Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Skrottefar skrev:

Det er jo helt hårreisende å lese, og dersom AB har truet og manipulert disse til å skifte side, ja, da er det noe riv ruskende galt et sted. Håper uansett ikke disse er de som har vært mest aktive sammen med Mette ang. saken

Helt enig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår Mette så godt! En ting er at man er uenig med henne og føler at man har fått noe ut av kurset, selv med temmelig nedjusterte forventninger! Noe annet er å gå mot Mette slik enkelte gjør nå med en haug av påstander uten bevis! Enkelte burde virkelig skamme seg, de får aldri mer heiarop eller klikk av meg i alle fall! Og virkeligheten kommer til å slå tilbake på de selv som en boomerang! De fleste forstår hva som foregår, men de får jammen stå for det de skriver nå den dagen sannheten kommer og innhenter dem, for det kommer til å skje! All støtte til Mette🙌

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Diamant skrev:

Helt enig!

Jeg ser Mette svarer i kommentarfeltet at de som har skiftet side ikke er de som har vært med i gruppa, de har bare stått på sidelinja, heldigvis :)

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skrottefar skrev:

Jeg ser Mette svarer i kommentarfeltet at de som har skiftet side ikke er de som har vært med i gruppa, de har bare stått på sidelinja, heldigvis :)

 

Greit nok, men de har stått på Mette's side fram til nå. Jeg lurer fortsatt på hva som har fått noen til å brått skifte mening.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Diamant skrev:

Greit nok, men de har stått på Mette's side fram til nå. Jeg lurer fortsatt på hva som har fått noen til å brått skifte mening.

Ja, det kan vi saktens lure på, men, jeg tror nok vi alle skjønner grunnen til skifte av side, og skulle gjerne likt at det hadde blitt bevist :)

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skrottefar skrev:

Ja, det kan vi saktens lure på, men, jeg tror nok vi alle skjønner grunnen til skifte av side, og skulle gjerne likt at det hadde blitt bevist :)

 

Altså ja, jeg skjønner det jeg også, men lurer på hva som har blitt sagt/gjort. Har det vært trusler f.eks ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Diamant skrev:

Altså ja, jeg skjønner det jeg også, men lurer på hva som har blitt sagt/gjort. Har det vært trusler f.eks ?

Ingen kommer til å si noenting om det om det så skulle vært tilfelle, med mindre de skifter side på nytt, men da burde det også bevises :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor noen har gått fra å være nøytral til helt opplagt å ta parti får vi nok sikkert aldri vite.

Det som derimot er sikkert er at alle de svinsened pastellfarvede kjøkkenhjelperne  til The Queenbee i dag flagget side. Og som den novisen jeg er i Blogglandia ble jeg nokså paff da jeg observerte at WL var en av bakerskene. Hvor ble det av alle flosklene om raushet, mot, nestekjærlighet, stå opp for deg selv, du skal ikke tåle så inderlig vel osv?

Ikke sint, bare veldig, veldig skuffet!

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skrottefar skrev:

Ingen kommer til å si noenting om det om det så skulle vært tilfelle, med mindre de skifter side på nytt, men da burde det også bevises :)

Tror du har rett i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jammf skrev:

jeg observerte at WL var en av bakerskene. Hvor ble det av alle flosklene om raushet, mot, nestekjærlighet, stå opp for deg selv, du skal ikke tåle så inderlig vel osv?

WL er så pro-AB man kan bli, og AB er heltinnen hennes, og skylappene er så lange at hun ikke ser skogen for bare trær, så der tror jeg nok toget er gått forlengst, og selv om hun var så god venninne og delte rom med Mette på Tromsø-turen så velger hun fortsatt å blindt følge og støtte "mentoren" sin og ta avstand til Mette sin kamp

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skrottefar skrev:

WL er så pro-AB man kan bli, og AB er heltinnen hennes, og skylappene er så lange at hun ikke ser skogen for bare trær, så der tror jeg nok toget er gått forlengst, og selv om hun var så god venninne og delte rom med Mette på Tromsø-turen så velger hun fortsatt å blindt følge og støtte "mentoren" sin og ta avstand til Mette sin kamp

Mye følelser inn i bildet tenker jeg. Hvilken fest å få stå under AB sin paraply!

Faktum i saken skal nå belyses av offentlig myndighet, hvilket er den riktige veien å gå, og om solidariteten opp mot AB opprettholdes etter en eventuell kritikk blir interessant å se. Jeg er en stor tilhenger av rettsikkerhet og om urett systematisk har blitt begått av en presumptivt sterkere part, heier jeg alltid på the underdog av prinsipp :) Sikkert fordi jeg er mer styrt av fornuft enn følelser.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Skrottefar skrev:

Nytt innlegg fra WL nå hvor hun forteller om det å velge side, og selv om hun ikke diriekte skriver det, så skjønner vi alle at hun velger AB sin side i MA vs. ABIP

https://www.wenchelarsen.no/2020/02/baksiden-av-medaljen/

Håper faktisk hun blir oversett litt idag. Om ingen kommenterer på innlegget hennes blir hun kanskje litt forvirret. Nå som hun er så vandt med å stå i stormen med sin elskede mentor

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Oh! skrev:

blir hun kanskje litt forvirret

Virker allerede forvirret siden hun velger den siden hun gjør 🤣

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Skogspike skrev:

Har AB noengang promotert WL? Gitt henne støtte ved å like og å kommentere på IG? 

La vel ut på snap en gang kåringen av WL som den "mest hardtarbeidende". fra helgen i Tromsø . "premien" var boka "kvinner som hater kvinner" med autografen i om jeg husker riktig.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oh! skrev:

Poeng😂

Og nå er hun så forvirret at selv om hun legger ut nye innlegg på bloggen så verken godkjenner hun eller kommenterer kommentarene som omhandler ABIP-"feiden" 😜

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...