Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Skrottefar skrev:

Og nå er hun så forvirret at selv om hun legger ut nye innlegg på bloggen så verken godkjenner hun eller kommenterer kommentarene som omhandler ABIP-"feiden" 😜

 

Har lagt merke til det jeg også..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Diamant skrev:

Altså ja, jeg skjønner det jeg også, men lurer på hva som har blitt sagt/gjort. Har det vært trusler f.eks ?

Jeg tror ikke trusler får noen til å støtte noen. Smiger derimot... 

Mistenker at det er så enkelt som at for noen så er AB det store idolet og superkjendisen. Så selv om noen var med på "baksnakkingen" og kanskje syns kurset var litt skuffende, så var det nok enklere å velge minste motstands vei når det ble storm rundt idolet/mentor. Kanskje de tror at ved å stå støtt ved hennes side gjennom dette så får de litt status og at det skinner litt på de senere. 

Fort gjort å bli blenda av kjendiser. 

For meg blir det litt "naivt vingleri". 

Endret av Isild
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isild skrev:

Jeg tror ikke trusler får noen til å støtte noen. Smiger derimot... 

Mistenker at det er så enkelt som at for noen så er AB det store idolet og superkjendisen. Så selv om noen var med på "baksnakkingen" og kanskje syns kurset var litt skuffende, så var det nok enklere å velge minste motstands vei når det ble storm rundt idolet/mentor. Kanskje de tror at ved å stå støtt ved hennes side gjennom dette så får de litt status og at det skinner litt på de senere. 

Fort gjort å bli blenda av kjendiser. 

For meg blir det litt "naivt vingleri". 

Det samme har jeg tenkt. At de er blendet av hennes kjendisstatus, at de får være " venner" med AB, og da kreves det nok at de skal støtte henne i alt. Feigt? Ja absolutt, men den som kommer til å stå igjen som en rederlig person med ryggrad, når alt dette er over, er Mette. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Triste er jo at den ene ser på AB som venn, psykolog og mentor. Når alt mentoren vil ha er pengene hennes. Kan bli et veldig hardt fall om de skulle bli uenige og AB vender seg bort fra personen. Er jo bra at personen føler at livet har blitt rikere (mer sosial og flere venner?), men de som har fulgt AB vet jo dette kan fort vende, se bare på podd-partneren, den ene uka hyller de hverandre (mest AB) og uka etter slettes siste podd.

Har Isabel (podd partneren) skrevet noe om dette forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JaVel skrev:

Det samme har jeg tenkt. At de er blendet av hennes kjendisstatus, at de får være " venner" med AB, og da kreves det nok at de skal støtte henne i alt. Feigt? Ja absolutt, men den som kommer til å stå igjen som en rederlig person med ryggrad, når alt dette er over, er Mette. 

Blir litt som å velge å stille seg bak den "populære jenta" på skolen selv om hun er en bully. Fordi det er er om å gjøre å være med i "squaden". 

Trist å se at voksne damer ofrer både vennskap og det de egentlig mener (som at de egentlig var skuffet over kurset) for å være midlertidig "nyttig bestis" når idolet opplever motgang. 

 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tranedatter skrev:

Triste er jo at den ene ser på AB som venn, psykolog og mentor. Når alt mentoren vil ha er pengene hennes. Kan bli et veldig hardt fall om de skulle bli uenige og AB vender seg bort fra personen. Er jo bra at personen føler at livet har blitt rikere (mer sosial og flere venner?), men de som har fulgt AB vet jo dette kan fort vende, se bare på podd-partneren, den ene uka hyller de hverandre (mest AB) og uka etter slettes siste podd.

Har Isabel (podd partneren) skrevet noe om dette forresten?

Har ikke hørt noe om at det har blitt kommentert at de slettet den. 

Men tror de fortsatt er venner (noe som er bra, for jeg tror Isabel er en veldig god venn) - hvis jeg forsto det rett så var Isabel med på premierefesten til bloggerne iallefall, og det kom vel noen snapper osv (jeg har ikke sett de, følger ingen av de på snap) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke positivt at WL har fått noen flere følgere de siste dagene, selv om det ikke er mange. Hun fremstår litt golddigger, og bilder og innlegg er langt over snittet kjedelige. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg overbevist om at WL også vil kjenne på et av AB sine mindre pene sider etterhvert. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje se at WL har nevnt eller blogget om at hun har vært å bakt kake hos sitt store idol?
Er ikkje det litt rart?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Jeg forstår ikke helt hvorfor alle her inne mener WL er et persilleblad som man ikke kan kritisere. Hun er en voksen dame som vil bli et offentlig menneske, og personlig synes jeg måten hun velger side nå viser hvor naiv hun er, og hvis hun virkelig mener at dette er skitkasting og har lært AB sine teknikker ang kritikk burde hun kanskje trekke seg fra rampelyset 🤔 Det er tydelig at WL og Mette har skuffet hverandre, men sånne indirekte innlegg minner meg om den gamle 40+ bloggkrigen fra 2014/2015(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hastetur til Sørumsand i går for å hjelpe mentor å pynte på sannheten. Herlig! Det er så stusselig og naivt at det er på grensen til underholdende.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Influenseren skrev:

