Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
29 minutter siden, jukkapalme skrev:

:sjokk: Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Hun virker ikke lett å leve med. Stakkars mann! Virker som de krangler veldig mye også, ikke bra.

29 minutter siden, jukkapalme skrev:

:sjokk: Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Hun virker ikke lett å leve med. Stakkars mann! Virker som de krangler veldig mye også, ikke bra.

Går ut fra at du "tuller". Denne kommentaren ble lavmål. Slutt

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Oppland skrev:

Da jeg leste dette innlegget tenkte jeg: Stakkars mann! Får håpe hun overdriver ellers kommer aldri dette forholdet til å vare.

Samme her. Håper ikke det er så brutalt som det høres ut til og jeg håper de får det fint sammen når han flytter hit. Men si sånt til den man elsker da, selv om det har vært når de har kranglet. Tøft av henne å tørre å innrømme sånt i et blogginnlegg da, det må jeg si. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg leste her før jeg leste blogginnlegget og må innrømme at jeg trodde det var verre enn det var. Jeg og samboeren min flyttet sammen nesten umiddelbart i min leilighet. Da var jeg vant til å være alene og gjøre alt på min måte. Jeg hadde også litt problemer i starten med at han bretta klær litt annerledes og la sokkene i feil skuff etc. Helt teit å tenke på nå, men «gammel dame vond å vende». Jeg regner med at Mette har sagt unnskyld til mannen, og at hun ikke truer med noe sånt igjen. For jeg er enig i at det var forferdelig stygt å si til ham. Iom at hun skriver åpenlyst om at det var en feil så var det nok det og :) 

• Liker 15
Skrevet

Er vel en grunn til at forholdene til barnefedrene var korte. 

• Liker 8
Skrevet

Virker som hun har fått det hun var ute etter - en sæddonor. Nå er hun ikke så interessert lenger. Hun virker ikke helt god å bo sammen med. Hun har jo prøvd det to ganger før uten å få det til. 

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, jukkapalme skrev:

Samme her. Håper ikke det er så brutalt som det høres ut til og jeg håper de får det fint sammen når han flytter hit. Men si sånt til den man elsker da, selv om det har vært når de har kranglet. Tøft av henne å tørre å innrømme sånt i et blogginnlegg da, det må jeg si. 

Jeg synes ikke det er tøft, men heller slemt å gjøre mannen sin så «liten» for alle på internettet. Jeg fikk vondt av ham. 
Men klart alle tolker sånt forskjellig. Håper bare det ikke er skrevet for å få opp trafikk og temperatur igjen i ABIP vakuum.

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, CMarie skrev:

Jeg synes ikke det er tøft, men heller slemt å gjøre mannen sin så «liten» for alle på internettet. Jeg fikk vondt av ham. 
Men klart alle tolker sånt forskjellig. Håper bare det ikke er skrevet for å få opp trafikk og temperatur igjen i ABIP vakuum.

Jeg ordla meg nok litt feil. Jeg syns også det er slemt gjort mot mannen, men likevel tøft gjort å stå frem og innrømme sine feil på den måten når hun vet at hun vil få stygge kommentarer. Er ikke så flink til å ordlegge meg. Tenkte tanken med at det kanskje er skrevet for å få opp trafikken igjen jeg også. Men det kommer vel mer ABIP-greier også? Akkurat der har hun gjort en veldig god jobb da. 

• Liker 8
Skrevet

Er det i det heletatt noe positivt i livet hennes? Er jo bare klaging, negativitet, styr og dårlig stemning i alle innlegg, bortsett fra noe reklame innimellom elendigheten. 

• Liker 12
Skrevet

Altså brått ble ferie modus forelskelsen borte.  Ble gravid og hormonene løper løpsk. De er ofte i konflikt og hun står på sitt. Tror neppe Norges besøket ble som han hadde håpet.  Hjem og ble sjuk og hun med sitt her uten å vise så mye hensyn til h som sitter syk hjemme i Tyrkia.  Og nå får han liksom så hatten passer, at hun øser ut hva hun har tenkt eller sagt i kampens hete. Ikke rart han har magesår. Synes virkelig synd på han,  og jeg har dessverre ikke noe tro på evig troskap her. Selv om jeg hadde håpet det..time will show

• Liker 13
Skrevet

Sæddonor, -seriøst!! 🙄

Jeg vet selv hvor spennende og fantastisk en forelskelse med en varmblodig utlending kan være, og alt er så enkelt i utlandet i forhold til her hjemme. Med så mange nye lesere, tror jeg heller Mette bør være litt mer forsiktig hva hun skriver, så hun ikke ender opp å bli baksnakket slik som VP og CBE. 

Ønsker paret lykke til, og vet av erfaring at krangler ikke fører til noe godt. Saklige diskusjoner og ydmykhet er mye bedre. 

