Tildittbeste Skrevet 24. mai 2020 #8381 Skrevet 24. mai 2020 4 minutter siden, Lady T skrev: Barn som blir berørt?!?! Altså, tror du barna lider noe som helst pga hvordan M og A gjør det? Det tror jeg absolutt ikke. Tror alle barna der har det veldig bra. Berørt skrev jeg. Ikke at de lider! Det er forskjell på det 8
GhostHug Skrevet 24. mai 2020 #8382 Skrevet 24. mai 2020 Synes også hun virker avslappet til det meste. Beundrer henne for det! 13
Gjest Trude4 Skrevet 24. mai 2020 #8383 Skrevet 24. mai 2020 5 minutter siden, Tildittbeste skrev: Mener du at to små barn ikke blir berørt når de først bor hos mormor. Flyttes i leilighet med mora og en "fremmed" bor der noen mnd så tilbake til mormor sitt hus og enda en gang flyttes tilbake til leiligheten som nå står nesten tom. Det sier seg vell selv også at for små barn kan være mye nytt eller frem og tilbake på kort tid Eg følger henne og forstår ikke hvordan du tenker. A bodde hos moren fra før barna ble født og frem til leiligheten. Kjæresten hadde hun kjent lenge før de flyttet sammen. Det har hun svart mange ganger. Så flyttet hun hjem igjen ved brudd. Nå er hun jo bare i leiligheten for noen dager. Helt normalt å ta barn med på ferie og overnatting. De blir ikke skadet av det. De flyttet altså ut en gang og deretter tilbake i løpet av ca 2 år.
Lady T Skrevet 24. mai 2020 #8384 Skrevet 24. mai 2020 14 minutter siden, Tildittbeste skrev: Mener du at to små barn ikke blir berørt når de først bor hos mormor. Flyttes i leilighet med mora og en "fremmed" bor der noen mnd så tilbake til mormor sitt hus og enda en gang flyttes tilbake til leiligheten som nå står nesten tom. Det sier seg vell selv også at for små barn kan være mye nytt eller frem og tilbake på kort tid Det tåler de da fint 😅 10
Lady T Skrevet 24. mai 2020 #8385 Skrevet 24. mai 2020 12 minutter siden, Tildittbeste skrev: Berørt skrev jeg. Ikke at de lider! Det er forskjell på det Jaja. Var vel ikke det verste man kunne gjøre mot barna sine akkurat 🙈 7
Isild Skrevet 24. mai 2020 #8386 Skrevet 24. mai 2020 Gratulerer til MA og mannen med baby. Godt at han fikk være med på dette. Ønsker de masse lykke til 18
Manannan Skrevet 24. mai 2020 #8387 Skrevet 24. mai 2020 48 minutter siden, Trude4 skrev: Eg følger henne og forstår ikke hvordan du tenker. A bodde hos moren fra før barna ble født og frem til leiligheten. Kjæresten hadde hun kjent lenge før de flyttet sammen. Det har hun svart mange ganger. Så flyttet hun hjem igjen ved brudd. Nå er hun jo bare i leiligheten for noen dager. Helt normalt å ta barn med på ferie og overnatting. De blir ikke skadet av det. De flyttet altså ut en gang og deretter tilbake i løpet av ca 2 år. Hvor lenge hadde denne kjæresten til A vært inne i bildet før de flyttet sammen? Ikke fått med meg det som er delt om han. 5
Tildittbeste Skrevet 24. mai 2020 #8388 Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, Trude4 skrev: Eg følger henne og forstår ikke hvordan du tenker. A bodde hos moren fra før barna ble født og frem til leiligheten. Kjæresten hadde hun kjent lenge før de flyttet sammen. Det har hun svart mange ganger. Så flyttet hun hjem igjen ved brudd. Nå er hun jo bare i leiligheten for noen dager. Helt normalt å ta barn med på ferie og overnatting. De blir ikke skadet av det. De flyttet altså ut en gang og deretter tilbake i løpet av ca 2 år. Du leser ikke hva jeg skriver. Har heller ikke sagt de blir skadet. De blir berørt. Og hvordan får du dette til å bli 1 gang i løpet av ca 2 år? Frem til nå er det 3 ganger og de skal tilbake til "hovedhuset" og så er det planlagt å bo der 1 til 2 år. Ja de er vell på "ferie" nå men uansett så mener jeg det er mye frem og tilbake for små barn. 11
