Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Skrottefar skrev:

Tar vel ikke lang tid før AB stiller opp i God Kveld Norge med krokodilletårer og serverer en historie om hvor lei seg hun er og at hun bare ville alle sitt beste og derfor måtte få inn flere på kurset som trengte hjelp, for hun er jo bare mor godhjerta 🤣 

12 timer siden, JaVel skrev:
4 minutter siden, Skrottefar skrev:

Tar vel ikke lang tid før AB stiller opp i God Kveld Norge med krokodilletårer og serverer en historie om hvor lei seg hun er og at hun bare ville alle sitt beste og derfor måtte få inn flere på kurset som trengte hjelp, for hun er jo bare mor godhjerta 🤣 

Håper de ikke vier henne mer oppmerksomhet på ei stund. Fant en reportasje på rød løper akkurat nå...virkelig tatt av dette her...

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at dette er en Mette Ask tråd men siden vi allerede har vært inne på andre bloggere som forsvarer AB så har nå WL ett nytt blogginnlegg.. "Kvinner som hater kvinner" .. Vi kan alle se hva hun hinter til

Beklager om dette absolutt ikke hører hjemmer her, er ny på forumet og prøver å manøvrere som best jeg kan. Learning by doing

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Oh! skrev:

Vet at dette er en Mette Ask tråd men siden vi allerede har vært inne på andre bloggere som forsvarer AB så har nå WL ett nytt blogginnlegg.. "Kvinner som hater kvinner" .. Vi kan alle se hva hun hinter til

Beklager om dette absolutt ikke hører hjemmer her, er ny på forumet og prøver å manøvrere som best jeg kan. Learning by doing

WL er AB sin største fan så hun vil forsvare AB helt frem til helvete fryser over, så det er ikke noe nytt det akkurat.
Regner med at WL får litt av en jobb med å kommentere og moderere kommentarfeltet i kveld og natt, for der kommer det til å bli liv ja 🤣

Du kan også kommentere i AB-tråden om det er AB-relatert:
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1283836-eks-blogger-anne-brith-davidsen/  :)

 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Skrottefar said:

WL er AB sin største fan så hun vil forsvare AB helt frem til helvete fryser over, så det er ikke noe nytt det akkurat.
Regner med at WL får litt av en jobb med å kommentere og moderere kommentarfeltet i kveld og natt, for der kommer det til å bli liv ja 🤣

Du kan også kommentere i AB-tråden om det er AB-relatert:
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1283836-eks-blogger-anne-brith-davidsen/  :)

 

 

Eg skjønner bare ikkje at WL ikkje klarer å se galskapen i alt dette! Hun som ble bestis med Mette og greier når de var på tur? Kan jo ikkje ta henne særlig seriøs lengre...I utgangspunktet var jo hun en blogger som man lett kunne legge igjen en oppmuntrende kommentar hos, men, mulig hun tror at ved å skrive ABIP relaterte blogginnlegg så kryper man oppover på lista...Veeel...

Hun syns jo i tillegg det hadde vært en slitsom uke (MEN hun kom gjennom den...HVA har hun gjort i grunnen?) derfor tenkte hun det kunne være smart å lage en skikkelig HEADING slik at det ble litt aktivitet i helga...*Rister oppgitt på hodet av håpløsheten*

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Influenseren skrev:

mulig hun tror at ved å skrive ABIP relaterte blogginnlegg så kryper man oppover på lista...Veeel...

Du sier noe der, for MA gjorde jo et byks med sine innlegg, men det WL kommer med har ikke noe "byksete" over seg, det blir bare et krampetrekk-aktig forsøk på å forsvare sin kjære "mentor" på, og det hun skriver virker så tilgjort og forhåndsprogrammert, som om noen skal ha hvisket henne i øret om hva hun skal skrive.
Slik jeg leser det så er det ikke WL-måten å skrive på.

Endret av Skrottefar
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skrottefar said:

Du sier noe der, for MA gjorde jo et byks med sine innlegg, men det WL kommer med har ikke noe "byksete" over seg, det blir bare et krampetrekk-aktig forsøk på å forsvare sin kjære "mentor" på, og det hun skriver virker så tilgjort og forhåndsprogrammert, som om noen skal ha hvisket henne i øret om hva hun skal skrive.
Slik jeg leser det så er det ikke WL-måten å skrive på.

Eg kjenner bare eg får en passe flau smak i munnen...Det er ganske mange som denne uka har skrevet innlegg hvor "ABIP" er i overskiften, nok til å høste litt klikk, det er veldig ofte ganske pinlig å lese...Utrolig mange som hadde TENKT å ta kurset, men som er glad de ikkje gjorde det likevel...Hmm....

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Oh! skrev:

Nytt innlegg på bloggen nå. Jeg syns synd på henne..

Ja, men dette er vel velkjent strategi iscenesatt av AB og/eller hennes støttespillere.

Det er mange som har fått øynene opp nå, og tenker det diskuteres enda mer bak lukkede dører rundt omkring (i bransjen) enn det gjør åpenlyst. Heia Mette!! 👏👏

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Sendte denne til Mette nå.