Kan ikkje se at WL har nevnt eller blogget om at hun har vært å bakt kake hos sitt store idol?
Er ikkje det litt rart?

Hun tør vel ikke fordi hun vet hvor landet ligger og at hun kommer til å få veldig mye kritikk og sannsynligvis miste følgere. Nå har hun ihvertfall mistet meg. Og hun kommer nok til å angre på samarbeidet med AB og abip, ingen seriøse aktører vil ønske og assosieres med noen som står AB nær nå. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffet over WL, at hun lar seg lure på den måten. Trodde hun var en dame med bein i nesa og som ikke tålte at hennes medsøstre ble behandlet dårlig, men der tok jeg feil, gitt. Tenk å la seg styre av AB, jeg fatter ikke at det går an å være så naiv og lettlurt!

Har helt siden jeg oppdaget WL både likt og heiet masse på henne og gitt henne mange klikk både på bloggen og YouTube (selv om begge deler er gørrkjedelig), men tror ikke jeg gidder det mer nå...

Hun er så utrolig feig som ikke tør godkjenne konstruktive og saklige kommentarer og kaller all konstruktiv kritikk mot henne og Gud, eeeh jeg mener AB skittkasting. Feigt å ikke tørre å blogge om kakebakebesøket hos sin elskede mentor også, men litt kritikk er visst farlig det :rolleyes: Offentlig person og influencer, du liksom, jeg ler og ler. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Isild skrev:

Jeg tror ikke trusler får noen til å støtte noen. Smiger derimot... 

Mistenker at det er så enkelt som at for noen så er AB det store idolet og superkjendisen. Så selv om noen var med på "baksnakkingen" og kanskje syns kurset var litt skuffende, så var det nok enklere å velge minste motstands vei når det ble storm rundt idolet/mentor. Kanskje de tror at ved å stå støtt ved hennes side gjennom dette så får de litt status og at det skinner litt på de senere. 

Fort gjort å bli blenda av kjendiser. 

For meg blir det litt "naivt vingleri". 

Ja, du har nok rett i det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg har heiet på WL og gitt henne klikk nå og da, fordi bloggingen åpenbart gir henne noe i en hverdag som er utfordrende. 

Men det stopper her. 

Hele dette opplegget med ABIP og tankene rundt å bli influencer og kjedis med medietrykk var jo flaut nok, men noen hadde åpenbart slått i henne en plate og jeg fikk litt vondt av hvor virkelighetsfjernt fremtidsdrømmene var. Det hun holder på med nå det tror jeg hun ikke forstår rekkevidden av. Det vitner nok en gang om en naivitet som må være mentors våte drøm. På den andre siden sier det en hel del om situasjonen at AB må ty til de mest ressurssvake i gruppa for støtte. 

Beklager WL, men når du blir med på leken, må du tåle steken. Null respekt for deg, når du henger deg på dette. De du sparker på vei opp vil du møte på vei ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg har heiet på WL og gitt henne klikk nå og da, fordi bloggingen åpenbart gir henne noe i en hverdag som er utfordrende. 

Men det stopper her. 

Hele dette opplegget med ABIP og tankene rundt å bli influencer og kjedis med medietrykk var jo flaut nok, men noen hadde åpenbart slått i henne en plate og jeg fikk litt vondt av hvor virkelighetsfjernt fremtidsdrømmene var. Det hun holder på med nå det tror jeg hun ikke forstår rekkevidden av. Det vitner nok en gang om en naivitet som må være mentors våte drøm. På den andre siden sier det en hel del om situasjonen at AB må ty til de mest ressurssvake i gruppa for støtte. 

Beklager WL, men når du blir med på leken, må du tåle steken. Null respekt for deg, når du henger deg på dette. De du sparker på vei opp vil du møte på vei ned. 

Dette. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan vi ikke, vær så snill, flytte diskusjonen om WL til tråden som handler om denne bloggeren? Denne tråden handler om Mette Ask.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...