Lady T Skrevet 25. mai 2020 #8389 Skrevet 25. mai 2020 (endret) På 24.5.2020 den 23.17, Tildittbeste skrev: Du leser ikke hva jeg skriver. Har heller ikke sagt de blir skadet. De blir berørt. Og hvordan får du dette til å bli 1 gang i løpet av ca 2 år? Frem til nå er det 3 ganger og de skal tilbake til "hovedhuset" og så er det planlagt å bo der 1 til 2 år. Ja de er vell på "ferie" nå men uansett så mener jeg det er mye frem og tilbake for små barn. Selvsagt følger barna med lasset når foreldrene flytter vekk noen dager. Synes «berørt» er et merkelig ord å bruke i denne sammenhengen men, ok. Barna bytter ikke skole, barnehage, vennekrets, foreldre, de mister ikke tryggheten, mat, søvn, leker, noe som helst. Synes helt ærlig det er et ikke-tema. Hadde skjønt at det ble diskutert her om barna var større og måtte bytte skole stadig vekk, osv. Men det er jo ikke greia her. Endret 25. mai 2020 av Lady T 18
Gjest Heartgirl Skrevet 25. mai 2020 #8390 Skrevet 25. mai 2020 18 timer siden, Twinkle~ skrev: Synes også hun virker avslappet til det meste. Beundrer henne for det! Det gjør jeg også, og hun er så jordnær. Lite jålete og har føttene godt plantet på bakken ❤️ Skjønne Mette ❤️
JaVel Skrevet 25. mai 2020 #8391 Skrevet 25. mai 2020 8 timer siden, Lady T skrev: Selvsagt følger barna med lasset når foreldrene flytter vekk noen dager. Synes «berørt» er er merkelig ord å bruke i denne sammenhengen men, ok. Barna bytter ikke skole, barnehage, vennekrets, foreldre, de mister ikke tryggheten, mat, søvn, leker, noe som helst. Synes helt ærlig det er et ikke-tema. Hadde skjønt at det ble diskutert her om barna var større og måtte bytte skole stadig vekk, osv. Men det er jo ikke greia her. Rent generelt vil jeg kalle Mette en stayer. Uansett utgangspunkt så lander hun alltid på føttene, ingen hysteriker med andre ord. Må også få gratulere henne med det nye vidunderet, et helt nytt lite menneske . 23
Manannan Skrevet 26. mai 2020 #8392 Skrevet 26. mai 2020 Hadde jeg vært Ellos hadde jeg foretrukket at MA ventet med å legge ut reklame til den verste barsel-perioden er over når innleggene er så lite troverdige som gårsdagens. Ellos må da være atskillig mer opptatt av kvantitet enn kvalitet når det gjelder bruk av bloggere til å reklamere for de. Nå er ikke jeg ekspert på digital markedsføring da, men som forbruker sliter jeg med å se at slike innlegg som gårdagens, spesielt når det legges ut ca samtidig som et innlegg om fødsel, vil generere noe interesse rundt putene de prøver å pushe. 4
Lady T Skrevet 26. mai 2020 #8393 Skrevet 26. mai 2020 3 timer siden, Manannan skrev: Hadde jeg vært Ellos hadde jeg foretrukket at MA ventet med å legge ut reklame til den verste barsel-perioden er over når innleggene er så lite troverdige som gårsdagens. Ellos må da være atskillig mer opptatt av kvantitet enn kvalitet når det gjelder bruk av bloggere til å reklamere for de. Nå er ikke jeg ekspert på digital markedsføring da, men som forbruker sliter jeg med å se at slike innlegg som gårdagens, spesielt når det legges ut ca samtidig som et innlegg om fødsel, vil generere noe interesse rundt putene de prøver å pushe. Det skjønte jeg ikke.. kan man ikke være opptatt av interiør rett etter en fødsel? Eller rett etter at noen andre har født? 🤷🏻♀️ Man ser at innlegget er forhåndsskrevet, men det er da helt ok det. 12
Gjest wahaj Skrevet 26. mai 2020 #8394 Skrevet 26. mai 2020 På 25.5.2020 den 10.14, Lady T skrev: Selvsagt følger barna med lasset når foreldrene flytter vekk noen dager. Synes «berørt» er et merkelig ord å bruke i denne sammenhengen men, ok. Barna bytter ikke skole, barnehage, vennekrets, foreldre, de mister ikke tryggheten, mat, søvn, leker, noe som helst. Synes helt ærlig det er et ikke-tema. Hadde skjønt at det ble diskutert her om barna var større og måtte bytte skole stadig vekk, osv. Men det er jo ikke greia her. Vil bare skyte inn at vi flyttet 3 ganger på 2.5 år. Vi hadde fortsatt samme bhg til barna, samme foreldrene, venner osv, men likevel fikk vi kommentarer og pes fra bhg om at det var mye flytting, og ustabilt for barna. Så joda, pedagogikker mener flytting "berører" barn. Og jeg kan faktisk se den.
Manannan Skrevet 26. mai 2020 #8395 Skrevet 26. mai 2020 28 minutter siden, Lady T skrev: Det skjønte jeg ikke.. kan man ikke være opptatt av interiør rett etter en fødsel? Eller rett etter at noen andre har født? 🤷🏻♀️ Man ser at innlegget er forhåndsskrevet, men det er da helt ok det. Ut fra dette innlegget har jeg absolutt ikke følelsen av at MA skriver fordi hun er opptatt av interiør. Reklameinnlegg nr ørti som er skrevet helt over samme lest som alle de andre, tydelig på oppskrift - ikke pga virkelig engasjement. Det står jo også «I dag har jeg....», så hun fremstiller det som om hun skrev det i går. Sånn i ti-tida på formiddagen etter å ha sittet lenge og drømt om Ellos-putene formodentlig. Troverdig. Hadde hatt et mer positivt inntrykk av både Ellos og MA om en barselkvinne et par dager etter fødsel ikke var nødt til å oppfordre andre til å kjøpe puter. 6
Tildittbeste Skrevet 26. mai 2020 #8396 Skrevet 26. mai 2020 19 minutter siden, Manannan skrev: Ut fra dette innlegget har jeg absolutt ikke følelsen av at MA skriver fordi hun er opptatt av interiør. Reklameinnlegg nr ørti som er skrevet helt over samme lest som alle de andre, tydelig på oppskrift - ikke pga virkelig engasjement. Det står jo også «I dag har jeg....», så hun fremstiller det som om hun skrev det i går. Sånn i ti-tida på formiddagen etter å ha sittet lenge og drømt om Ellos-putene formodentlig. Troverdig. Hadde hatt et mer positivt inntrykk av både Ellos og MA om en barselkvinne et par dager etter fødsel ikke var nødt til å oppfordre andre til å kjøpe puter. Det er jeg veldig enig i. Tviler det er puter som står i fokus. Når man ellers nevner at det tar tid å komme seg i dusjen eller få i gang amming. Nå mener sikkert noen at jeg er veldig slem. Men det er kanskje litt lurt og se en sammenheng mellom tema innhold på bloggen og reklame fra Ellos. 7
Gjest Kritt Skrevet 26. mai 2020 #8397 Skrevet 26. mai 2020 6 minutter siden, Tildittbeste skrev: Det er jeg veldig enig i. Tviler det er puter som står i fokus. Når man ellers nevner at det tar tid å komme seg i dusjen eller få i gang amming. Nå mener sikkert noen at jeg er veldig slem. Men det er kanskje litt lurt og se en sammenheng mellom tema innhold på bloggen og reklame fra Ellos. Gjetter at det kanskje var planlagt å legge ut annonseinnlegget i forbindelse med fødselen, fordi hun da regnet med flere lesere på bloggen og dermed større reklaminntekter. Enig i at teksten kunne vært mer generell, men ingen stor sak.
Outsider1231 Skrevet 26. mai 2020 #8398 Skrevet 26. mai 2020 Må bare si at det står veldig respekt av Mette for at hun ikke skal vise sin datter på sosiale medier. Det er det ikke mange bloggere som klarer å la være å gjøre, så hatten av for det. 6
Manannan Skrevet 26. mai 2020 #8399 Skrevet 26. mai 2020 3 minutter siden, Outsider1231 skrev: Må bare si at det står veldig respekt av Mette for at hun ikke skal vise sin datter på sosiale medier. Det er det ikke mange bloggere som klarer å la være å gjøre, så hatten av for det. Du kommer nok til å se mye av henne-bare ikke ansiktet. Når det er definisjonen av å ikke «vise» barn er det vel ingen stor prestasjon. 12
Pollen Skrevet 26. mai 2020 #8400 Skrevet 26. mai 2020 7 minutter siden, Outsider1231 skrev: Må bare si at det står veldig respekt av Mette for at hun ikke skal vise sin datter på sosiale medier. Det er det ikke mange bloggere som klarer å la være å gjøre, så hatten av for det. Hun viser henne ofte fram da 2
Anbefalte innlegg