 

Det er mange feige mennesker, mange velger alltid den «sterkestes»side, for sikkerhets skyld. Synest det er skammelig av folk å snakke om at de er misfornøyd og ikke våge å stå for det, å la deg stå alene i stormen.  Det er jobben AB har gjort, de er misfornøyd med, om de liker henne eller ei har ikke noe si. Det er lov å gi beskjed om det. De må kunne se forskjellen.  Er du profesjonell, så vil du at kunden skal være fornøyd. 
(Jeg var misfornøyd med en jobb snekkeren gjorde hos meg, jeg gav beskjed og han rettet opp i det. Ferdig med det, vi ble begge fornøyd.) 

 Du er ydmyk, viser forståelse og hensyn, enkelte ser på dette som svakhet. Det er det ikke. Vit at du gjør det rette og at folk som ser dette utenfra, stort sett ser galskapen.  
Her er det AB som turer frem som ett tog, kjører over og slår igjennom.
De bloggerene som jeg har sett er fan av AB, det er slike som har stått frem med problemer av noe/flere slag, det er lett å utnytte for ett forbilde som AB er for de. De trenger sårt en bauta, ett forbilde, noe AB er for de, selvsikker og sterk som hun fremstår. 
Hadde de bare kunne vist konkret hva kurset til AB hadde gjort for de, men det kan de ikke, for de har jo ikke fått flere følgere, de har ikke skaffet en eneste sponsor/reklame, de har ikke tjent penger, de har kun tapt 8.000-14.500 kr. Er det noen av AB sine støttespillere som kan komme opp med tall som viser hva de har oppnådd, hva de har tjent på jobben/investeringen sin? Jeg vil gjerne se det. WL har jo endret formålet sitt for kurset, nå dreier det seg om selvrealisering, det gjorde der ikke opprinnelig. 

 Jeg håper at alle de som har vært utsatt for AB gir deg din støtte og at de som har bevis for denne oppførselen står fram. Du har min fulle respekt, mange klemmer og lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nina1975 skrev:

Sendte denne til Mette nå.

 

Det er mange feige mennesker, mange velger alltid den «sterkestes»side, for sikkerhets skyld. Synest det er skammelig av folk å snakke om at de er misfornøyd og ikke våge å stå for det, å la deg stå alene i stormen.  Det er jobben AB har gjort, de er misfornøyd med, om de liker henne eller ei har ikke noe si. Det er lov å gi beskjed om det. De må kunne se forskjellen.  Er du profesjonell, så vil du at kunden skal være fornøyd. 
(Jeg var misfornøyd med en jobb snekkeren gjorde hos meg, jeg gav beskjed og han rettet opp i det. Ferdig med det, vi ble begge fornøyd.) 

 Du er ydmyk, viser forståelse og hensyn, enkelte ser på dette som svakhet. Det er det ikke. Vit at du gjør det rette og at folk som ser dette utenfra, stort sett ser galskapen.  
Her er det AB som turer frem som ett tog, kjører over og slår igjennom.
De bloggerene som jeg har sett er fan av AB, det er slike som har stått frem med problemer av noe/flere slag, det er lett å utnytte for ett forbilde som AB er for de. De trenger sårt en bauta, ett forbilde, noe AB er for de, selvsikker og sterk som hun fremstår. 
Hadde de bare kunne vist konkret hva kurset til AB hadde gjort for de, men det kan de ikke, for de har jo ikke fått flere følgere, de har ikke skaffet en eneste sponsor/reklame, de har ikke tjent penger, de har kun tapt 8.000-14.500 kr. Er det noen av AB sine støttespillere som kan komme opp med tall som viser hva de har oppnådd, hva de har tjent på jobben/investeringen sin? Jeg vil gjerne se det. WL har jo endret formålet sitt for kurset, nå dreier det seg om selvrealisering, det gjorde der ikke opprinnelig. 

 Jeg håper at alle de som har vært utsatt for AB gir deg din støtte og at de som har bevis for denne oppførselen står fram. Du har min fulle respekt, mange klemmer og lykke til❤️

Full støtte🙌🙌🙌

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nina1975
1 minutt siden, Diamant skrev:

Hentet ut fra Mette's siste blogginnlegg:

"Noen av de velger nå å støtte bedriftene fordi de får vondt av personen som står ansvarlig."

Altså, noen av de som tidligere støttet Mette, har nå brått skiftet side. Man skifter ikke bare mening sånn over natta i en sånn sak, tenker jeg.

Her tror jeg "noen" har vært på banen med sine manipulerende evner enten ved trusler eller å ha tatt på seg en gedigen offerrolle

Hva med å synest synd på Mette da?? Hun som får dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Diamant skrev:

Hentet ut fra Mette's siste blogginnlegg:

"Noen av de velger nå å støtte bedriftene fordi de får vondt av personen som står ansvarlig."

Altså, noen av de som tidligere støttet Mette, har nå brått skiftet side. Man skifter ikke bare mening sånn over natta i en sånn sak, tenker jeg.

Her tror jeg "noen" har vært på banen med sine manipulerende evner enten ved trusler eller å ha tatt på seg en gedigen offerrolle.

Det er jo helt hårreisende å lese, og dersom AB har truet og manipulert disse til å skifte side, ja, da er det noe riv ruskende galt et sted. Håper uansett ikke disse er de som har vært mest aktive sammen med Mette ang. saken

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nina1975 skrev:

Hva med å synest synd på Mette da?? Hun som får dritten.

Ja, ikke sant.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...