Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest spaniasol

Og AB varsler nytt jordskjelv, som denne gang vil dreie seg om de svake i samfunnet. Jeg vet ikke riktig om jeg tør tro det jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salmonella skrev:

Si meg...handler ikke denne tråden om mette ask?

Jo, men hennes konflikt med AB og abip/Blogghuset er veldig aktuell i Mettes blogg nå for tiden, og da er det vel naturlig at det også diskuteres i denne tråden. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok ikke helt dette Mette Ask (og de andre) så for seg at ville bli dekningen i media ift innleggene hun har skrevet. Men dette har vi sett før. Kritisere AB svares med at media overser kritikken fullstendig, og at AB får si hva hun har på hjertet. Nå er medias fokus på TV-comeback og Tinderdaten hun treffer fast. 

"Jordskjelv" har blitt gjort til et morsomt og ironisk uttrykk som brukes for å promotere at nå skal hun lage liv på TV igjen. 

Sånn er det bare. Dette visste mange av oss. Skal de "avsløre" AB så må de nok ta kontakt med rette instanser (ikke bare skrive på egen blogg) og få litt tyngde bak påstandene sine. (Jeg mener ikke at MA ikke snakker sant, jeg mener at så lenge noe ikke avslørt som svindel eller mangelfull markedsføring (som jeg ser at hun og andre kaller det) av rette instanser, så er det påstander) 

 

 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2020 den 21.43, Visla skrev:

Middag til 2-5 personer:

3-4 karbonader og 13 (!!!) poteter🤪

Sparebluss middag.

Hadde jeg skulle levd på sparebluss hadde det blitt beregnet 1 karbis til hver, pote og evt kålrabi, gulrot og kål som grøntfor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isild skrev:

Det var nok ikke helt dette Mette Ask (og de andre) så for seg at ville bli dekningen i media ift innleggene hun har skrevet. Men dette har vi sett før. Kritisere AB svares med at media overser kritikken fullstendig, og at AB får si hva hun har på hjertet. Nå er medias fokus på TV-comeback og Tinderdaten hun treffer fast. 

"Jordskjelv" har blitt gjort til et morsomt og ironisk uttrykk som brukes for å promotere at nå skal hun lage liv på TV igjen. 

Sånn er det bare. Dette visste mange av oss. Skal de "avsløre" AB så må de nok ta kontakt med rette instanser (ikke bare skrive på egen blogg) og få litt tyngde bak påstandene sine. (Jeg mener ikke at MA ikke snakker sant, jeg mener at så lenge noe ikke avslørt som svindel eller mangelfull markedsføring (som jeg ser at hun og andre kaller det) av rette instanser, så er det påstander) 

 

 

 

Siden hun bor i Bergen så er jo BA et greit alternativ for å få saken ut.

De har snakket der andre har tiet, feks i ML engleskole saken

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
4 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Sparebluss middag.

Hadde jeg skulle levd på sparebluss hadde det blitt beregnet 1 karbis til hver, pote og evt kålrabi, gulrot og kål som grøntfor. 

Hadde jeg levd på sparebluss hadde jeg laget karbonader selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Isild skrev:

Det var nok ikke helt dette Mette Ask (og de andre) så for seg at ville bli dekningen i media ift innleggene hun har skrevet. Men dette har vi sett før. Kritisere AB svares med at media overser kritikken fullstendig, og at AB får si hva hun har på hjertet.

Så sant. Men vi vet at det her folk her på KG som har kontaktet Dagens Næringsliv angående ABs høyst diskuterbare forretningsskikk, og at de er på saken (jfr tråden om AB). Og Mette Ask, du leser nok denne tråden (hadde gjort det samme om jeg var deg), snakk med DN, om du ikke allerede har gjort det. Og be om at de sender det de siterer deg på før det offfentliggjøres. Det er vanlig praksis, og gir deg den kontrollen du trenger. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg på Mette sin blogg nå, som lover at det kommer til å skje store ting i forbindelse med abip-saken.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi sammen prøve å oppsummere det vi vet og bryte det ned i mindre deler?

