Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Råder dere til å Google baby/barn+ pølser og kvelning Helene og Mats.. Så godt grilla som de pølsene på bensinstasjon ofte er er jo skinnet somregel ganske hardt og kan lett bidra til å sitte fast og forårsake mulig kveling.. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tullerikke
Elisiaflisa skrev (37 minutter siden):

Råder dere til å Google baby/barn+ pølser og kvelning Helene og Mats.. Så godt grilla som de pølsene på bensinstasjon ofte er er jo skinnet somregel ganske hardt og kan lett bidra til å sitte fast og forårsake mulig kveling.. 

 

Var det ikke hun som var så opptatt av barns kosthold🙄 Hadde ikke gitt en seig wienerpølse til et så lite barn uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (2 timer siden):

Var det ikke hun som var så opptatt av barns kosthold🙄 Hadde ikke gitt en seig wienerpølse til et så lite barn uansett.

Godt å se at HD er helt normal spør du meg. Vi ser ikke at pølsa er godt grilla engang, kan like gjerne være en wienerpølse for den saks skyld. Ikke har HD snakket om kostholdet til ungen på lang tid heller, og godt å se at det hun gjør er i og for seg normalt. Vet ikke jeg hvor mange små barn som dør årlig av kvelning av pølse her i Norge….

Mine barn har fått pølser, lever i beste velgående, de er lite syke, ikke overvektige og ser ut til å lære det de skal på skolen og er generelt sett fornøyde barn som ser ut til å være harmoniske og glad i livet! 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte "Endelig, HD viser noe koselig og noe litt annet enn sitte i bilen og kjoler. Nå viser hun litt av livet. Endelig koser de seg litt og hun byr litt på seg selv. Viser til og med masse bikkja også som har det gøy i hagen med en annen hund". Neida, det var en baktanke med det. Plutselig kom den ene annonsen etter den andre. Ullkjole, ullbukse, ullgenser, genser til hunden. Hvorfor er det alltid sånn? Hvorfor er ALT reklame? Kan hun ikke av og til vise noe i livet som ikke inneholder reklame, og ting hun anbefaler som hun ikke alltid er betalt for? Hun klarer ikke en gang fake at hun drikker fra en kopp, hun glemmer å svelge. Ikke mye troverdig der I gården. Å følge en ren SELGER gir meg ingenting. Savner når bloggere faktisk var bloggere. 

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (2 minutter siden):

Jeg tenkte "Endelig, HD viser noe koselig og noe litt annet enn sitte i bilen og kjoler. Nå viser hun litt av livet. Endelig koser de seg litt og hun byr litt på seg selv. Viser til og med masse bikkja også som har det gøy i hagen med en annen hund". Neida, det var en baktanke med det. Plutselig kom den ene annonsen etter den andre. Ullkjole, ullbukse, ullgenser, genser til hunden. Hvorfor er det alltid sånn? Hvorfor er ALT reklame? Kan hun ikke av og til vise noe i livet som ikke inneholder reklame, og ting hun anbefaler som hun ikke alltid er betalt for? Hun klarer ikke en gang fake at hun drikker fra en kopp, hun glemmer å svelge. Ikke mye troverdig der I gården. Å følge en ren SELGER gir meg ingenting. Savner når bloggere faktisk var bloggere. 

Hæ? Bruker hun en «fri» helg til å selge reklame? Hun driver jo IG kontoen kun på «hobbybasis»...:ironi:dama tror at følgene er stokk dumme.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte "Endelig, HD viser noe koselig og noe litt annet enn sitte i bilen og kjoler. Nå viser hun litt av livet. Endelig koser de seg litt og hun byr litt på seg selv. Viser til og med masse bikkja også som har det gøy i hagen med en annen hund". Neida, det var en baktanke med det. Plutselig kom den ene annonsen etter den andre. Ullkjole, ullbukse, ullgenser, genser til hunden. Hvorfor er det alltid sånn? Hvorfor er ALT reklame? Kan hun ikke av og til vise noe i livet som ikke inneholder reklame, og ting hun anbefaler som hun ikke alltid er betalt for? Hun klarer ikke en gang fake at hun drikker fra en kopp, hun glemmer å svelge. Ikke mye troverdig der I gården. Å følge en ren SELGER gir meg ingenting. Savner når bloggere faktisk var bloggere. 

De er jo selgere.

Men ja, enig med deg. Savner også litt å lese blogg, tiden da influencerne faktisk måtte jobbe litt for pengene. Skrive litt, legge litt personlighet i det de gjorde. Nå er det jo bare reels og ett og annet bilde, der budskapet som regel er: KJØP! 

