Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

tullerikke skrev (34 minutter siden):

Hun har fått beskjed om å drikke masse vann etter trening😳 Visste hun ikke det fra før?

PersonligTrener HD måtte bli fortalt dette??

  • Liker 6
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tullerikke skrev (19 minutter siden):

Tydeligvis.

Hun er så elendig på merkevarebygging. Jeg skjønner ikke at noen ønsker samarbeid når dette er ståa.

I profilen sin skriver hun "personlig trener". Så klarer hun å lire av seg at hun er blitt fortalt at hun må drikke etter trening. Whoha! No shit sherlock?

Hun visste nok dette fra før. Men hun bør jo tenke seg om hvordan ting oppfattes. Det gir et dårlig inntrykk av HD som PT når hun gjør sånt. Altså dårlig merkevarebygging.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (1 time siden):

Hun har fått beskjed om å drikke masse vann etter trening😳 Visste hun ikke det fra før?

Venter bare på:

-"Hvor er drikkeflasken fra?"

-"Sender deg pm"

 

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (42 minutter siden):

Venter bare på:

-"Hvor er drikkeflasken fra?"

-"Sender deg pm"

 

Den er fra Rusta😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, så utrolig mye lite gjennomtenkt hun legger ut for tiden. Jeg håper virkelig hun ikke kjører etter å ha inntatt medikament som omdannes til morfin. Hvorfor hun har en trang til å vise at hun har et halvt brett med paralgin forte i veska skjønner jeg virkelig ikke! 

9D889A3B-6B2C-4B37-B893-DA197C6A6CB3.jpeg

EDD1F964-E1AC-4847-BFF2-7FA562B3F675.jpeg

Endret av Lileep
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (7 minutter siden):

Altså, så utrolig mye lite gjennomtenkt hun legger ut for tiden. Jeg håper virkelig hun ikke kjører etter å ha inntatt medikament som omdannes til morfin. Hvorfor hun har en trang til å vise at hun har et halvt brett med paralgin forte i veska skjønner jeg virkelig ikke! 

9D889A3B-6B2C-4B37-B893-DA197C6A6CB3.jpeg

EDD1F964-E1AC-4847-BFF2-7FA562B3F675.jpeg

En smule desperat, og tom for ideer kanskje?

Og hva skal hun med en neve tamponger? Trodde da hun brukte de fantastiske mensentrusene fra Ellos😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Finlay said:

En smule desperat, og tom for ideer kanskje?

Og hva skal hun med en neve tamponger? Trodde da hun brukte de fantastiske mensentrusene fra Ellos😅

Haha det er sant 🙈 tabbe 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem legger en sminkekost dirkete ned i veska? 😳

+ jeg hadde ikke giddet å bære på så mange ting, eks et leppeprodukt holder 😅  

 Når det gjelder de tablettene, kanskje hun har blitt inspirert av SE og ønsker oppmerksomhet..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Lileep skrev (32 minutter siden):

Altså, så utrolig mye lite gjennomtenkt hun legger ut for tiden. Jeg håper virkelig hun ikke kjører etter å ha inntatt medikament som omdannes til morfin. Hvorfor hun har en trang til å vise at hun har et halvt brett med paralgin forte i veska skjønner jeg virkelig ikke! 

9D889A3B-6B2C-4B37-B893-DA197C6A6CB3.jpeg

EDD1F964-E1AC-4847-BFF2-7FA562B3F675.jpeg

Skal vel illustrere menssmerter kanskje🤷‍♀️ Men tamponger når hun bruker menstruse. Altså, hun finnes ikke troverdig på en flekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, tullerikke said:

Skal vel illustrere menssmerter kanskje🤷‍♀️ Men tamponger når hun bruker menstruse. Altså, hun finnes ikke troverdig på en flekk.

Uansett hva det skal illustrere, så er det ikke greit å legge ut bilde av morfinpreparater (kodein). Hun hadde fint fått frem poenget med å ha smertestillende tilgjengelig med kun Paracet. Mulig jeg er sær asså, men hva er vitsen? 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Lileep said:

Uansett hva det skal illustrere, så er det ikke greit å legge ut bilde av morfinpreparater (kodein). Hun hadde fint fått frem poenget med å ha smertestillende tilgjengelig med kun Paracet. Mulig jeg er sær asså, men hva er vitsen? 

Jeg mistenker at siden medikamenter er i «vinden» så gjør hun alt for at folk skal diskutere henne 🙄

 

Endret av **Marshmallow**
må bare påpeke jeg tror ikke hun har et problem, men jeg tror at hun gjør det for oppmerksomhet ..
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ligger på dødsleie og tenker at det var kjekt å leve i rot heller....

 

Slutt å vinkle alle unnskyldninger....du orker ikke. Si heller det!!!!!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Hvasierdu skrev (1 minutt siden):

Ingen ligger på dødsleie og tenker at det var kjekt å leve i rot heller....

 

Slutt å vinkle alle unnskyldninger....du orker ikke. Si heller det!!!!!

Hun var da like lat og hadde det like rotete før barn også🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forsvarer vanligvis HD, da jeg synes mye i denne tråden er langt over grensa, men å legge ut bilde av vanedannende medisiner er totalt skivebom av henne! Er det liksom sånn at hun bruker det mot menssmerter? Paralgin forte mot menssmerter er jo galskap, kan ikke tro en lege har foreskrevet dem til det.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (3 timer siden):

Jeg forsvarer vanligvis HD, da jeg synes mye i denne tråden er langt over grensa, men å legge ut bilde av vanedannende medisiner er totalt skivebom av henne! Er det liksom sånn at hun bruker det mot menssmerter? Paralgin forte mot menssmerter er jo galskap, kan ikke tro en lege har foreskrevet dem til det.

Jeg synes heller ikke det er greit å legge ut, men jo det er flere som har fått paralgin forte mot menssmerter , blant annet meg. Det er vel omtrent siste utvei,

Om du googler ser du forøvrig også at flere andre har fått det samme. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Orly said:

Jeg synes heller ikke det er greit å legge ut, men jo det er flere som har fått paralgin forte mot menssmerter , blant annet meg. Det er vel omtrent siste utvei,

Om du googler ser du forøvrig også at flere andre har fått det samme. 

Vi trenger vel egentlig ikke spekulere i hvorfor hun har fått det. Spørsmålet mitt er mer; hva er grunnen til å vise disse reseptbelagte tablettene? Hva tenkte hun det ville bidra til? Trodde hun ingen ville se hva det var? Vil hun skape spekulasjoner?

Jeg tror hun ønsker å bli diskutert, og bryr seg ingenting om hva som fører til diskusjonen. 
 

Nytt lavmål nådd

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (13 minutter siden):

Vi trenger vel egentlig ikke spekulere i hvorfor hun har fått det. Spørsmålet mitt er mer; hva er grunnen til å vise disse reseptbelagte tablettene? Hva tenkte hun det ville bidra til? Trodde hun ingen ville se hva det var? Vil hun skape spekulasjoner?

Jeg tror hun ønsker å bli diskutert, og bryr seg ingenting om hva som fører til diskusjonen. 
 

Nytt lavmål nådd

Vel når noen skriver det er galskap og at hun ikke kan tro en lege har foreskrevet det, så synes jeg det er viktig å ta til motmæle for det er leger som skriver det ut. 
 

 

 

Men totalt unødvendig å legge det ut ja!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...