Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet


NordicViking

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, T-Rex skrev:

Jeg har ikke veldig mye til overs for Waras politikk, men akkurat nå synes jeg synd på fyren.

....med forbehold om at han ikke visste noe om dette selv. Håper virkelig dette er noe hun har gjort på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen forklare hva Norheim mener med Senneset leker "tonepolice"? Hva betyr det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg har ikke veldig mye til overs for Waras politikk, men akkurat nå synes jeg synd på fyren.

Enig. Dette er jo bare helt ... tragisk på så mange måter!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er virkelig spesielt. Må innrømme at jeg har reagert på at hun har vært så ivrig til å legge ut kommentarer om truslene på Facebook, men jeg skrev det på kontoen for fortvilelse. 

Jeg synes synd på de involverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kjøttkaker skrev:

Kan noen forklare hva Norheim mener med Senneset leker "tonepolice"? Hva betyr det? 

Senneset har tone policet tidligere i noe Norheim har skrevet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen
15 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg har ikke veldig mye til overs for Waras politikk, men akkurat nå synes jeg synd på fyren.

Samme her, de har vel vært sammen i mange, mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, parmanoia said:

Erna Solberg skylder noen en grundig unnskyldning. 

Ikke enig, hvis du leser litt mer enn overskriften i den artikkelen. Det er en uting å lage så uriktige overskrifter.

https://www.nrk.no/kultur/statsminister-erna-solberg-hardt-ut-mot-teaterregissor-1.14470611

Endret av T-Rex
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hun er nok ikke helt i vater, det kan man ikke være når man gjør noe slikt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, INGNTNG said:

Hahahah. Klassisk FrP.

Carl I Hage skaffet i sin tid  velgere ved å lese opp det fiktive Mustafa-brevet hvor Hagen latet som om en muslim hadde skrevet brev til han om hvordan asylsøkerne planlegger å gjøre Norge til en islamsk stat. 

https://no.wikipedia.org/wiki/Mustafa-brevet

Endret av SVK
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount

Nå blir det virkelig fyr i teltet, dersom det er noe i dette er det fantastisk pinlig. Det er i så fall på nivå med Giske og Grande. Kanskje vi bør avvikle norsk politikk og drive landet som et forretningsministerium heller, rett og slett som en butikk? Så kan Stortinget heller stå åpent som et slags speakers corner for folket, mens Røkke og Fredriksen driver Norge framover.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro de er relativt sikre før de går til slike skritt, da dette er en høyprofilert sak.. 

Hva han visste, vil jeg ikke spekulere i.

Endret av Oppgitt78
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrimsonPetal

Frp har selv vært en god bidragsyter til hatsk retorikk og direkte mobbing av enkelte grupper i samfunnet og den tilliten og tryggheten Grande skryter av er skinnhellig. Når en politiker opplever dette er pst og hele media norge på saken, men å hjelpe kvinner og barn som lever med voldsalarm er visst veldig vanskelig. Det er mange grupper i det norske samfunnet som lever under svært  vanskelige forhold.

Endret av CrimsonPetal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.3.2019 den 11.24, NordicViking skrev:

I natt skjedde det igjen: Politi og brannvesen rykket ut til en brann i en bil som tilhører justisminister Tor Mikkel Wara (Frp). Det føyer seg inn i en serie med lignende hendelser. Så sent som i januar mottok Wara et trusselbrev, og en søppelkasse utenfor hjemmet hans ble påtent. Bilen hans skal også tidligere ha blitt forsøkt påtent. Huset til justisministeren er blitt tagget med beskyldninger om rasisme. Angrep mot Wara etterforskes nå som mulig hatkriminalitet.

Hva er det egentlig som foregår her? Er det folk som hater Wara som tror at de bare kan angripe ham uten at det får konsekvenser? Eller er det andre som er ute etter å skape økt polarisering i samfunnet ved å legge skylden på dem som hater Wara? 

Dette er jo ikke hatkriminalitet. Det må jo være mot en en beskyttet gruppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Hva han visste, vil jeg ikke spekulere i.

Sant. Det blir feil. Men hvordan kunne hun være så dum?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...