Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Mette Ask: Nå når du endelig viser hvem du er og jeg med flere gjenvinner stor respekt for deg....så velger du å blokkere på Snap og Insta??? Var i ferd med å skulle skrive en laaaang støttende erklæring på hvor viktig rolle du nå har tatt på deg. Støtte deg med det jeg kan privat og profesjonelt, du tok ett skritt fram og fire tilbake i mine øyne! Det eneste jeg har skrevet og kommunisert med deg er en melding der jeg ba deg instendig om å revurderer ditt samarbeide med en av Norges mest omdiskutert bloggere. Jeg leser ikke blogger vær dag, er ikke på snap eller Instagram vær dag. Men når jeg har tid og føler for å kose meg med min «guilty pleasure» så leser jeg og googler alt og alle. Det var i den anledning jeg sendte deg en melding!

Nå var du i ferd med å få en stor stjerne i boka...helt til jeg nå forsto at du hadde blokkert meg i 2 kanaler. Kanskje du lærte mer av AB enn hva du har gitt utrykk for? Min skepsis til deg er tilbake og null respekt fra min side ang det du driver med nå!

 

Morna Mette!!!!!

En venninne av meg slettet 90% av sine facebook-venner i et anfall av depresjon. (Hadde ingen annen SoMe-kanal den gangen)

Bare nevner det. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Smugleseren skrev:

En venninne av meg slettet 90% av sine facebook-venner i et anfall av depresjon. (Hadde ingen annen SoMe-kanal den gangen)

Bare nevner det. 

Ikke uvanlig at en som sliter med depresjon "skalker lukene" som du sier. 

Jeg håper og tror Mette kommer styrket ut av denne erfaringen og at hun føler seg bedre. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med i AB tråden lenge, og nå var dagen kommet der jeg laget meg bruker for å kommentere på dette forumet.

Alt som har kommet frem om AB er mildt sagt sjokkerende, at hun får fritt spillerom til å holde på slik er intet annet enn grusomt!

Kjære Mette, stå på og ikke gi etter for trusler og hat! Det vil bli tungt og tøft, men jeg er overbevist om at du vil komme seirende utav det hele til slutt.  Du skriver på en slik måte at jeg tror deg 100% , er ærlig om deg selv og din situasjon, ydmyk og ektefølt.

Ikke bare står du opp for deg selv nå, men du baner også vei for andre i samme situasjon. Du gjør det vanskeligere for AB å fortsette dette kyniske lureriet sitt, mest sannsynlig sørge for at andre ikke går i samme felle som deg selv.

Du skal være stolt over dette, stolt av deg selv, du har iallfall vunnet min støtte og mine "klikk" fremover.

Ønsker deg alt godt, og lykke til på ferden videre, måtte den bli fredfull og fin♥️

Spoiler

 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Har hørt lite om denne bloggeren, før, ser hun nå er på Topplista så mulig hun har oppnådd akkurat det hun håpet på 😀 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fruku skrev:

Var det assistenten til AB som var i bryllupet til Mette?

Ja, ganske sikker på at det var det. Suprfab på insta. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Justsaying skrev:

Har hørt lite om denne bloggeren, før, ser hun nå er på Topplista så mulig hun har oppnådd akkurat det hun håpet på 😀 
 

Det kan være, men akkurat denne gangen synes jeg faktisk det viktigste er at det hun har å fortelle kommer ut. Heldigvis har Anne Brith (foreløpig) ikke oppnådd det hun håpet på, true alle rundt seg til taushet.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skriver Mette et godt og ryddig innlegg etter min mening. Hun dokumenterer med skjermbilde av samtaler, og hun setter alt i sammenheng uten å henge ut andre kursdeltagere på noen måte!

Hun kritiserer AB for kurs og oppfølging, Mette har absolutt ikke fått det hun har betalt for, slik det ser ut her! At AB og Blogghuset i tillegg prøvde å få det til å fremstå som om Mette var "ferdig" som i ferdig med å gjemnomgå et vellykket kurs, er rett og slett vanvittig frekt!!

I tillegg, et kurs skal man vel kunne trekke seg fra uten å få "represalier"? 

 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
2 minutter siden, Scoop skrev:

Det kan være, men akkurat denne gangen synes jeg faktisk det viktigste er at det hun har å fortelle kommer ut. Heldigvis har Anne Brith (foreløpig) ikke oppnådd det hun håpet på, true alle rundt seg til taushet.

