morhjertegod Skrevet 14. mars 2019 #81 Del Skrevet 14. mars 2019 Sjelden jeg blir stum, men det ble jeg da jeg leste nyheten. Hva f... hvem hadde sett denne komme. Hva jobber denne dama med, om dette stemmer så må hun være veldig skrudd.Skjer så mye med disse politikerne at jammen ikke rart man får politikerforakt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. mars 2019 #82 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Sant. Det blir feil. Men hvordan kunne hun være så dum? Tja.. Det kan man jo spørre seg om, selvsagt.. 🤔 Motivene kan være så mangt, men det blir også bare spekulasjoner. Vi vil nok få et bedre innblikk i saken etterhvert, sannsynligvis! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mars 2019 #83 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) Må være spesielt for FRP-sympatisørene som fra dag 1 har fremstilt det som at "dette kun kunne skjedd en FRPer". Mener de det fortsatt? Eller er det bare noe som skal trekkes frem når det er til gunst for FRP og ved ugunst gjelder "dette kunne skjedd med hvem som helst"? Endret 14. mars 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 14. mars 2019 #84 Del Skrevet 14. mars 2019 3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Sant. Det blir feil. Men hvordan kunne hun være så dum? Hvis det også var hun som skrev "RASISIT" i stedet for "RASIST" på husveggen, så er det i hvert fall noe dumskap inne i bildet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 14. mars 2019 #85 Del Skrevet 14. mars 2019 Det er jo det glade vanvidd å gjøre noe sånt når man vet at de beste folkene i landet jakter på gjerningsmannen. Det virker ikke riktig klokt. Hun må ha klikka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 14. mars 2019 #86 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg kan ikke si at jeg ble overrasket. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaská Skrevet 14. mars 2019 #87 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) . Endret 14. mars 2019 av Jaská Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 14. mars 2019 #88 Del Skrevet 14. mars 2019 Merkelig sak, Kan ikke tenke meg Vara visste om dette, Hadde ikke koplet inn politiet da. Det må ha klikker for henne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 14. mars 2019 #89 Del Skrevet 14. mars 2019 De ville nok ha medlidenhet fra folk så de får flere stemmer til høstens valg, men nå blir det motsatt virkning 😂😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 14. mars 2019 #90 Del Skrevet 14. mars 2019 1 minutt siden, BMW 5-serie 535D said: De ville nok ha medlidenhet fra folk så de får flere stemmer til høstens valg, men nå blir det motsatt virkning 😂😂 Tja. Det er Wara som er toppolitikeren, og han får nok litt medlidenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. mars 2019 #91 Del Skrevet 14. mars 2019 Ble ikke overrasket, da det brant under bilen, tenkte jeg faktisk på om det var Wara selv som stod bak. Men tok feil. Føler veldig med ham, er ganske sikker på at han var helt uvitende om dette. Når jeg leser hva hun har skrevet på Facebooksiden sin, blir jeg helt matt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 14. mars 2019 #92 Del Skrevet 14. mars 2019 25 minutter siden, SVK skrev: Må være spesielt for FRP-sympatisørene som fra dag 1 har fremstilt det som at "dette kun kunne skjedd en FRPer". Mener de det fortsatt? Eller er det bare noe som skal trekkes frem når det er til gunst for FRP og ved ugunst gjelder "dette kunne skjedd med hvem som helst"? Helt feil tok de ikke, Frp'erne, i det. Dette scenarioet vi nå ser kan skje kun med en Frp'er! Og så justisministerens samboer attpåtil da. Oh the irony. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 14. mars 2019 Forfatter #93 Del Skrevet 14. mars 2019 Samboeren til Wara arrestert - må innrømme at jeg ikke så den komme. Samtidig var det jo noe som skurret med alle disse angrepene mot Wara. Men hva i all verden ligger bak? Noen som ikke får nok oppmerksomhet? Noen som ønsker sympati? Skal bli interessant å se hvordan dette utvikler seg. I verste fall kan Wara være ferdig som justisminister. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 14. mars 2019 #94 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg må si jeg undrer meg over hva som kan ha drevet henne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 14. mars 2019 #95 Del Skrevet 14. mars 2019 Får vondt av familien hvis det som kommer frem stemmer. Huff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 14. mars 2019 #96 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) 26 minutter siden, Stina234 skrev: Merkelig sak, Kan ikke tenke meg Vara visste om dette, Hadde ikke koplet inn politiet da. Det må ha klikker for henne Nei, det har ikke klikket for henne. Det er mer relatert til FrP, enn det å ha klikket. Det er ikke heeeeeelt tilfeldig at sånt skjer i Frp-leiren. Ingen ville vel bablet om personlig tragedie om det faktisk var en muslim som gjorde det. Endret 14. mars 2019 av parmanoia 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 14. mars 2019 #97 Del Skrevet 14. mars 2019 9 minutter siden, Sitronmelisse skrev: Dette scenarioet vi nå ser kan skje kun med en Frp'er! Hvorfor det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. mars 2019 #98 Del Skrevet 14. mars 2019 Selv om ingenting er sikkert, så kan jeg ikke annet enn å le. Nå begynner virkelig norsk politikk å ligne på en Monty Python sketsj. Ved Odins bart, dette tar faen meg kaka 😂👏 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 14. mars 2019 #99 Del Skrevet 14. mars 2019 Skulle likt å være flue på veggen hos Erna nå. Hun er nok bra sinna. Hun hadde ikke skaffet seg siste informasjon før hun gikk ut og beskyldte teateret i går. Så pinlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindfulness Skrevet 14. mars 2019 #100 Del Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, parmanoia skrev: Erna Solberg skylder noen en grundig unnskyldning. Det gjør hun aldeles ikke. Hun ba folk om å ikke spekulere offentlig. Du er uenig i det? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå