Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 time siden, Visvas skrev:

Helt enig! 

Tiltredes. 
Men det er en strategi bak disse stakkars meg-innleggene også, mobiliserer bevisst de som har sååå sympati for MA og fyrer opp diskusjon mellom gruppene. MA er langt mer utspekulert enn mange gir henne kred for. 
 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen har mer behov enn Mette har. Trenger vi vite det? For meg er det oppskriften på trøbbel spesielt når det kommer baby inn i bildet. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/14/2020 at 10:29 AM, Isild said:

 

Ikke så ofte jeg er innom MA lenger nå, men ser at hun fortsatt deler mye privat. Klart det må være tøft og sårende at private forhold deretter blir diskutert i diskusjonsforum. Men MA, SLUTT å dele privatliv og private relasjoner da. Det blir litt tullete å komme med disse "Jeg blir knekt",  "jeg lurte på om jeg skulle slutte å blogge"- innleggene med jevne mellomrom. 

Jeg er kynisk nok til å tro at når bloggbedrifter med jevne mellomrom kommer med slike «nå er folk fæle med meg» innlegg, er det med håp om at medier skal plukke det opp slik at bedriftseier kan være gjest hos feks God Morgen Norge for å snakke om mobbing, for å få mer eksponering rundt firmaet sitt. 

Dette har skjedd igjen og igjen med diverse andre bloggerbedrifter, at det nå virker som en «oppskrift» til suksess. 

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BuffaloDuck skrev:

Jeg er kynisk nok til å tro at når bloggbedrifter med jevne mellomrom kommer med slike «nå er folk fæle med meg» innlegg, er det med håp om at medier skal plukke det opp slik at bedriftseier kan være gjest hos feks God Morgen Norge for å snakke om mobbing, for å få mer eksponering rundt firmaet sitt. 

Dette har skjedd igjen og igjen med diverse andre bloggerbedrifter, at det nå virker som en «oppskrift» til suksess. 

Helt sant det. Denne strategien har vi sett før. Blandt annet hos lederen av kurset MA gikk.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Artig å lese om Mettes noe spesielle liv og de uortodokse valgene hun tar.. Men ikke så spennende med utallige snapper av mat og barnebarn som spiser eller stabber rundt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen er vel like rundt hjørnet nå. Ønsker dem masse lykke til. Er spent på om det blir jente eller gutt :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kritt
43 minutter siden, Sola de skrev:

Fødselen er vel like rundt hjørnet nå. Ønsker dem masse lykke til. Er spent på om det blir jente eller gutt :)

Enig, krysser fingre og tær for at alt går bra. Lykke til, Mette! 🙏🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2020 den 23.56, Surikatt skrev:

Mannen har mer behov enn Mette har. Trenger vi vite det? For meg er det oppskriften på trøbbel spesielt når det kommer baby inn i bildet. 

kyss, klapp og klem.

 

Ja det har hun fått frem mange ganger, og jeg forstår ikke hvorfor. Hva er så spesielt med det, og hvorfor nevne det så ofte. Jeg hadde ikke akkurat likt om min mann skreiv det åpent på nett om meg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Deltapiken skrev:

Hvor mange ganger skal man vise frem magen bar? Den er lik alle andre sine mager.

Hun la ut på snap for litt siden om at hun ikke føler seg vel som høygravid og det er derfor hun ikke tar bilder/filmer seg selv lengre. Det skjønte jeg lite av, føler jeg har sett mer av MA sin gravidmage enn min egen fra tre svangerskap 😂

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
7 minutter siden, Manannan skrev:

Hun la ut på snap for litt siden om at hun ikke føler seg vel som høygravid og det er derfor hun ikke tar bilder/filmer seg selv lengre. Det skjønte jeg lite av, føler jeg har sett mer av MA sin gravidmage enn min egen fra tre svangerskap 😂

 

Hun føler vel mer for å legge ut bilder av magen enn av ansiktet (pleier å være mye av det) og hele kroppen. Det kan jeg til en viss grad forstå, selv om magen er litt overeksponert ;) 

 

Og må innrømme jeg så trodde at Manannan var en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun likte ikke bilder og filmer av seg selv sa hun, og det var vel direktesending med datteren senere samme dag eller dagen etter hun sa det? Det er ikke veldig lett å ta ting som sies og skrives seriøst for dette er vel mer normalen enn unormalen fra henne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den magen er den mest eksponerte magen nord for møre. Men vi får nok svar senere på hvorfor eller noe. All inspirasjon til den bloggen blir jo hentet herfra 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
24 minutter siden, Minipilla skrev:

Den magen er den mest eksponerte magen nord for møre. 

Pst, ta en titt på Norgeskartet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kritt skrev:

Pst, ta en titt på Norgeskartet 😄

tenkte jeg og 😂 nå lo jeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Kritt skrev:

Pst, ta en titt på Norgeskartet 😄

Slapp av 😂 Bor i Bergen selv. Det er et uttrykk som betyr noe alla «alle i hele verden». 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minipilla skrev:

Slapp av 😂 Bor i Bergen selv. Det er et uttrykk som betyr noe alla «alle i hele verden». 

Bergenser sjøl, aldri hørt det uttrykket. Men men.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor henge ut mannen for alle at han 2 ganger kjøpte is hun ikke liker, og at hun ikke hadde hjerte til å si ifra andre gangen? 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
8 minutter siden, Visla skrev:

Hvorfor henge ut mannen for alle at han 2 ganger kjøpte is hun ikke liker, og at hun ikke hadde hjerte til å si ifra andre gangen? 
 

Veldig mye hun ikke liker, litt uvanlig for voksne folk. Hadde tendenser selv i oppveksten, og veldig glad for at jeg alltid måtte smake på alt. Husker jeg protesterte, men veldig mange ting vennet jeg meg dermed til å like etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...