Jeg har ikke satt meg nok inn i alle detaljene til å kunne stå for en mening om alt som skrives, men tenker at det er jo ikke unormalt om noen er misfornøyd med en «vare» og andre er fornøyd. Og hvis hun betaler inn mer penger enn hva som er avtalen så må ikke bare AB se over avtalen men også burde jo ikke hun her betalt inn noe mer heller da. Evt får hun be om å få tilbake pengene, håper og tror at Mette har prøvd å få refundert kursavgift etc og fulgt vanlige lover for slikt før hun skriver et blogginnlegg om alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justsaying skrev:

Jeg har ikke satt meg nok inn i alle detaljene til å kunne stå for en mening om alt som skrives, men tenker at det er jo ikke unormalt om noen er misfornøyd med en «vare» og andre er fornøyd. Og hvis hun betaler inn mer penger enn hva som er avtalen så må ikke bare AB se over avtalen men også burde jo ikke hun her betalt inn noe mer heller da. Evt får hun be om å få tilbake pengene, håper og tror at Mette har prøvd å få refundert kursavgift etc og fulgt vanlige lover for slikt før hun skriver et blogginnlegg om alt. 

Hun skrev i kommentarfeltet at hun vurderte å be om å få pengene tilbake (har mine tvil om at AB går med på det), men jeg synes uansett det er flott at andre blir advart mot dette kurset som rett og slett er svindel. Ser ut til at AB har moderert lovnadene sine noe nå, men tidligere reklamerte hun med at man ved å gå kurset ville bli toppblogger og tjene millioner. Det skulle kun være 10 deltakere, men plutselig var det flere titalls. Noe skurrer allerede der.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Anne Brith kjenner jeg ikke mye til, bortsett fra noe på Bloggerne på TV. Skjønner ikke helt hvorfor Mette skriver dette i detaljer på bloggen sin. Det beste er vel å gi f.... i Anne Brith. Skjønner ikke helt hva som har gjort Anne Brith så populær? Eller er hun populær? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plannergirl
10 minutter siden, Surikatt skrev:

Denne Anne Brith kjenner jeg ikke mye til, bortsett fra noe på Bloggerne på TV. Skjønner ikke helt hvorfor Mette skriver dette i detaljer på bloggen sin. Det beste er vel å gi f.... i Anne Brith. Skjønner ikke helt hva som har gjort Anne Brith så populær? Eller er hun populær? 

Da må du lese deg opp på AB. Det er utrolig tøft og bra at Mette skriver disse innleggene og ikke bare gir f og er taus. Det er mange sider om AB i egen tråd, start der for denne tråden handler om Mette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Har hørt lite om denne bloggeren, før, ser hun nå er på Topplista så mulig hun har oppnådd akkurat det hun håpet på 😀 
 

Jeg syntes Mette er troverdig, det virker ikke som hun gjør dette for klikk. Hun ba til og med om å ikke bli brukt i reklamen på Anne Brith sin Snap.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får sånn sekt-vibber av ABIP og den første kommentaren under innlegget. 

Endret av Purple Basil
Innlegget ligger ikke først lenger, det er innlegget til Eva jeg sikter til.
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Plannergirl skrev:

Da må du lese deg opp på AB. Det er utrolig tøft og bra at Mette skriver disse innleggene og ikke bare gir f og er taus. Det er mange sider om AB i egen tråd, start der for denne tråden handler om Mette. 

Nei, hopper over det. Bloggere som krangler med hverandre bruker jeg ikke tid på. Det er hjernedødt. 

Endret av Surikatt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Purple Basil skrev:

Jeg får sånn sekt-vibber av ABIP og den første kommentaren under innlegget. 

Ja, denne Eva som kommenterer er veldig kverulerende og veldig pro-AB, uten at jeg helt vet hvem denne Eva er, annet enn at hun også er en ABIP'er, men veldig på det å forsvare AB

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kollontaj skrev:

AB liker jo å ringe folk når hun er misfornøyd, da er det ikke så lett å dokumentere hva som ble sagt. Bare nevner det. (De færreste tenker på å ta opp samtaler.)

kilde: (er flere)

https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/

 

Jeg stusset selv på at hun maste så fælt på at MA skulle ringe henne, hvorfor kunne de ikke bare ta det skriftlig over messenger?

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...