Noen er imidlertid flinkere enn andre, og pakker inn budskapet på en måte som gjør at man nesten ikke skjønner at det er en salgsannonse. HD er ikke helt der kan man si😅


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

irevin skrev (4 timer siden):

Godt å se at HD er helt normal spør du meg. Vi ser ikke at pølsa er godt grilla engang, kan like gjerne være en wienerpølse for den saks skyld. Ikke har HD snakket om kostholdet til ungen på lang tid heller, og godt å se at det hun gjør er i og for seg normalt. Vet ikke jeg hvor mange små barn som dør årlig av kvelning av pølse her i Norge….

Mine barn har fått pølser, lever i beste velgående, de er lite syke, ikke overvektige og ser ut til å lære det de skal på skolen og er generelt sett fornøyde barn som ser ut til å være harmoniske og glad i livet! 

Så fint at dine barn ikke har satt pølse fast i halsen da, for da er jo det såklart ikke farlig! 🤷🏽‍♀️

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (14 timer siden):

Så fint at dine barn ikke har satt pølse fast i halsen da, for da er jo det såklart ikke farlig! 🤷🏽‍♀️

Jeg er veldig fornøyd med at mine barn ikke har satt pølser fast i halsen, for da de var så små så spiste de aldri slike ting alene. Barnet til HD satt jo ikke alene og spiste. Derimot satte nevøen min på 11 år en munnfull av en fylt tacolefse fast i halsen. Så taco kan være farlig det også🙈😉Poenget er vel at man som forelder ønsker det beste for barna sine og stort sett går alt bra så lenger man følger med. Hysteri gagner ingen 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enda et eksempel på at hun redigerer bildene sine. Treningsbildene er helt klart fikset på. 

 

Collage_20221003_161751.thumb.jpg.0f6c4ffc5e46b192872b12b282ed34e1.jpg 

 

 

 

Endret av Miranda16
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (1 time siden):

 

Enda et eksempel på at hun redigerer bildene sine. Treningsbildene er helt klart fikset på. 

 

Collage_20221003_161751.thumb.jpg.0f6c4ffc5e46b192872b12b282ed34e1.jpg 

 

 

 

Det er absolutt ikke sikkert. Husk at kroppsfasongen til HD gjør at vinkel litt ovenfra og tiltet kan gi illusjon av veldig slanke ben (hun er også ganske lang, det har samme effekt). Treningsklær i seg selv gjør jo at man ser tynnere ut. Når jeg har på treningstights er det mange cm som forsvinner for å si det sånn 😅, bare for å gi et eksempel.

HD er kjempeflink til å bruke poseringer, vinkler, brennvidde og klær til sin fordel, og personlig tror jeg du lett hadde sett om hun manipulerte kroppen sin, for noen ekspert bilderedigerer er hun ikke. 

Synes det er gøy at vi får litt treningscontent igjen, mer av det HD 🙌🏻

Endret av *blueberry*
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 minutt siden):

Det er absolutt ikke sikkert. Husk at kroppsfasongen til HD gjør at vinkel litt ovenfra og tiltet kan gi illusjon av veldig slanke ben (hun er også ganske lang, det har samme effekt). Treningsklær i seg selv gjør jo at man ser tynnere ut. Når jeg har på treningstights er det mange cm som forsvinner for å si det sånn 😅, bare for å gi et eksempel.

HD er kjempeflink til å bruke vinkler, brennvidde og klær til sin fordel, og personlig tror jeg du lett hadde sett om hun manipulerte kroppen sin, for noen ekspert bilderedigerer er hun ikke. 

Synes det er gøy at vi får litt treningscontent igjen, mer av det HD 🙌🏻

Helt tydelig at de er redigert. Man trenger ikke være ekspert for å redigere. Filter gjør jobben. Samme vinkler, nesten lik avstand. Man kan ikke posere seg ned mange strørrelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (4 minutter siden):

Helt tydelig at de er redigert. Man trenger ikke være ekspert for å redigere. Filter gjør jobben. Samme vinkler, nesten lik avstand. Man kan ikke posere seg ned mange strørrelser. 