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, fotballjenta skrev:

Jeg leste her før jeg leste blogginnlegget og må innrømme at jeg trodde det var verre enn det var. Jeg og samboeren min flyttet sammen nesten umiddelbart i min leilighet. Da var jeg vant til å være alene og gjøre alt på min måte. Jeg hadde også litt problemer i starten med at han bretta klær litt annerledes og la sokkene i feil skuff etc. Helt teit å tenke på nå, men «gammel dame vond å vende». Jeg regner med at Mette har sagt unnskyld til mannen, og at hun ikke truer med noe sånt igjen. For jeg er enig i at det var forferdelig stygt å si til ham. Iom at hun skriver åpenlyst om at det var en feil så var det nok det og :) 

Innlegget er redigert, du har nok lest det etter det ble endret...

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, Smugleseren skrev:

Sæddonor, -seriøst!! 🙄

Jeg vet selv hvor spennende og fantastisk en forelskelse med en varmblodig utlending kan være, og alt er så enkelt i utlandet i forhold til her hjemme. Med så mange nye lesere, tror jeg heller Mette bør være litt mer forsiktig hva hun skriver, så hun ikke ender opp å bli baksnakket slik som VP og CBE

Ønsker paret lykke til, og vet av erfaring at krangler ikke fører til noe godt. Saklige diskusjoner og ydmykhet er mye bedre. 

Hva mener du her? 

• Liker 6
Skrevet

Helt ærlig: her på Rampelys er vi jo opptatt av å ikke utlevere og eksponere de små. 

Nå lurer jeg på om vedkommende og familien er orientert om denne utleveringen. Siden de er voksne: eventuelt orientert om og samtykket til at det er for å tjene penger. 

Hvilke menn ville likt å bli omtalt slik? Det er jo ren umandiggjøring. Vi får håpe at han er med på å bidra til felles inntekt på denne måten. 

• Liker 8
Skrevet

Rimelig irriterende når blogginnleggene redigeres kraftig uten at dette presiseres. Er dette bevisst for å skape engasjement, for så å endre på teksten og så spille uforstående? Veldig useriøst hele opplegget. 
Enten fikk MA mye hjelp med ABIP-innleggene som tross alt framstår som ganske ryddige, eller så roter hun til mange av de «vanlige» innleggene sine med vilje. En kombinasjon gjerne...

• Liker 17
Skrevet
4 timer siden, Manannan skrev:

Innlegget er redigert, du har nok lest det etter det ble endret...

Hva er redigert bort?

Skrevet

Jeg tror vi alle kan si ting som sårer patneren, den eneste forskjellen er at hun har en blogg og er langt mer ærlig enn flestepartneren. Hun skriver jo helt tydelig i innlegget at disse kranglene er noe hun angrer på og han har helt sikkert sagt ting til henne som hun ikke nevner. 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Twinkle~ skrev:

Hva er redigert bort?

Den advarselen/forklaringen hun har i starten av innlegget er lagt til. Teksten er ellers skrevet om flere steder for å si at dette er ting hun har sagt i krangler, det var dumt og ikke riktig å si. 
Den opprinnelige teksten var skarpere formulert rundt at uansett hvem som gjør det slutt og hvorfor vil hun gjøre det hun kan for å få H sendt tilbake til Tyrkia uten noen rettigheter til ungen og dermed basta. Det måtte han finne seg i og han likte det ikke men måtte jo bare godta at hun tenkte sånn. Kanskje ville hun endre mening etterhvert. Mao framsto det som noe hun virkelig mener og står inne for. 
Tenkte på å ta screenshot men gjorde det dessverre ikke. 

• Liker 11
Skrevet
17 minutter siden, JaVel skrev:

Jeg tror vi alle kan si ting som sårer patneren, den eneste forskjellen er at hun har en blogg og er langt mer ærlig enn flestepartneren. Hun skriver jo helt tydelig i innlegget at disse kranglene er noe hun angrer på og han har helt sikkert sagt ting til henne som hun ikke nevner. 

Det er virkelig ikke normalt å true partner med at han/hun ikke får se barnet sitt om man krangler aldri så mye. Uakseptabelt. Mette burde vite bedre enn å spille på det for å få det som hun vil. Kleint å skylde på at hun var sint.

• Liker 12
Skrevet

Han har da like mye krav på barnet som henne. Det er like mye hans barn. 

• Liker 10
Skrevet

I tillegg til i kommentarfeltet på bloggen har Mette lagt ut flere lange snapper i går der hun føler seg så misforstått. Det skinner godt igjennom at Mette kanskje mener hun tar selvkritikk og innser/innrømmer egne feil - men det er nok kritikerne som er på vidda allikevel ja. Som vanlig mao 😂

Mette spør til slutt oppgitt over oss; er det virkelig bare hun og H som sier dumme ting når de krangler?!

For min del er svaret nei seff ikke. Men har aldri dratt inn trusler om å ta barna vekk fra partneren. Og ihvertfall ikke i en situasjon der jeg har hatt all makt ift å gjøre noe sånt. Det er bare ikke greit. 

Hva er egentlig poenget med disse innleggene til Mette om hvordan hun jobber med seg selv for å bli bedre? Det er jo tydelig ut ifra hvordan hun reagerer på kommentarene at hun ikke syns hun gjør så mye galt allikevel. Uff å jøje meg.

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...