Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legge med ett bilde her.. den som er tatt i dag torsdag(til høyre) den er positiv???  Den på onsdag( venstre) er vell negativ?? 

 

Trenger hjelp til å tolke disse?? 

20160812_161757.jpg

20160812_161820.jpg

Anonymkode: cb928...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Legge med ett bilde her.. den som er tatt i dag torsdag(til høyre) den er positiv???  Den på onsdag( venstre) er vell negativ?? 

 

Trenger hjelp til å tolke disse?? 

20160812_161757.jpg

20160812_161820.jpg

Anonymkode: cb928...80e

Onsdag oppe og torsdag nede mente jeg ** 

Anonymkode: cb928...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Negativ på onsdag og positiv på torsdag ja :-) 

så da burde jeg ha sex hvartfall innen de neste 48 timene for å treffe eggløsningen ?? :)) 

Anonymkode: cb928...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så da burde jeg ha sex hvartfall innen de neste 48 timene for å treffe eggløsningen ?? :)) 

Anonymkode: cb928...80e

Du burde ha sex i går og i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at eggløsning skjer i løpet av 24-48 timer etter positiv test... hvorfor skulle jeg da hatt sex i går og i dag ? 



har hatt det men ja ...

Anonymkode: cb928...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har hørt at eggløsning skjer i løpet av 24-48 timer etter positiv test... hvorfor skulle jeg da hatt sex i går og i dag ? 



har hatt det men ja ...

Anonymkode: cb928...80e

12-36. Så må du tenke på at sæden bruker 12 timer for å nå egglederen og egget bruker 12 timer ned dit. Og at det lever kun i 24 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

12-36. Så må du tenke på at sæden bruker 12 timer for å nå egglederen og egget bruker 12 timer ned dit. Og at det lever kun i 24 timer.

ja okei... godt jeg hadde sex i gå og i dag da:D  hehheeh    ut i fra eggløsningskalkulator skal jeg ha eggløsning på lørdagen se:P så da får vi bare se om jeg treffer da heheheh 

 

Anonymkode: cb928...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så da burde jeg ha sex hvartfall innen de neste 48 timene for å treffe eggløsningen ?? :)) 

Anonymkode: cb928...80e

Det er anbefalt å ha sex et par dager før eggløsningen for at det skal ligge litt sæd og vente på egget :) sæden kan leve i alt fra 2-5 dager. Egget lever, som silfen sier, bare i 1 døgn, og bruker en del av tiden på vandringen :) . Altså annenhver dag med sex i fruktbar periode (rundt der hvor EL snart bør komme) og gjerne en ekstra gang den dagen man har EL ;) Hehe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snurrepurre skrev:

Det er anbefalt å ha sex et par dager før eggløsningen for at det skal ligge litt sæd og vente på egget :) sæden kan leve i alt fra 2-5 dager. Egget lever, som silfen sier, bare i 1 døgn, og bruker en del av tiden på vandringen :) . Altså annenhver dag med sex i fruktbar periode (rundt der hvor EL snart bør komme) og gjerne en ekstra gang den dagen man har EL ;) Hehe! 

da er det bare å kjøre på  da :D spennende dette greiene her alså heheh e:P 

tusen takk for svar alle sammen...;)

Anonymkode: cb928...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

da er det bare å kjøre på  da :D spennende dette greiene her alså heheh e:P 

tusen takk for svar alle sammen...;)

Anonymkode: cb928...80e

Lykke til!! :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, Hei igjen folkens....

trenger hjelp... 

legger ved ett bilde av EL testene mine i helgen... og kalenderen ( for dere som ikke har sett den )  14037401_1735617706688599_1578737057_o.jpg13978146_1734775863439450_204441493_o.png.jpegforventet el dag den 14.08 sier denne :P

nr 1 er tidlig på fredags morgen
nr 2 er på fredags kveld.
nr 3 er tidlig på lørdags morgen ( i dag )
nr 4 er sent på lørdags kveld (i dag ) 

kan dere hjelpe meg og tolke disse ? 