Man kan posere og vinkle seg ned mange størrelser jo. Det er kjempeenkelt. Og på de eksemplene du la ut er vinklene ulike, forskjellig kamera på mobil er brukt (front og bak, = ulik brennvidde), avstanden er ulik, treningsbildene er også tatt i speil, lyset er ulikt, posering er ulik og klærne er forskjellige. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget idag blir bare for dumt. Hvem prøver hun å lure? Aksepterer hun plutselig størrelsen som står i plagget, at det ikke har noe betydning lenger om det er xl eller m? Veldig merkelig at hun godtar størrelsen hun faktisk er, når hun gang på gang viser seg i klær som virker både 1 og 2 størrelser for små. Jeg har motsatt inntrykk gitt, at hun desperat vil bruke mindre størrelser, og ikke godtar den reelle. 

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (59 minutter siden):

Siste innlegget idag blir bare for dumt. Hvem prøver hun å lure? Aksepterer hun plutselig størrelsen som står i plagget, at det ikke har noe betydning lenger om det er xl eller m? Veldig merkelig at hun godtar størrelsen hun faktisk er, når hun gang på gang viser seg i klær som virker både 1 og 2 størrelser for små. Jeg har motsatt inntrykk gitt, at hun desperat vil bruke mindre størrelser, og ikke godtar den reelle. 

Må være utrolig slitsomt å leve på en løgn slik hun gjør...hun lurer bare seg selv. Tror hun på disse løgnene selv mon tro🤔

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 timer siden):

Man kan posere og vinkle seg ned mange størrelser jo. Det er kjempeenkelt. Og på de eksemplene du la ut er vinklene ulike, forskjellig kamera på mobil er brukt (front og bak, = ulik brennvidde), avstanden er ulik, treningsbildene er også tatt i speil, lyset er ulikt, posering er ulik og klærne er forskjellige. 

Vi får bare være enig om å være uenig, for meg så er det kanskje tydelig. Man kan posere seg så mange størrelser mindre uten bruk av linse og/eller slimmingfilter. Uansett hva hun gjør så er det manipulasjon av bildene. Hun ser ut som en str 38, 40 på treningsbildene til en større plus-size str. Skuldre er slanke og smale, midjen og ben smale. Har sagt utallige ganger at hun kun redigerer lys, skygge og kontraster. Hun lyver om at hun er kroppspositiv, når man ser svart på hvitt at det ikke er tilfelle

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Miranda16 said:

Helt tydelig at de er redigert. Man trenger ikke være ekspert for å redigere. Filter gjør jobben. Samme vinkler, nesten lik avstand. Man kan ikke posere seg ned mange strørrelser. 

Hvis det er så tydelig må du greie å dokumentere påstandene dine. For jo, man kan absolutt posere seg ned flere klesstørrelser, det har hun jo vært flink til hele tiden. Hun ser ikke ut som en størrelse 38 heller??! 

Samme vinkler? Det er jo vidt forskjellige vinkler. 🙈

Veldig vanskelig å ta deg seriøst her. Jeg får inntrykk av at du bare går inn for å skape spekulasjoner her fullstendig uten saklig grunnlag. 

Endret av Albbas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Albbas skrev (2 minutter siden):

Hvis det er så tydelig må du greie å dokumentere påstandene dine. For jo, man kan absolutt posere seg ned flere klesstørrelser, det har hun jo vært flink til hele tiden. 

Samme vinkler? Det er jo vidt forskjellige vinkler. 🙈

Veldig vanskelig å ta deg seriøst her. 

Ja, det må være en vond pille å svelge at en du ser opp til redigerer bildene sine

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Miranda16 said:

Ja, det må være en vond pille å svelge at en du ser opp til redigerer bildene sine

😆

Greit, dine argumenter for at hun må redigere er at du tror jeg ser opp til henne, bildene er i samme vinkler (noe de ikke er i det hele tatt) og at du ikke aner hva en størrelse 38 er...? 

Greit, fullstendig overbevist. 👌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (2 timer siden):

Vi får bare være enig om å være uenig, for meg så er det kanskje tydelig. Man kan posere seg så mange størrelser mindre uten bruk av linse og/eller slimmingfilter. Uansett hva hun gjør så er det manipulasjon av bildene. Hun ser ut som en str 38, 40 på treningsbildene til en større plus-size str. Skuldre er slanke og smale, midjen og ben smale. Har sagt utallige ganger at hun kun redigerer lys, skygge og kontraster. Hun lyver om at hun er kroppspositiv, når man ser svart på hvitt at det ikke er tilfelle

Helene har aldri vært i nærheten av å se ut som en størrelse 38 selv med posering og filter. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste er å se video som er lagt ut av arbeidsplassen hennes, da ser man den reelle størrelsen ..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...