AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #101 Del Skrevet 12. august 2016 Legge med ett bilde her.. den som er tatt i dag torsdag(til høyre) den er positiv??? Den på onsdag( venstre) er vell negativ?? Trenger hjelp til å tolke disse?? Anonymkode: cb928...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #102 Del Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Legge med ett bilde her.. den som er tatt i dag torsdag(til høyre) den er positiv??? Den på onsdag( venstre) er vell negativ?? Trenger hjelp til å tolke disse?? Anonymkode: cb928...80e Onsdag oppe og torsdag nede mente jeg ** Anonymkode: cb928...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 12. august 2016 #103 Del Skrevet 12. august 2016 Negativ på onsdag og positiv på torsdag ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #104 Del Skrevet 12. august 2016 5 minutter siden, Snurrepurre skrev: Negativ på onsdag og positiv på torsdag ja :-) så da burde jeg ha sex hvartfall innen de neste 48 timene for å treffe eggløsningen ?? :)) Anonymkode: cb928...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2016 #105 Del Skrevet 12. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: så da burde jeg ha sex hvartfall innen de neste 48 timene for å treffe eggløsningen ?? :)) Anonymkode: cb928...80e Du burde ha sex i går og i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #106 Del Skrevet 12. august 2016 har hørt at eggløsning skjer i løpet av 24-48 timer etter positiv test... hvorfor skulle jeg da hatt sex i går og i dag ? har hatt det men ja ... Anonymkode: cb928...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2016 #107 Del Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: har hørt at eggløsning skjer i løpet av 24-48 timer etter positiv test... hvorfor skulle jeg da hatt sex i går og i dag ? har hatt det men ja ... Anonymkode: cb928...80e 12-36. Så må du tenke på at sæden bruker 12 timer for å nå egglederen og egget bruker 12 timer ned dit. Og at det lever kun i 24 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #108 Del Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: 12-36. Så må du tenke på at sæden bruker 12 timer for å nå egglederen og egget bruker 12 timer ned dit. Og at det lever kun i 24 timer. ja okei... godt jeg hadde sex i gå og i dag da:D hehheeh ut i fra eggløsningskalkulator skal jeg ha eggløsning på lørdagen se:P så da får vi bare se om jeg treffer da heheheh Anonymkode: cb928...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 12. august 2016 #109 Del Skrevet 12. august 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: så da burde jeg ha sex hvartfall innen de neste 48 timene for å treffe eggløsningen ?? :)) Anonymkode: cb928...80e Det er anbefalt å ha sex et par dager før eggløsningen for at det skal ligge litt sæd og vente på egget sæden kan leve i alt fra 2-5 dager. Egget lever, som silfen sier, bare i 1 døgn, og bruker en del av tiden på vandringen . Altså annenhver dag med sex i fruktbar periode (rundt der hvor EL snart bør komme) og gjerne en ekstra gang den dagen man har EL Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #110 Del Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, Snurrepurre skrev: Det er anbefalt å ha sex et par dager før eggløsningen for at det skal ligge litt sæd og vente på egget sæden kan leve i alt fra 2-5 dager. Egget lever, som silfen sier, bare i 1 døgn, og bruker en del av tiden på vandringen . Altså annenhver dag med sex i fruktbar periode (rundt der hvor EL snart bør komme) og gjerne en ekstra gang den dagen man har EL Hehe! da er det bare å kjøre på da :D spennende dette greiene her alså heheh e:P tusen takk for svar alle sammen...;) Anonymkode: cb928...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 12. august 2016 #111 Del Skrevet 12. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: da er det bare å kjøre på da :D spennende dette greiene her alså heheh e:P tusen takk for svar alle sammen...;) Anonymkode: cb928...80e Lykke til!