en liten tøypose eller noe? Tipper sannheten er at hun ikke bruker de 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Lileep skrev (1 minutt siden):

Lurte jeg også på. Er bare å ha den i en liten tøypose eller noe? Tipper sannheten er at hun ikke bruker de 😅

Tror ikke jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig2.0
On 10/5/2022 at 6:59 PM, tullerikke said:

Skal vel illustrere menssmerter kanskje🤷‍♀️ Men tamponger når hun bruker menstruse. Altså, hun finnes ikke troverdig på en flekk.

Jeg bruker menstruser, men må bruke tamponger en/to dager i tillegg til trusen

Dessuten har jeg så irregulær syklus at oppstart av mens varierer med kanskje 4-5 dager. Kjipt å bruke menstruser i nesten to uker i måneden for sikkerhets skyld :P

alt man skal problematisere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden dere uansett leser her inne; vi vil ha mindre reklame (både merket og hvertfall umerket!) Gjerne mindre kropp og kroppsfokus. Du skal ha kudos for å ta imot kritikken på deling av mindreårige, fortsett sånn. Se tilbake på når bloggen var mer vellykket, og prøv å gjenskape noe av det - eller så kan du jo helst logge helt av og foruksere på det fine livet og familien du har 🥰 kanskje blir du mindre utkjørt, og kan få kostholdet på plass som bonus!

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo minst (!!!) en skriveleif hver gang det skrives på engelsk. Hvorfor insistere på å skrive på et språk man så tydelig ikke behersker. 

Og merk nå "ønskelista" fra lindex med reklame da. Alle vet det er kjøpt og betalt, og skjønner at du filmer i butikken for å slippe å skatte av verdien på varene.

Endret av Summeer
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Hva med å bare logge av i en veldig lang periode. Få orden på hode og kropp. På tide det nå. 

Endret av tullerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, tullerikke said:

Hva med å bare logge av i en veldig lang periode. Få orden på hode og kropp. På tide det nå. 

Mulig det er en slags avhengighet av SoMe? Mengden av klapp og skryt er kanskje noe hun må ha hver dag? Altså jeg vet ikke sannheten, men det er hva jeg tror. 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Lileep skrev (3 minutter siden):

Mulig det er en slags avhengighet av SoMe? Mengden av klapp og skryt er kanskje noe hun må ha hver dag? Altså jeg vet ikke sannheten, men det er hva jeg tror. 

Hun er nok avhengig av some ja. Med tanke på at hun deler, så er nok følgerne hennes «venninner». Og hun elsker å vise fram kroppen til de mannlige grisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (35 minutter siden):

Mulig det er en slags avhengighet av SoMe? Mengden av klapp og skryt er kanskje noe hun må ha hver dag? Altså jeg vet ikke sannheten, men det er hva jeg tror. 

Det tror jeg også.

Avhengighet av komplimenter på utseende, skryt av at hun står opp tidlig og trener, og bekreftelser på at det er heeelt normalt å ha stort behov for egentid, og bekreftelse på at man absolutt ikke er en dårlig mor av den grunn.

Hvorfor skulle hun ellers gidde å fortsette, når Social Blade taler sitt tydelige språk (-90 følgere siste 30 dager). Dette gjør selvsagt at hun "er i villrede, og føler at hun bommer på innhold".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (24 minutter siden):

Det tror jeg også.

Avhengighet av komplimenter på utseende, skryt av at hun står opp tidlig og trener, og bekreftelser på at det er heeelt normalt å ha stort behov for egentid, og bekreftelse på at man absolutt ikke er en dårlig mor av den grunn.

Hvorfor skulle hun ellers gidde å fortsette, når Social Blade taler sitt tydelige språk (-90 følgere siste 30 dager). Dette gjør selvsagt at hun "er i villrede, og føler at hun bommer på innhold".

Jeg kaller det klikkomani når man er så avhengig av andres bekreftelser gjennom klikk og likes...rehab next!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...