El dagen skal være i morgen viss jeg har regnet riktig, men kan jeg faktisk ha hatt el i går eller i dag ? 
hadde pitte litt blod i utfloden tidligere på kvelden i dag... ??  hva er det ?? 
har hørt at det er da man er mest fruktbar, så heiv meg i senga med typen jeg sånn just in case;) 

Anonymkode: cb928...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, Hei igjen folkens....

trenger hjelp... 

legger ved ett bilde av EL testene mine i helgen... og kalenderen ( for dere som ikke har sett den )  14037401_1735617706688599_1578737057_o.jpg13978146_1734775863439450_204441493_o.png.jpegforventet el dag den 14.08 sier denne :P

nr 1 er tidlig på fredags morgen
nr 2 er på fredags kveld.
nr 3 er tidlig på lørdags morgen ( i dag )
nr 4 er sent på lørdags kveld (i dag ) 

kan dere hjelpe meg og tolke disse ? 

El dagen skal være i morgen viss jeg har regnet riktig, men kan jeg faktisk ha hatt el i går eller i dag ? 
hadde pitte litt blod i utfloden tidligere på kvelden i dag... ??  hva er det ?? 
har hørt at det er da man er mest fruktbar, så heiv meg i senga med typen jeg sånn just in case;) 

Anonymkode: cb928...80e

Noen opplever en bloddråpe eller to når de har el:-) At el-testene er positive tyder bare på at hormonnivået ditt er på topp for å kunne slippe egget. Om det faktisk gjøres vet du ikke med sikkerhet før en evt graviditetstest slår. Men likevel så er detvel først når el-testen er negativ igjen at el skjer. Altså gjerne dagen etter de positive, noe som jo trolig vil være i morgen.

Hvis testene fortsetter å være positive videre så kan det ofte tyde på at kroppen jobber med å få sluppet egget og at det derfor kanskje heller ikke skjer. 

Bare å legge inn aksjer, så lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolker det som eggløsning lørdag. Enkelte opplever små blødninger ved eggløsning. 

Anonymkode: 650c5...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, Hei igjen folkens....

trenger hjelp... 

legger ved ett bilde av EL testene mine i helgen... og kalenderen ( for dere som ikke har sett den )  14037401_1735617706688599_1578737057_o.jpg13978146_1734775863439450_204441493_o.png.jpegforventet el dag den 14.08 sier denne :P

nr 1 er tidlig på fredags morgen
nr 2 er på fredags kveld.
nr 3 er tidlig på lørdags morgen ( i dag )
nr 4 er sent på lørdags kveld (i dag ) 

kan dere hjelpe meg og tolke disse ? 

El dagen skal være i morgen viss jeg har regnet riktig, men kan jeg faktisk ha hatt el i går eller i dag ? 
hadde pitte litt blod i utfloden tidligere på kvelden i dag... ??  hva er det ?? 
har hørt at det er da man er mest fruktbar, så heiv meg i senga med typen jeg sånn just in case;) 

Anonymkode: cb928...80e

så alle de 4 her er positive?? 
jeg syntes den nederste  er svakere enn de andre... :P
 

Anonymkode: cb928...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Silfen skrev:

Den nederste er negativ. 

Relax, I'm The Doctor!   ????

 

hvorfor kommer det opp ?? 
 

er du lege ??? :)  er ny her å skjønner ikke så mye :P

Anonymkode: cb928...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Silfen skrev:

Nei, jeg er ikke lege. Bare fan av dr who.  

ahhh men da sjønner jeg :) 

 

Anonymkode: cb928...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er dere enige i at denne er positiv? Synes teststreken ser sterkere ut på bildet enn i virkeligheten faktisk.. 

image.jpeg

Anonymkode: 184e9...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...