Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg vært MA hadde jeg nektet TV2 å vise meg i "Bloggerne" etter dette her. 

 

 

Endret av Isild
Endret en setning
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg begynner å lure på de historiene som skal komme. De som skal være værre og mer alvorlig enn MA sin opplevelse. Når man går så selvsikkert og "hardt" ut som det MA gjør nå, så må det jo være noe veldig alvorlig. 

Jeg følger ikke AB i kanalene hennes, kommer hun med noen tilsvar til noe av alt dette noe sted? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Hva skjedde med de middagsinnleggene hennes? Skulle hun ikke legge ut en billigmiddag om dagen? 

Hun satte det på vent, for å slippe å få mer kritikk for å poste andre innlegg mellom innleggene som handler om Abip. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Flettfrid skrev:

Hun satte det på vent, for å slippe å få mer kritikk for å poste andre innlegg mellom innleggene som handler om Abip. 

Ok? Hvor står det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Hva skjedde med de middagsinnleggene hennes? Skulle hun ikke legge ut en billigmiddag om dagen? 

Ble vel en flopp slik som endel av Hennes tidligere prosjekt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jan O skrev:

Ble vel en flopp slik som endel av Hennes tidligere prosjekt. 

Ja, planmessighet er vel ikke hennes sterkeste side. Veldig dumt å lansere et 14-dagersprogram og bryte etter få dager da. Men det er jo ikke første gang... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

For en stund siden fikk jeg en mail på jobben. Åpnet den og så at den var fra Blogghuset.

Der stod det:

"Hei igjen,
Sender som avtalt informasjon på e-post!
Trenger dere nye kunder til butikken deres? 
Vi representerer flere av Norges største influensere/mediapersonligheter via følgende kanaler:
- Blogg, Youtube, Instagram og Snapchat.

Ta gjerne kontakt for et uforpliktende tilbud!"

Spurte hvem de hadde avtalt dette med, de svarte at det var en kollega. Såpass oversikt i mitt eget firma har jeg, at jeg vet ingen kolleger ville gjort dette. 

Så jeg svarte at det siste jeg skulle, var å bruke Blogghuset til hjelp, spesielt med tanke på de bloggerne de hadde i huset, da spesielt med AB i spissen. Fikk ikke noe mer svar. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Mette har gjort en god jobb med å dokumentere hvordan AB og Blogghuset faktisk opererer. Det skal hun absolutt ha ros for!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...