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #112 Del Skrevet 13. august 2016 Okei, Hei igjen folkens.... trenger hjelp... legger ved ett bilde av EL testene mine i helgen... og kalenderen ( for dere som ikke har sett den ) forventet el dag den 14.08 sier denne nr 1 er tidlig på fredags morgen nr 2 er på fredags kveld. nr 3 er tidlig på lørdags morgen ( i dag ) nr 4 er sent på lørdags kveld (i dag ) kan dere hjelpe meg og tolke disse ? El dagen skal være i morgen viss jeg har regnet riktig, men kan jeg faktisk ha hatt el i går eller i dag ? hadde pitte litt blod i utfloden tidligere på kvelden i dag... ?? hva er det ?? har hørt at det er da man er mest fruktbar, så heiv meg i senga med typen jeg sånn just in case;) Anonymkode: cb928...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 13. august 2016 #113 Del Skrevet 13. august 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, Hei igjen folkens.... trenger hjelp... legger ved ett bilde av EL testene mine i helgen... og kalenderen ( for dere som ikke har sett den ) forventet el dag den 14.08 sier denne nr 1 er tidlig på fredags morgen nr 2 er på fredags kveld. nr 3 er tidlig på lørdags morgen ( i dag ) nr 4 er sent på lørdags kveld (i dag ) kan dere hjelpe meg og tolke disse ? El dagen skal være i morgen viss jeg har regnet riktig, men kan jeg faktisk ha hatt el i går eller i dag ? hadde pitte litt blod i utfloden tidligere på kvelden i dag... ?? hva er det ?? har hørt at det er da man er mest fruktbar, så heiv meg i senga med typen jeg sånn just in case;) Anonymkode: cb928...80e Noen opplever en bloddråpe eller to når de har el:-) At el-testene er positive tyder bare på at hormonnivået ditt er på topp for å kunne slippe egget. Om det faktisk gjøres vet du ikke med sikkerhet før en evt graviditetstest slår. Men likevel så er detvel først når el-testen er negativ igjen at el skjer. Altså gjerne dagen etter de positive, noe som jo trolig vil være i morgen. Hvis testene fortsetter å være positive videre så kan det ofte tyde på at kroppen jobber med å få sluppet egget og at det derfor kanskje heller ikke skjer. Bare å legge inn aksjer, så lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #114 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg tolker det som eggløsning lørdag. Enkelte opplever små blødninger ved eggløsning. Anonymkode: 650c5...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #115 Del Skrevet 13. august 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, Hei igjen folkens.... trenger hjelp... legger ved ett bilde av EL testene mine i helgen... og kalenderen ( for dere som ikke har sett den ) forventet el dag den 14.08 sier denne nr 1 er tidlig på fredags morgen nr 2 er på fredags kveld. nr 3 er tidlig på lørdags morgen ( i dag ) nr 4 er sent på lørdags kveld (i dag ) kan dere hjelpe meg og tolke disse ? El dagen skal være i morgen viss jeg har regnet riktig, men kan jeg faktisk ha hatt el i går eller i dag ? hadde pitte litt blod i utfloden tidligere på kvelden i dag... ?? hva er det ?? har hørt at det er da man er mest fruktbar, så heiv meg i senga med typen jeg sånn just in case;) Anonymkode: cb928...80e så alle de 4 her er positive?? jeg syntes den nederste er svakere enn de andre... Anonymkode: cb928...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. august 2016 #116 Del Skrevet 14. august 2016 Den nederste er negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #117 Del Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, Silfen skrev: Den nederste er negativ. Relax, I'm The Doctor! ???? hvorfor kommer det opp ?? er du lege ??? er ny her å skjønner ikke så mye Anonymkode: cb928...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. august 2016 #118 Del Skrevet 14. august 2016 Nei, jeg er ikke lege. Bare fan av dr who. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #119 Del Skrevet 14. august 2016 3 minutter siden, Silfen skrev: Nei, jeg er ikke lege. Bare fan av dr who. ahhh men da sjønner jeg Anonymkode: cb928...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #120 Del Skrevet 3. september 2016 Er dere enige i at denne er positiv? Synes teststreken ser sterkere ut på bildet enn i virkeligheten faktisk.. Anonymkode: 184e9...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå