Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, hobbykokken skrev:

Hvor ser du det?

På snap! 
 

Gratulerer M og H!! 💛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg vet om som har delt at babyen er født før man har fortalt venner og familie, spesielt egne barn

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Visla skrev:

Eneste jeg vet om som har delt at babyen er født før man har fortalt venner og familie, spesielt egne barn

Hun har informert de nærmeste først. Det sa hun på snap tror jeg det var

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer M og H 🙌🏼🤗

Må bare kommentere et par ting her:

Hvis dere er blir sjokkert og opprørte over en tre sekunders badekar sekvens på snap- håper dere slutter å følge da. JEG følger hvertfall ikke mennesker jeg mener har mistet all gangsyn. Hvorfor utsette meg for slike folk liksom??? 

Digger M sin ro over det hele.  De ble de kjørt til sykehuset for å ta en sjekk mens de enda hadde sjåfør( så de slapp å ta taxi), åpningen var kun 2 cm( som hun trodde), men så har det altså gått i en rasende fart etter det. Hun har ikke delt verken kjønn eller noen detaljer ( familien får vite først). 
Vi vet ingenting om at ikke de nærmeste har fått en beskjed i natt: «Mirakelet har skjedd- alt vel. Vi gleder oss til å fortelle i morgen tidlig.» Foreksempel. 

Rørende å se en sikkert sliten og sovende, men garantert lykkelig H i stolen. Og M selv- ja er oppe og svinser og viser magen igjen. 😅 det siste er en advarsel til dem som kanskje setter frokosten i halsen ved (fysj) å se slik uanstendighet. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pollen skrev:

Hun har informert de nærmeste først. Det sa hun på snap tror jeg det var

Nei hun ville ikke vise babyen og si kjønn fordi hun hadde lovt å informere de nærmeste først. Mener jeg hun sa? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen som syns det er rart at hun går gjennom bussruter med mannen. Men det er jo fremstillingen av det hele. Jeg bor i et "fremmed" land, tatt buss hit og dit selv jeg. Selv uten at folk kan engelsk engang. Men OM mannen min hadde hjulpet meg med noen bussruter, så hadde jeg følte meg liten og flau om han skulle skreve det på nettet. Ja i dag har jeg hjulpe kona mi med å ta buss inn til sentrum. Mulig dere andre ikke ser det sånn, men for meg er det bare rart. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Visla skrev:

Eneste jeg vet om som har delt at babyen er født før man har fortalt venner og familie, spesielt egne barn

Hun la det ut på snap en stund etter det var over, da. Så du vet ingenting om hvem som er informert først. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lilletyrkia skrev:

Det er vel ingen som syns det er rart at hun går gjennom bussruter med mannen. Men det er jo fremstillingen av det hele. Jeg bor i et "fremmed" land, tatt buss hit og dit selv jeg. Selv uten at folk kan engelsk engang. Men OM mannen min hadde hjulpet meg med noen bussruter, så hadde jeg følte meg liten og flau om han skulle skreve det på nettet. Ja i dag har jeg hjulpe kona mi med å ta buss inn til sentrum. Mulig dere andre ikke ser det sånn, men for meg er det bare rart. 

Jeg synes ikke det er så rart..
For meg er det et tegn på omsorg. Har virkelig ingen forventing om at jeg selv eller andre skal finne frem med offentlig transport i fremmede land, spesielt ikke mindre byer/tettsteder. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bildet på story på IG, så skjønn🙌💗 Gratulerer til Mette og H 🌸

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lady T skrev:

Jeg synes ikke det er så rart..
For meg er det et tegn på omsorg. Har virkelig ingen forventing om at jeg selv eller andre skal finne frem med offentlig transport i fremmede land, spesielt ikke mindre byer/tettsteder. 

Tror du misser hele poenget med kommentaren. Det er ikke det at hun har hjulpet han som er "problemet", men framstillingen.

Endret av Visvas
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Visvas skrev:

Tror du misser hele poenget med kommentaren. Det er ikke det at hun har hjulpet han som er "problemet", men framstillingen.

Jeg reagerte ikke på det - nettopp fordi jeg ikke har forventinger om at noen skal finne frem i fremmede land sånn med det første. Jeg forstår ikke hvordan du ser det og at du reagerer på det. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
39 minutter siden, Zenhouse skrev:

Gratulerer M og H 🙌🏼🤗

Må bare kommentere et par ting her:

Hvis dere er blir sjokkert og opprørte over en tre sekunders badekar sekvens på snap- håper dere slutter å følge da. JEG følger hvertfall ikke mennesker jeg mener har mistet all gangsyn. Hvorfor utsette meg for slike folk liksom??? 

Digger M sin ro over det hele.  De ble de kjørt til sykehuset for å ta en sjekk mens de enda hadde sjåfør( så de slapp å ta taxi), åpningen var kun 2 cm( som hun trodde), men så har det altså gått i en rasende fart etter det. Hun har ikke delt verken kjønn eller noen detaljer ( familien får vite først). 
Vi vet ingenting om at ikke de nærmeste har fått en beskjed i natt: «Mirakelet har skjedd- alt vel. Vi gleder oss til å fortelle i morgen tidlig.» Foreksempel. 

Rørende å se en sikkert sliten og sovende, men garantert lykkelig H i stolen. Og M selv- ja er oppe og svinser og viser magen igjen. 😅 det siste er en advarsel til dem som kanskje setter frokosten i halsen ved (fysj) å se slik uanstendighet. 

110% enig med deg! Hvorfor følge hvis man irriterer seg?

Jeg digger også Mettes ro i situasjonen. Og at hun viser fram magen etter fødsel også😅 

Skjønn baby og lykkelige foreldre❤️

Forstår virkelig ikke kveruleringen rundt at Mette organiserer Hs hjemreise, og at hun skriver om det. Hva er problemet med det egentlig? Hun vil hjelpe mannen sin, enkelt og greit. Han er nylig kommet til Norge, snakker ikke språket, og er ikke kjent hverken med stedet eller offentlig transport her i landet.

Greit at andre har vært i fremmede land og tatt seg fram uten hjelp, H hadde sikkert også klart det, men føler seg nok tryggere av en gjennomgang. Han blir ikke framstilt hjelpeløs av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Finlay skrev:

110% enig med deg! Hvorfor følge hvis man irriterer seg?

Jeg digger også Mettes ro i situasjonen. Og at hun viser fram magen etter fødsel også😅 

Skjønn baby og lykkelige foreldre❤️

Forstår virkelig ikke kveruleringen rundt at Mette organiserer Hs hjemreise, og at hun skriver om det. Hva er problemet med det egentlig? Hun vil hjelpe mannen sin, enkelt og greit. Han er nylig kommet til Norge, snakker ikke språket, og er ikke kjent hverken med stedet eller offentlig transport her i landet.

Greit at andre har vært i fremmede land og tatt seg fram uten hjelp, H hadde sikkert også klart det, men føler seg nok tryggere av en gjennomgang. Han blir ikke framstilt hjelpeløs av den grunn.

Tror faktisk at om min norske og lokalkjente mann skulle tatt kollektivtransport dagen etter «natte-fødsel» og full av lykkerus og i «ammetåka», hadde jeg hatt en gjennomgang av reiseruta på forhånd med ham jeg også 😅  
 

«måttebaresidet» 😅

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Lady T skrev:

Jeg reagerte ikke på det - nettopp fordi jeg ikke har forventinger om at noen skal finne frem i fremmede land sånn med det første. Jeg forstår ikke hvordan du ser det og at du reagerer på det. 

Nå var det ikke min kommentar, men jeg reagerer ofte på framstillingen av både H og A.  Nei jeg sier ikke at noen av de, inkl. M er fæle, men at kanskje ikke alt trenger å bli delt og at man kan tenke hvordan man framstiller et annet menneske før man trykker post. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...