Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tipper dessverre at AB klarer å sende minst en "spion" inn i den hemmelige gruppa. Håper de lykkes i å avkle AB og sette en stopper for den uredelige forretningsførselen hennes. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig trist lesing. AB fremstår som usedvanlig usympatisk, kynisk og uprofesjonell. 

(Jeg reagerte også veldig på alle skrivefeilene hennes. For et slurv av en "proffesjonell forretningskvinne").

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror også hvert eneste ord hun skriver. Men flott at hun har skjermdumper i tillegg, der AB avkler seg selv ganske effektivt og viser hvordan hun er. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

 Jeg håper dette går bra for Mette, og en ting jeg la merke til på slutten av del 2 var at hun sier lesertallet økte fordi kritikerne til AB diskuterer henne på KG og det tror jeg det er mye i. Denne tråden hadde ikke vært særlig lang om hun ikke hadde sagt hun var deltakende i ABIP, og som nevnt tidligere har mange sammenlignet oppførselen til Mette og AB. Jeg håper denne sammenligningen forsvinner nå, Mette fortjener bedre selv om det også er mye bra konstruktiv kritikk her også. Også synes jeg hun er tøff som tør å si hvordan AB egentlig er offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at MA var så langt nede og ikke møtte noen forståelse. Det er forferdelig vondt. Jeg fikk litt nytt inntrykk av henne nå etter å ha lest et så åpenhjertig innlegg om hvordan hun har hatt det. Hun reflekterer også godt ved å ikke legge all skylden på andre, og hun går ikke til angrep. 

En ryddig Del2 også! 

 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke ab går for hardt ut mot Mette nå. Mette virker å være tøff og tåler en støyt, men det kan fort bli tøft når man innehar litt mer hormoner som gravid. 

Tøft gjort å gå imot ab på dette viset, ryddig og godt skrevet synes jeg 👏👏

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at det var vondt å se mangelen på forståelse fra AB når Mette var så lengt nede. Mette ble også latterliggjort her inne for at hun var åpen om at hun var deprimert og hadde det veldig tøft.  Det var ikke greit, synes jeg. Flott å se at hun får støtte fra mange hold nå. 👏🏻☺️ 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Visvas skrev:

Håper virkelig ikke ab går for hardt ut mot Mette nå. Mette virker å være tøff og tåler en støyt, men det kan fort bli tøft når man innehar litt mer hormoner som gravid. 

Tøft gjort å gå imot ab på dette viset, ryddig og godt skrevet synes jeg 👏👏

All respekt til MA.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest innlegget sitter jeg med følelsen av at enkelte sto overhode ikke først i køen da empati ble utdelt. Kan legge til at jeg sikter IKKE til Mette. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på det hun skrev om ay hun trodde det vat som alle andre kurs. Det er akkurat det, det burde vært, og skulle vært. Hun, og mange andre meldte seg på et kurs og betalte for det. Da forventer du en viss struktur, planlagt innhold og ikke uforutsette ekstrakostnader som dette. Ei heller trusler (regning) og påstander om skjermbilder om noe du har godtatt - som du ikke ha. Løgn med andre ord. 

Samtidig kan jeg ikke helt se at disse meldingene var grunnlag for å blokkere, og tenker at det må ligge enda mer bak enn hva som har kommet frem til nå? Igjen, Mette var på et dårlig sted og ville skjerme seg selv, og da kan kanskje i seg selv være nok - og helt legitim grunn. 

Jeg håper alt kommer frem, og dette kurset er noe FT av eget initiativ bør se nærmere på syns jeg. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på denne assistenten til AB, var det hun som var/er ei nær venninne av MA eller var det ei annen ei som kjente AB? Jeg mente jeg så MA hadde skrevet noe om dette et eller annet sted, om det var i et blogg-innlegg eller kommentar er jeg ikke helt sikker på, men lurer på om MA har forsøkt å ha dialog den veien og kanskje fått litt mer empati og hjelp fremfor å ta alt direkte med mor sjøl

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var da ikke noe unormal måte å bli møtt ved psykiske utfordringer i arbeidslivet. Dessverre.  

Endret av Skureguri
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra

Mette Ask: Nå når du endelig viser hvem du er og jeg med flere gjenvinner stor respekt for deg....så velger du å blokkere på Snap og Insta??? Var i ferd med å skulle skrive en laaaang støttende erklæring på hvor viktig rolle du nå har tatt på deg. Støtte deg med det jeg kan privat og profesjonelt, du tok ett skritt fram og fire tilbake i mine øyne! Det eneste jeg har skrevet og kommunisert med deg er en melding der jeg ba deg instendig om å revurderer ditt samarbeide med en av Norges mest omdiskutert bloggere. Jeg leser ikke blogger vær dag, er ikke på snap eller Instagram vær dag. Men når jeg har tid og føler for å kose meg med min «guilty pleasure» så leser jeg og googler alt og alle. Det var i den anledning jeg sendte deg en melding!

Nå var du i ferd med å få en stor stjerne i boka...helt til jeg nå forsto at du hadde blokkert meg i 2 kanaler. Kanskje du lærte mer av AB enn hva du har gitt utrykk for? Min skepsis til deg er tilbake og null respekt fra min side ang det du driver med nå!

 

Morna Mette!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg blir målløs av å lese innleggene om ABIP, selv om det virkelig ikke burde komme som noen overraskelse. Det må være noe av det mest uprofesjonelle jeg har hørt om, og den truende tonen er virkelig ubehagelig.

Det første svaret hennes til MA da hun trakk seg fra kurset burde hun jo heller skrevet til seg selv! Går det virkelig an å ha så lite selvinnsikt og ikke minst empati? Uansett, applaus til MA for å tørre å stå fram med dette! Jeg er imponert 👏 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...