Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Beatbox skrev (På 8.11.2022 den 13.25):

Og atter en gang gripes muligheten til å vise kropp...🙄 Er det virkelig ikke mulig å snakke om kropp uten å kle av seg??

Får følelsen av at “alle skal få” for tiden😅

De spiseforstyrrede, de morgentrøtte småbarnsmødrene, de treningsglade og de treningsleie, de deprimerte og de  mote(kjole)interesserte, alle får sitt.

Og naturligvis undertøysbilder til mannfolka, som forkles som budskapet: -Kvinne, du er mer enn kroppen din! Du er god nok som du er!♀️

 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har engelsk som første språk og har ikke behov for å kritisere hennes dårlige engelsk, men derimot ser jeg ikke poenget med å ta av klærne hele tiden. Behold dem på heller. Har aldri skjønt behovet for å kle av seg og dette gjelder ikke bare HD altså. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (20 minutter siden):

Får følelsen av at “alle skal få” for tiden😅

De spiseforstyrrede, de morgentrøtte småbarnsmødrene, de treningsglade og de treningsleie, de deprimerte og de  mote(kjole)interesserte, alle får sitt.

Og naturligvis undertøysbilder til mannfolka, som forkles som budskapet: -Kvinne, du er mer enn kroppen din! Du er god nok som du er!♀️

 


 

Hvilke budskap sender hun egentlig ut..sånn egentlig 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (1 minutt siden):

Hvilke budskap sender hun egentlig ut..sånn egentlig 🤔

Inntrykket jeg sitter igjen med gjennom SoMe er at hun er en sliten og lei småbarnsmor som ikke er fornøyd med livet. 

Hun inspirerer meg desverre ikke overhode 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (28 minutter siden):

Inntrykket jeg sitter igjen med gjennom SoMe er at hun er en sliten og lei småbarnsmor som ikke er fornøyd med livet. 

Hun inspirerer meg desverre ikke overhode 

Har hun noen gang gitt inntrykk av å være fornøyd 🤔 det er sutring over en lav sko...er det ikke det ene så er det andre... alltid!!

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt mer inspirert av «du er god nok som du er» hvis hun heller oppfordret til å: ring en venninne og spør hvordan hun har det, gi et smil til en mamma idag, fortell deg selv 3 ting du er stolt du har fått til før du går ut døren, idag vil jeg du skal tenke på en ting du ønsket deg når du var liten, har du oppnådd det? 
Den type tankegang og formidling hadde gitt meg mer hvis man skal tenke «kvinnehelse». 

Istedenfor skal man sitte å filme seg selv rett hjem når «det er ikke kroppen vår som skal avgjøre om vi er bra nok»?

Ellers takk

Endret av Frkguru
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (3 timer siden):

Får følelsen av at “alle skal få” for tiden😅

De spiseforstyrrede, de morgentrøtte småbarnsmødrene, de treningsglade og de treningsleie, de deprimerte og de  mote(kjole)interesserte, alle får sitt.

Og naturligvis undertøysbilder til mannfolka, som forkles som budskapet: -Kvinne, du er mer enn kroppen din! Du er god nok som du er!♀️

 


 

Dette var spot on!

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Inga-pinga skrev (6 timer siden):

Reel: huden min er så unik,naturlig og fin.

story: spent på dette nye serumet til huden min. 

Skjedde med det andre serumet som var så fantastisk for huden hennes🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (14 minutter siden):

Skjedde med det andre serumet som var så fantastisk for huden hennes🤷‍♀️

Sponsinga opphørte.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi

Av og til lurer jeg på hvor nærmeste familie er, hvor venner er, hvor er  de som gir gode råd, de som sier at sånn kan du ikke gå kledd, og de som sier at du kan ikke filme rett hjem stadig  vekk.

For meg er den en helt fjern verden å filme seg selv sittende med skrevende bein på gulvet og filme. Det er noe merkelig med hele greien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Inga-pinga said:

Reel: huden min er så unik,naturlig og fin.

story: spent på dette nye serumet til huden min. 

