Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Rettene er så utrolig usunne.  Den søtsure sausen fra FP inneholder 38 sukkerbiter per glass! 92,5 gram rent sukker.  Og hun har brukt et halvt glass.  
Næringsinnholdet i vårrullene tør jeg nesten ikke se på en gang, men regner med kombinasjonen av ingrediensene er så fulle av fett og sukker at det ikke bør brukes som middag.

Edit: sjekket vårrullene og de inneholder kun 4,5 g fett 👍 Rett skal være rett :)

Endret av CMarie
.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, expatityrkia skrev:

7 åringen min hater middag og spiser minimalt men spiser bra de andre måltidene. Så kan være hun beregner rett for de to selv om andre spiser mer? Jeg selv hadde ikke blitt mett av det.

Ja kan være det. Men litt av poenget var vel jo å inspirere andre. Men jeg tror ikke mange blir mett av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine barn hadde blitt mett av en porsjon av denne maten heller, men det er mulig hun følger anbefalte porsjoner fra pakkene eller noe? 

Endret av Visvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Lucky.me skrev:

Jeg forstår ikke hvorfår er dere fascinert av den gamle dama, med den stygge mannen????

Jeg forstår ikke hvordan mennesker kan skrive slik som du gjør, om andre mennesker... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Mette har nu lagt ut del 1 om kurset med AB

Et meget bra innlegg, og det står det respekt av mtp at hun er så ærlig, og det blir spennende å få lese neste innlegg hvor hun skal si mer om hvorfor hun har blokkert AB

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å finne frem popcornet, folkens! Dette her blir spennende! Synes forøvrig at MA er litt for snill og tilbakeholden, men det kan nok være en god taktikk og en fordel fra hennes side. Spent på om det kommer tilsvar fra AB, eller om hun bare overser det glatt. Jeg heier hvert fall på MA og at hun tør å stå frem med sin erfaring! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
På 20.1.2020 den 15.14, Dragonheart skrev:
16 minutter siden, Skrottefar skrev:

Et meget bra innlegg, og det står det respekt av mtp at hun er så ærlig, og det blir spennende å få lese neste innlegg hvor hun skal si mer om hvorfor hun har blokkert AB

Jeg forstår ikke hvorfor heading fra Dagonheart kommer opp her. Jeg klarte ikke å fjerne det. Beklager!

Er også enig i at dette var et saklig og informativt innlegg. Er litt urolig for om dette blir mottatt på en ordentlig måte fra ABIP-sjefen. Hun kan respondere på en måte som ikke er god for Mette. Men avventer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Synes også det var flott at hun svarte på HD sin kommentar om hun hadde sjekket ut AB på forhånd. Nå vet vi at det hadde hun ikke. Likte innlegget veldig godt, synes hun skrev på en måte som var saklig og gleder meg til fortsettelsen. Og cred for at hun sendte innlegget til AB også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint innlegg av MA. Ryddig om egne erfaringer og uten å gå til "angrep".

Nyttig for fremtidige deltagere å lese noen brukeropplevelser. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pingrid

Greit innlegg syns jeg, men den helt store sympatien uteblir jo når hun bekrefter at hun ikke gjorde noe som helst research eller satte seg inn i noe på forhånd. Hvem går inn i avtaler og blar opp tusenvis av kroner uten å vite hva de går til? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pingrid skrev:

Greit innlegg syns jeg, men den helt store sympatien uteblir jo når hun bekrefter at hun ikke gjorde noe som helst research eller satte seg inn i noe på forhånd. Hvem går inn i avtaler og blar opp tusenvis av kroner uten å vite hva de går til? 

 

Og hun ville ikke høre på rykter. Men om hun hadde googlet AB så hadde hun fått opp mye informasjon fra både seriøse nettsider som bl.a DN.no og andre nettaviser, mm. Og det kan vel ikke kalles rykter. Så jeg syns hun har vært ekstremt naiv. Og hvis noen hadde kommet til meg med rykter av relativt alvorlig karakter, så hadde jeg undersøkt selv. Jeg hadde ikke avfeid det med at jeg ikke hører på rykter, for det er sjelden røyk uten ild.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prisverdig tanke å ikke ville høre på rykter og alltid gi folk en sjanse. Men akkurat her hadde det nok lønnt seg for MA å sjekke sannhetsgehalten i ryktene før hun meldte seg på. Det er ikke alle rykter som er usanne eller alle advarsler som er ondsinnet.

Fint innlegg fra MA 👍. Skal bli spennende å lese del to. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
1 time siden, Pingrid skrev:

Greit innlegg syns jeg, men den helt store sympatien uteblir jo når hun bekrefter at hun ikke gjorde noe som helst research eller satte seg inn i noe på forhånd. Hvem går inn i avtaler og blar opp tusenvis av kroner uten å vite hva de går til? 

 

I følge kommentarfeltet virker det jo som hun fortsatt er kritisk til kritikken mot AB. Om det er ekte naivitet eller bare et spill vites ikke, uansett framstår det helt latterlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Lama_Drama said:

I følge kommentarfeltet virker det jo som hun fortsatt er kritisk til kritikken mot AB. Om det er ekte naivitet eller bare et spill vites ikke, uansett framstår det helt latterlig. 

Ja enig med deg i det. Hvis noen gjør noe spinngale så betyr det jo f.eks ikkje noe om de egentlig er koselige eller flinke i noe annet. Driver man med juks, fanterier og andre lurerier(svindel?) Så bør man absolutt ta avstand og iallefall på ingen måte inngå et samarbeid med vedkomne 

Endret av Influenseren
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Plannergirl

På en måte, for nye potensielle deltakere på ABIP, er det positivt at hun ikke satte seg inn i kritikken mot AB før hun meldte seg på. Da var hun ikke farget fra før og det som kommer nå blir helt ny kritikk basert på egen erfaring som fansen ikke kan si at hun har hørt fra andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Visvas said:

Ingen av mine barn hadde blitt mett av en porsjon av denne maten heller, men det er mulig hun følger anbefalte porsjoner fra pakkene eller noe? 

Hva skal du frem til? At Mette ikke metter barna sine? 

Tåpelig kommentar, denne kunne du ha spart deg for.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Plannergirl skrev:

På en måte, for nye potensielle deltakere på ABIP, er det positivt at hun ikke satte seg inn i kritikken mot AB før hun meldte seg på. Da var hun ikke farget fra før og det som kommer nå blir helt ny kritikk basert på egen erfaring som fansen ikke kan si at hun har hørt fra andre. 

Men det kan nok også fort snus om til at hun er misunnelig, pga det hun skrev om at noen fikk kjøpe seg inn og dermed ble forfordelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pingrid skrev:

Greit innlegg syns jeg, men den helt store sympatien uteblir jo når hun bekrefter at hun ikke gjorde noe som helst research eller satte seg inn i noe på forhånd. Hvem går inn i avtaler og blar opp tusenvis av kroner uten å vite hva de går til? 

 

Jeg tror nok at vi alle har gått på en smell noen ganger.. Desverre gjorde mette ask det denne gangen ved å ikke undersøke. Er så lett for andre og sitte og si at hvorfor i all verden gjorde du ikke sånn eller sånn. Men håper jo andre lærer av dette Før de melder seg på kurset

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...