Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok flott, takk for svar! Har kjøpt cb eggløsningstester nå..så får se hvordan det går😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er denne positiv ? 
Var mye svakere i går . 

eltest.jpg

Anonymkode: ff7ce...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

Jeg vet denne ikke er positiv, men er det ikke merkelig at den er så sterk så tidlig? skal ha EL rundt torsdag 06 juli. Eller er det normalt at det ofte er sterke streker? :bond:

13566077_10210118543423832_1123703427_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er ikke positiv. Styrken på testen har ingenting å si så lenge den ikke er positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
1 minutt siden, Silfen skrev:

Den er ikke positiv. Styrken på testen har ingenting å si så lenge den ikke er positiv.

Vet at den ikke er positiv, men synes den var så sterk.. har så vidt hatt strek tidligere på denne tiden :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Noen flere som syntes dagens test er ganske sterk? (ser den ikke er lik kontrollstreken, blir helt blind på detta..), begynte på Dong Quai ca 23, så slutta 28 da jeg så streken begynte å bli mer tydelig. Hva tror dere?

13584639_10153475962111580_5447918293787342763_o.jpg

Anonymkode: f14b2...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Noen flere som syntes dagens test er ganske sterk? (ser den ikke er lik kontrollstreken, blir helt blind på detta..), begynte på Dong Quai ca 23, så slutta 28 da jeg så streken begynte å bli mer tydelig. Hva tror dere?

13584639_10153475962111580_5447918293787342763_o.jpg

Anonymkode: f14b2...9e2

Mine ble aldri sterkere enn den siste du har der, men nå er jeg 9 uker på vei🙈👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emhanse skrev:

Mine ble aldri sterkere enn den siste du har der, men nå er jeg 9 uker på vei🙈👍

oi så bra, gratulerer (Y) :hoppendeglad: Den siste testen er den sterkeste jeg har hatt, så håper den er positiv. Har "leita" etter litt symptomer idag, men burde vel egentlig bare slappe av og ikke stresse med det..

Anonymkode: f14b2...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.6.2016 at 7.02, Førstegangs87 skrev:

Er denne positiv? :)

image.jpeg

ja det vil jeg si :)

Anonymkode: f14b2...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Noen flere som syntes dagens test er ganske sterk? (ser den ikke er lik kontrollstreken, blir helt blind på detta..), begynte på Dong Quai ca 23, så slutta 28 da jeg så streken begynte å bli mer tydelig. Hva tror dere?

13584639_10153475962111580_5447918293787342763_o.jpg

Anonymkode: f14b2...9e2

Jeg skjønner aldri folk som tar vare på slike tester. De er ikke gyldige etter 5 min. Å spare på gamle teser gir ingen mening...

Anonymkode: 5aab5...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner aldri folk som tar vare på slike tester. De er ikke gyldige etter 5 min. Å spare på gamle teser gir ingen mening...

Anonymkode: 5aab5...5bc

Joda :) 

De negative er veldig gode å sammenligne nye med (jeg har aldri opplevd at de blir sterkere med tiden). 

Om man skal vurdere en ELtest som positiv, så må man se på den innen angitt tid :-). Men en gammel negativ, er en negativ ;) det tror jeg alle vet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten, men ikke helt.  El er nok uansett rett rubdt hjørnet så det er jo bare å ha seg.

Sånt generelt tips: når jeg drev og testet så brukte jeg strimler, når jeg trodde en var positiv så dobbeltsjekket jeg med en digital. På den måten får man et skikkelig svar samtidig som man ikle trenger bruke mange penger på digitale tester.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Silfen skrev:

Nesten, men ikke helt.  El er nok uansett rett rubdt hjørnet så det er jo bare å ha seg.

Sånt generelt tips: når jeg drev og testet så brukte jeg strimler, når jeg trodde en var positiv så dobbeltsjekket jeg med en digital. På den måten får man et skikkelig svar samtidig som man ikle trenger bruke mange penger på digitale tester.

Får kjøpe digital til neste syklus om det ikke går denne gangen :) takk for tips :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snurrepurre skrev:

Er denne positiv? :) 

image.jpeg

Akkurat sånn ble min også, fikk aldri målt sterkere. Gravid er jeg jo👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, emhanse skrev:

Akkurat sånn ble min også, fikk aldri målt sterkere. Gravid er jeg jo👍🏻

Så bra! Er veldig spent.. Syklusen min har isåfall stabilisert seg på 38!!! Dager.. Og har lest at det kan bety at man ikke har eggløsning når den er så lang? Håper iallfall egget faller ut og blir befrukta og at det blir baby 😁👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...