Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan dere tyde disse for meg? 

Jeg synst det såg ut som testen var positiv både ons og torsdag. Testet negativt i går fredag. Er det ikke slik at det er når først testen er negativ egget løsner? Eller kan det være El skjer etter første positive test?

test 1: tirsdag

test 2: onsdag

test 3:torsdag

 

image.jpeg

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere tyde disse for meg? 

Jeg synst det såg ut som testen var positiv både ons og torsdag. Testet negativt i går fredag. Er det ikke slik at det er når først testen er negativ egget løsner? Eller kan det være El skjer etter første positive test?

test 1: tirsdag

test 2: onsdag

test 3:torsdag

 

image.jpeg

Anonymkode: 31103...009

Eksakt når egget slipper etter positiv test er vel ingen 100% fasit svar på. Men når du nå har fått negativ test så har egget sluppet mest sannsynlig! Jeg er ingen ekspert på dette, men tror det er sånn! :) og mange får positiv el test to dager på rad deriblant meg, men etter den siste el testen så er det vel snakk om timer før egget slipper :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Theakri skrev:

Eksakt når egget slipper etter positiv test er vel ingen 100% fasit svar på. Men når du nå har fått negativ test så har egget sluppet mest sannsynlig! Jeg er ingen ekspert på dette, men tror det er sånn! :) og mange får positiv el test to dager på rad deriblant meg, men etter den siste el testen så er det vel snakk om timer før egget slipper :) 

Tusen takk for at du tok deg tid å svare, men synst du at begge de to testene ser positiv ut?☺️

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for at du tok deg tid å svare, men synst du at begge de to testene ser positiv ut?☺️

Anonymkode: 31103...009

Ingen problem! :) Ja, begge er positiv! Jeg får også positiv test to dager på rad! Og det skal visst ikke være en negativ ting :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Theakri skrev:

Ingen problem! :) Ja, begge er positiv! Jeg får også positiv test to dager på rad! Og det skal visst ikke være en negativ ting :laugh:

Ååh hvorfor er det en positiv ting?😬 Mannen kom hjem ons kveld, så vi fikk ikke lagt inn noe aksjer i forkant av positiv test, men håper vi er innafor uansett☺️

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååh hvorfor er det en positiv ting?😬 Mannen kom hjem ons kveld, så vi fikk ikke lagt inn noe aksjer i forkant av positiv test, men håper vi er innafor uansett☺️

Anonymkode: 31103...009

vet ikke, jeg bare tror det er en positiv ting! hehehe :fnise::fnise::laugh: Ja vi får håpe det!! blir spennende fremover! jeg har el rundt tirsdag-onsdag nå til uken, spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Theakri skrev:

vet ikke, jeg bare tror det er en positiv ting! hehehe :fnise::fnise::laugh: Ja vi får håpe det!! blir spennende fremover! jeg har el rundt tirsdag-onsdag nå til uken, spennende! 

Ok hehe. Spennendes tid dette her. Krysser fingrene for at vi begge to snart er gravid🙌🏻☺️

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, SandyS90 skrev:

Hei

Nærmer eg meg ein positiv test? 😊

Første gang eg tester med el test!

Snapchat-5824777624952726664.jpg

Begynner å nærme seg ser det ut som :) fortsett å teste :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke denne ganske sterk farge på til å være ganske så nært IKM???

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 31103...009

 

image.jpeg

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke denne ganske sterk farge på til å være ganske så nært IKM???

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 31103...009

Merkelig. Blir dine sånn hver gang før IKM? Jeg startet med nesten usynlg strek før EL og den ble besten usynlig igjen etter EL så synst det er rart at den er blitt så mye sterkere nå. Rart hva som skal til for å få et ørlite håp på posiitiv G test☺️

Anonymkode: 31103...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig. Blir dine sånn hver gang før IKM? Jeg startet med nesten usynlg strek før EL og den ble besten usynlig igjen etter EL så synst det er rart at den er blitt så mye sterkere nå. Rart hva som skal til for å få et ørlite håp på posiitiv G test☺️

Anonymkode: 31103...009

Noen får jo positive el-tester sammen med positive g-tester:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei folkens, jeg er helt ny her.

Jeg og min mann har akkurat bestemt oss for å begynne å prøve. Vi er 32 år og vi har ingen barn fra før. Skal begynne for fult fra neste måned, jeg har begynt med vitaminer nå. 

Jeg har ikke gått på hormonell prevansjon på mange år, vi har brukt kondom fordi jeg ikke liker hormoner. Jeg vil si at min syklus er stabil på vanligvis 27 dager.

Jeg har en sånn app på telefonen som jeg bruker...i følge den så hadde jeg eggløsning i går. Jeg har også merket flere tegn. Jeg fikk testene i posten i dag og tenkte å prøve en, siden jeg aldri har tisset på en finne før :P

Den var blank..totalt blank. Bare en stripe. 

Er det normalt da?? Ser jo mange skriver at dere har mild strek hele måneden igjennom?

Noen som kan forklare en nybegynner? :)

Anonymkode: 3ec2a...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk svir av hundrevis av kroner på eggløsningstester, også har de ikke engang tatt seg tid til å lese bruksanvisningen. Når annen hvert bilde av eggløsningstester som blir postet her viser helt tydelige negative tester så må jo folk ha droppet å sette seg inn i hvordan de skal leses.

Anonymkode: cd0cc...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, er nybegynner. Har ikke peiling på hva jeg driver med :P. Supert om noen kunne forklare litt.

det er 15 dager siden første dag med mensen, jeg fikk negativ pinne i går og i forrigårs og tenkte at jaja da er eggløsning vært allerede denne måneden.

Men i dag...altså lenge etter mobil kalkulatoren sier at det er eggløsning ser pinnen sånn ut:

Dette betyr?  Har jeg eggløsning nå? Er ikle det litt sent da? Min cyklus er gjerne på 27 dager

DSC_0295.JPG

Anonymkode: 3ec2a...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor man ikke kan bruke kalkulator.  Den vet ingenting om hvor lang lutealfasendin er. Testen der er så og si positiv. El om en dag eller to vil jeg tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...