Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Visla skrev:

Hvorfor henge ut mannen for alle at han 2 ganger kjøpte is hun ikke liker, og at hun ikke hadde hjerte til å si ifra andre gangen? 
 

Hvorfor ikke bare fortelle han hvilken is hun forestrekker? Stusset over dette selv og blir rett og slett for dumt av ei voksen dame å lage et nummer ut av dette.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Kritt skrev:

Veldig mye hun ikke liker, litt uvanlig for voksne folk. Hadde tendenser selv i oppveksten, og veldig glad for at jeg alltid måtte smake på alt. Husker jeg protesterte, men veldig mange ting vennet jeg meg dermed til å like etterhvert.

Virker vanskelig å gjøre til lags på alle måter 😂

Fortsetter ihvertfall å omtale mannen som om han er en unge. Alt han gjør skal skrytes av eller snakkes overbærende om,evt les av når han ikke er «så flink».

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener selv hun ikke gjør han liten, men det er nesten vondt å lese og se for utenforstående enkelte ganger. Ofte skipper jeg bare igjennom fordi det gjør vondt i magen å se/lese når hun gjør han liten. 

Men det er kanskje slik hun er for hun uttrykker en ovenfraognedholdning til mange av leserne sine (=oss) også. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Minipilla skrev:

Den magen er den mest eksponerte magen nord for møre. Men vi får nok svar senere på hvorfor eller noe. All inspirasjon til den bloggen blir jo hentet herfra 🙄

Tok ikke så veldig lang tid det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Visla skrev:

Hvorfor henge ut mannen for alle at han 2 ganger kjøpte is hun ikke liker, og at hun ikke hadde hjerte til å si ifra andre gangen? 
 

Bra eksempel på detaljer som ikke trenger å deles. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Legger ut oppskrift på kvikklunsjkake på bloggen, og det viser seg at den består av..... ferdigkakemiks! 🙈. Hehe, skal man le eller gråte. Men det er noe herlig upretensiøst over det, da! 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Kritt skrev:

Legger ut oppskrift på kvikklunsjkake på bloggen, og det viser seg at den består av..... ferdigkakemiks! 🙈. Hehe, skal man le eller gråte. Men det er noe herlig upretensiøst over det, da! 🤪

Ærlig talt.. hu er høygravid ...  


Synes uansett det er fint med pimpe Toro-tips. Er ikke alltid man har tid eller energi til å lage kaker helt fra bunnen av, gravid eller ikke.. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
11 minutter siden, Lady T skrev:

Ærlig talt.. hu er høygravid ...  


Synes uansett det er fint med pimpe Toro-tips. Er ikke alltid man har tid eller energi til å lage kaker helt fra bunnen av, gravid eller ikke.. 

Helt enig med deg :-). Bruker ofte snarveier selv. Det var bare ikke det man ventet seg når hun varslet oppskrift. Og som jeg skrev, det er egentlig ganske herlig. Langt fra AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kritt skrev:

Helt enig med deg :-). Bruker ofte snarveier selv. Det var bare ikke det man ventet seg når hun varslet oppskrift. Og som jeg skrev, det er egentlig ganske herlig. Langt fra AB.

På snap var hun i forkant tydelig på at 17. mai kakene skulle bestå av pimpa ferdigkaker. Men klart, om man ikke følger henne via sosiale medier og fikk med seg det, skjønner jeg det var en noe overraskende «oppskrift». 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kritt skrev:

Helt enig med deg :-). Bruker ofte snarveier selv. Det var bare ikke det man ventet seg når hun varslet oppskrift. Og som jeg skrev, det er egentlig ganske herlig. Langt fra AB.

Det var det jeg ventet når hun varslet oppskrift, i og med at hun skrev det rett ut, 2 ganger. 

Sitat:

Nå skal jeg straks i butikken for å kjøpe inn jukse kaker som jeg skal pimpe opp og så fokuserer jeg heller mer på middagen og det viktigste av husarbeidet. 17 mai i år blir uansett ikke slik det skulle ha vært, så da gjør vi det vi kan med det vi har og håper at årets 17 mai blir så fantastisk som det kan bli utifra utgangspunktet.

Vil dere ha tips til pimping av juksekaker? Har nemlig tenkt ut litt ideer som jeg tror blir veldig bra. Kan vise dere i morgen.

