Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

RødeRandi skrev (3 timer siden):

Så veldig veldig rart det er å la følgere blimed på påkledningen sin - fra truse og bh til slutt vesken. Det er bare småpinlig.

 

Syns alt hun leverer er småpinlig. Det er pute-tv som jeg bare MÅ se på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I alle dager?? Gjemmer seg på badet for å få pause? Håper det er det feilslått forsøk på humor! Ikke morsomt for mindreårige å oppdage i ettertid iallefall. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (12 minutter siden):

Gikk hun ut i det gjennomsiktige pølseskinnet av en tights? Serr?

Med hettegenser og lang jakke utenpå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Finnwife skrev (2 timer siden):

I alle dager?? Gjemmer seg på badet for å få pause? Håper det er det feilslått forsøk på humor! Ikke morsomt for mindreårige å oppdage i ettertid iallefall. 

Kunne heller nevnt mens-trusa i stedet for tamponger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble unfollow fra meg. Er møkk lei av å se den dama vise fram kroppen hele tiden, jeg er ute etter inspirasjon i forhold til mat, familieliv osv, ikke nakenhet. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun mensen igjen. Det må hun jo fortelle hver måned. Viser frem tamponger/snakker om tamponger og glemmer at mensen trusen er verdens beste. Veldig trolig reklame Helene… 

Som alt annet. 

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste scenario:

Helene er usikker på om hun vil ha fler barn, spør på insta og får i overkant mange JA!!! Skaffer baby2 siden insta-fæm sa det, går ikke som forventer, livet rakner og ranter over lite egentid og at ingen fortalte hvor slitsomt det kunne bli 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

  • Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (17 timer siden):

Syns alt hun leverer er småpinlig. Det er pute-tv som jeg bare MÅ se på. 

Samme her🙈For jeg blir fascinert over vrikkingen med hoftene og «hoppet» for å få på tightsen😅🙈Vet det er dumt å egentlig kommentere det, men…ja, det er «pute-tv» og må se på

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (2 timer siden):

Neste scenario:

Helene er usikker på om hun vil ha fler barn, spør på insta og får i overkant mange JA!!! Skaffer baby2 siden insta-fæm sa det, går ikke som forventer, livet rakner og ranter over lite egentid og at ingen fortalte hvor slitsomt det kunne bli 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

Et barn til...

Hva da med behovet for egentid, som er såpass sterkt at man føler man må skrøne til mannen om at man skal bytte tampong, for så å gjemme seg bort på badet. Og der sitter man altså og tar selfier....😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (25 minutter siden):

Et barn til...

Hva da med behovet for egentid, som er såpass sterkt at man føler man må skrøne til mannen om at man skal bytte tampong, for så å gjemme seg bort på badet. Og der sitter man altså og tar selfier....😂

 

Så tragikomisk at det blir litt trist 🙊

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt at hun i det hele tatt spør om spørsmål rundt det å få flere barn. Man skal vell velge hva man selv føler og ikke minst ORKER OG HAR RÅD TIL? gi blaffen i hva alle andre mener.

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (10 timer siden):

Sykt at hun i det hele tatt spør om spørsmål rundt det å få flere barn. Man skal vell velge hva man selv føler og ikke minst ORKER OG HAR RÅD TIL? gi blaffen i hva alle andre mener.

Hvis man må spørre folk man ikke kjenner om råd så er det vel en indikasjon på at svaret bør være NEI 🤭

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig jeg er rar, men hvorfor skal man gi et barn søsken KUN fordi de ikke skal være enebarn? Jeg har aldri helt skjønt det der. 
Klart det er stas å ha søsken, men man skal jo ha kapasitet, økonomi og stabilitet nok til å ta seg av et barn til. 
Barn tar ikke skade av å være enebarn, barn tar derimot skade av å ikke få den omsorgen, tryggheten osv de trenger.. 

 

 

Endret av Lileep
  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
14 minutter siden, Lileep said:

Mulig jeg er rar, men hvorfor skal man gi et barn søsken KUN fordi de ikke skal være enebarn? Jeg har aldri helt skjønt det der. 
Klart det er stas å ha søsken, men man skal jo ha kapasitet, økonomi og stabilitet nok til å ta seg av et barn til. 
Barn tar ikke skade av å være enebarn, barn tar derimot skade av å ikke få den omsorgen, tryggheten osv de trenger.. 

Det finnes også ganske mange som har hatt mer eller mindre anstrengt forhold til søsknene sine, både under oppvekst og som voksne. Basert på min svogerforskning særlig en god del av dem der kanskje foreldrene fikk en eller flere søsken "for mye"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (22 timer siden):

Sykt at hun i det hele tatt spør om spørsmål rundt det å få flere barn. Man skal vell velge hva man selv føler og ikke minst ORKER OG HAR RÅD TIL? gi blaffen i hva alle andre mener.

Det er jo et ganske vanlig spørsmål å gruble på i hennes situasjon, for en influenser som vil styrke "venninnerelasjonen" til følgerne sine er det vel helt naturlig å spørre dem om personlige ting som familieplanlegging 🤷‍♀️😅

Enig i at man må gjøre det man har lyst til men viktigst: det man har kapasitet til. Skjønner at det kommer opp, spesielt siden hun er 35(?). Så snart barnet har bikket 1 år så vil folk begynne å lure på om nr.2 er på gang, det var da hintene begynte å komme fra min omgangskrets i alle fall😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...