Akkurat det samme skjedde i august.. først skryt av at hun ikke trenge sminke fordi huden er ekte og fin uten. 
4 dager etterpå; reklame for det fantastiske serumet som hun måtte kjøpe en til av.. ( må være et udrøyt serum som ikke holder mer enn litt over 2 mnd.. antar det ikke er mer igjen siden hun skal over på et annet serum)

Det tyder på at denne skryten og motivasjon til at huden er perfekt som den er, og man ikke trenger filter og sminke, er forstadiet til reklame om nytt serum! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, RødeRandi said:

Av og til lurer jeg på hvor nærmeste familie er, hvor venner er, hvor er  de som gir gode råd, de som sier at sånn kan du ikke gå kledd, og de som sier at du kan ikke filme rett hjem stadig  vekk.

For meg er den en helt fjern verden å filme seg selv sittende med skrevende bein på gulvet og filme. Det er noe merkelig med hele greien.

«Vennene» hennes er følgerene.. og de følgerene som gir kritikk, de fjernes og blokkeres. Hvis hun er like lite mottagelig for kritiske tilbakemeldinger fra familien, så skjønner jeg godt at de ikke sier ifra.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (20 minutter siden):

«Vennene» hennes er følgerene.. og de følgerene som gir kritikk, de fjernes og blokkeres. Hvis hun er like lite mottagelig for kritiske tilbakemeldinger fra familien, så skjønner jeg godt at de ikke sier ifra.. 

Helt enig...for mennesker som til stadighet viser så mye arroganse i form at *jeg vet best* er ikke enkle å forholde seg til...de er ofte veldig ensomme ..naturlig nok for hvem orker disse bedreviterne? Som ikke tåler noen form for kritikk..uansett hva det måtte være? Som alltid vet så himla mye bedre..uansett sak?  For ikke å snakke om den evinnelige sutringen om alt...hvem orker sånt i lengden? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest RødeRandi

Jeg tror hun hadde fått det så utrolig mye bedre med seg selv om hun fikk et normalt forhold til «verden» Den består ikke av å fotografere seg selv i lite flatterende stillinger og tro at det inspirerer noen. Det er så krampaktig. Man trenger, ikke å ha drøssevis av forskjellige kjoler ( men allikevel like, på en måte) De fleste av oss klarer oss med langt mindre klær.

Så hvis HD hadde innsett at hun ikke er en stor påvirker, hvis hun innser at den tidsklemma hun snakker om er litt overdrevet ( er to voksne, og har en liten leilighet og kun et barn) Skulle ønske at hun klarte og kose seg her og nå, og drite i disse veldig kleine filmsnuttene. 
 

Jeg tror hun trenger et vanlig hverdagsliv, slik de fleste av oss har 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (6 minutter siden):

Jeg tror hun hadde fått det så utrolig mye bedre med seg selv om hun fikk et normalt forhold til «verden» Den består ikke av å fotografere seg selv i lite flatterende stillinger og tro at det inspirerer noen. Det er så krampaktig. Man trenger, ikke å ha drøssevis av forskjellige kjoler ( men allikevel like, på en måte) De fleste av oss klarer oss med langt mindre klær.

Så hvis HD hadde innsett at hun ikke er en stor påvirker, hvis hun innser at den tidsklemma hun snakker om er litt overdrevet ( er to voksne, og har en liten leilighet og kun et barn) Skulle ønske at hun klarte og kose seg her og nå, og drite i disse veldig kleine filmsnuttene. 
 

Jeg tror hun trenger et vanlig hverdagsliv, slik de fleste av oss har 

👏👏 Den falske selvtilliten klikk og likes gir tenker jeg er svært destruktiv. Hvem er hun når hun logger av SoMe.....hvem bekrefter henne da? Mannen og familien.....det virker som at det ikke er nok, og med all tydelighet klarer hun ikke det selv. En trist effekt av et * liv* hvor alt handler om klikk/likes = penger...og økt følelse av selvtillit når følgertallene stiger...

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Edit: ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål vedr. moderering kan tas på PM eller Ris og Ros Rampelyset.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...