Jeg har noen punkter:

Forventningene til kurset/det som ble lovet er ikke er oppfylt. Finnes det skriftlig beskrivelse av kurset før man signerer eller i kontrakt? 
Hvordan begrunnes og hvorfor skjedde den plutselige prisøkningen  ifm Tromsø? Hvordan ble den kommunisert? 
Hvordan ser kontrakten med Blogghuset ut?  
 
Hvis noen vet dette eller kan si noe om det hadde det vært interessant å vite. Masse andre ting også, håper andre også har bidrag til spørsmål og svar :)


 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, CMarie skrev:

Skal vi sammen prøve å oppsummere det vi vet og bryte det ned i mindre deler?

Jeg har noen punkter:

Forventningene til kurset/det som ble lovet er ikke er oppfylt. Finnes det skriftlig beskrivelse av kurset før man signerer eller i kontrakt? 
Hvordan begrunnes og hvorfor skjedde den plutselige prisøkningen  ifm Tromsø? Hvordan ble den kommunisert? 
Hvordan ser kontrakten med Blogghuset ut?  
 
Hvis noen vet dette eller kan si noe om det hadde det vært interessant å vite. Masse andre ting også, håper andre også har bidrag til spørsmål og svar :)


 

 

 

Om det er signert en kontrakt e.l på dette kurset med pris, og AB krever inn 1000 kr i etterkant, er dette ulovlig og grunn nok til å gå videre med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett at media ikke ønsker å ta tak i dette av hensyn til familien hennes. (les; barna). Måten ABD agerer på når hun blir trengt opp i et hjørne vil skade barna hennes enda mer en hva som er tilfelle pdd. Dessverre lærer hun ikke av sine feil og kommer nok til å fortsette sånn til sine dagers ende. I tillegg blir man ofte særere og særere med alderen. Den dama kommer aldri til å endre seg, heldigvis er barna såpass store at de kan flytte hjemmefra og distansere seg fra dette sirkuset om ikke altfor mange år.

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
På 1.2.2020 den 0.32, FotbaIlflua skrev:

Jeg tror rett og slett at media ikke ønsker å ta tak i dette av hensyn til familien hennes. (les; barna). Måten ABD agerer på når hun blir trengt opp i et hjørne vil skade barna hennes enda mer en hva som er tilfelle pdd. Dessverre lærer hun ikke av sine feil og kommer nok til å fortsette sånn til sine dagers ende. I tillegg blir man ofte særere og særere med alderen. Den dama kommer aldri til å endre seg, heldigvis er barna såpass store at de kan flytte hjemmefra og distansere seg fra dette sirkuset om ikke altfor mange år.  

Men hvorfor gi henne mediadekning i det hele tatt da, hvis det er årsaken og de egentlig ser det vi ser?

 

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Endret av adinterim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, adinterim skrev:

Men hvorfor gi henne mediadekning i det hele tatt da, hvis det er årsaken og de egentlig ser det vi ser? 

Fordi det er "jobben" hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Fordi det er "jobben" hennes?

Er det AB sin jobb å bli skrevet om i landsdekkende aviser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, adinterim skrev:

Er det AB sin jobb å bli skrevet om i landsdekkende aviser? 

Å få mest mulig PR rundt sin person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Å få mest mulig PR rundt sin person.

Javel? Men jeg spør, på grunn av innlegget til Fotballflua som mener at media tar hensyn til barna og derfor avstår fra å skrive om Mettes avsløring (og mer), hvorfor de i det hele tatt velger å gi henne mediadekning, hvis de faktisk får med seg det samme som oss, og legger sammen to og to, som oss. Hvis de faktisk ser muffinsene i mosen, hvorfor gi henne dekning i det hele tatt - fremfor å bare ta avstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...