 

-Mette

https://metteask.blogg.no/vanskelig-for-huseyin-a-hjelpe-meg.html

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
6 minutter siden, Marixxx skrev:

På snap var hun i forkant tydelig på at 17. mai kakene skulle bestå av pimpa ferdigkaker. Men klart, om man ikke følger henne via sosiale medier og fikk med seg det, skjønner jeg det var en noe overraskende «oppskrift». 

Ja, jeg følger henne ikke slavisk og fikk ikke med meg opptakten. Og som sagt, litt herlig med noe annet enn de perfekte rosabloggerne med deres spelt-cupcakes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kritt skrev:

Ja, jeg følger henne ikke slavisk og fikk ikke med meg opptakten. Og som sagt, litt herlig med noe annet enn de perfekte rosabloggerne med deres spelt-cupcakes 

Helt enig! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kritt skrev:

Helt enig med deg :-). Bruker ofte snarveier selv. Det var bare ikke det man ventet seg når hun varslet oppskrift. Og som jeg skrev, det er egentlig ganske herlig. Langt fra AB.

Jeg så du skrev det, men du skrev også «skal man le eller gråte», så du virket veldig oppgitt 🙊😅 Juksekaker er da alltid ok, - og spesielt når man er høygravid ☺️ 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Turkis Sau skrev:

Det var det jeg ventet når hun varslet oppskrift, i og med at hun skrev det rett ut, 2 ganger. 

Sitat:

Nå skal jeg straks i butikken for å kjøpe inn jukse kaker som jeg skal pimpe opp og så fokuserer jeg heller mer på middagen og det viktigste av husarbeidet. 17 mai i år blir uansett ikke slik det skulle ha vært, så da gjør vi det vi kan med det vi har og håper at årets 17 mai blir så fantastisk som det kan bli utifra utgangspunktet.

Vil dere ha tips til pimping av juksekaker? Har nemlig tenkt ut litt ideer som jeg tror blir veldig bra. Kan vise dere i morgen.

 

-Mette

https://metteask.blogg.no/vanskelig-for-huseyin-a-hjelpe-meg.html

 

Og jeg forventet at hun kjøpte ferdig bakt kakebunn/brownie e.l som hun bare pyntet. Ser ikke helt hva hun sparer av tid og energi på å kjøpe kakemiks som hun må bearbeide og steke, og i tillegg tilsetter hun ekstra ingredienser. Ikke det at det spiller noen rolle hva hun lager av kake, men merkelig å lage en greie av å skulle gjøre ting enkelt når det ikke er enklere enn å lage noe fra bunnen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kritt skrev:

Legger ut oppskrift på kvikklunsjkake på bloggen, og det viser seg at den består av..... ferdigkakemiks! 🙈. Hehe, skal man le eller gråte. Men det er noe herlig upretensiøst over det, da! 🤪

Har det noen betydning om dem er laget med en kakemiks da? 

Så mye kakemikser,pannekakerøre,vaffelrøre osv som selges i så skulle man tro at de fleste har kjennskap til slike ting. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
59 minutter siden, Flettfrid skrev:

Har det noen betydning om dem er laget med en kakemiks da? 

Så mye kakemikser,pannekakerøre,vaffelrøre osv som selges i så skulle man tro at de fleste har kjennskap til slike ting. 

 

Nei, jeg bruker i mellom kakemiks selv, ikke noe galt i det. Var bare ikke det jeg så for meg da det ble annonsert at oppskrift skulle deles. Jeg hadde ikke fått med meg at det var opplyst på forhånd. Uansett ingen stor sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig merkelig at datteren skal flytte ut mens mor er på sykehuset. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lopploella skrev:

Veldig merkelig at datteren skal flytte ut mens mor er på sykehuset. 

De må da ha tenkt på forhånd at det kan være litt kleint å dele hus med en man knapt kjenner, merkelig de ikke fant det ut før de tømte leiligheten. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har passert metningspunktet for snakk om fødselen for lengst? Ta heller en pause fra blogg/SoMe til det er over.  Og håper det snart blir tatt noen andre bilder til bloggen...kyssebilder med selfiearm trenger ikke gå på repeat. To gode gratis tips fra meg 👍🏻

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Manannan skrev:

Er det bare jeg som har passert metningspunktet for snakk om fødselen for lengst? Ta heller en pause fra blogg/SoMe til det er over.  Og håper det snart blir tatt noen andre bilder til bloggen...kyssebilder med selfiearm trenger ikke gå på repeat. To gode gratis tips fra meg 👍🏻

Jeg syns det er koselig jeg. Det er jo 99% av livet hennes akkurat nå, så jeg syns det er helt innafor at hun skriver mye om det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...