Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Lady T skrev:

Hun sa hun skulle slutte å lese her

Vel, det har hun sagt flere ganger tidligere, allikevel så har hun sneket seg tilbake igjen og igjen, men sant nok, hun burde slutte med det ja, helt klart

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Lady T skrev:

Hun sa hun skulle slutte å lese her. Det hadde jeg gjort om jeg var henne også 😉

Usikker på om jeg hadde klart å la være i hennes situasjon. Men hun burde - utvilsomt! I hvertfall ta ned en klype salt hva «trollene» her inne sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at hun har gjort så mye galt når det gjelder barneoppdragelse. Hun har, som jeg har fått med meg, ikke vist ansiktet til sønnen i blogginnleggene. Jeg er sikker på at hun har alt på det tørre og at hun ble meldt til barnevernet for omsorgssvikt av noen ondskapsfulle mennesker, kan hun jo ta helt med ro.

Hun har jo ikke gjort noe galt sånn sett.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun startet å blogge hadde hun mange bilder av sønnen sin med både navn og alder. Etter en periode med kritikk innpå KG sluttet hun med å publisere slike bilder. 
 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jan O skrev:

Da hun startet å blogge hadde hun mange bilder av sønnen sin med både navn og alder. Etter en periode med kritikk innpå KG sluttet hun med å publisere slike bilder. 
 

Så bra at hun tok kritikken til etterretning.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas Bie
1 time siden, Jan O skrev:

Da hun startet å blogge hadde hun mange bilder av sønnen sin med både navn og alder. Etter en periode med kritikk innpå KG sluttet hun med å publisere slike bilder. 
 

Ja, men det er jo glimrende! Skulle gjerne sett flere følge Mettes eksempel!

Endret av Jonas Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, neon_sun skrev:

Hvem er det som er død? Ref. Til snapchat. 

Unnskyld meg, men det har vel hverken du eller noen andre her noe med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, CMarie skrev:

Unnskyld meg, men det har vel hverken du eller noen andre her noe med.

Da bør hun vel kanskje ikke legge det ut på offentlig snap....? 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, neon_sun skrev:

Hvem er det som er død? Ref. Til snapchat. 

Jeg tror det er en av besteforeldrene hennes. 

Endret av Frøken_fjong1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, neon_sun skrev:

Da bør hun vel kanskje ikke legge det ut på offentlig snap....? 

Må hun si HVEM som har dødd siden hun legger ut en snap om at hun har mistet noen?  :klo: har vi rett på å vite det? Synes eg er tullete å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ingenting. Men hvis hun ikke ønsker å dele hvem som har dødd, ville hun unngått spørsmål og spekulasjoner ved å ikke opplyse om dødsfall. Man MÅ ikke dele alt. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Centimeteren skrev:

Noen som har tatt seg tid til å høre podcasten ? Åpner hun opp om AB?

Ja, hun nevner det i del 2, men hun sier det kommer et eget innlegg om dette når kontrakten er utløpt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Centimeteren skrev:

Noen som har tatt seg tid til å høre podcasten ? Åpner hun opp om AB?

Jeg har forsøkt å høre på litt, men  takler ikke måten å snakke på, for det virker som om hun skal holde en tale, følger manus og blir veldig tilgjort og unaturlig og hakkete, det var den første hun la ut i dag......den andre var bittelitt bedre, men for mye nøling, ææææh-ing og virket lite forberedt.
Det hun har å si er greit nok, men før man legger ut podcaster så bør det trenes mere, ikke bare gjøre det for å gjøre det, for da er det bedre å heller bare skrive et blogginnlegg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Skrottefar skrev:

Jeg har forsøkt å høre på litt, men  takler ikke måten å snakke på, for det virker som om hun skal holde en tale, følger manus og blir veldig tilgjort og unaturlig og hakkete, det var den første hun la ut i dag......den andre var bittelitt bedre, men for mye nøling, ææææh-ing og virket lite forberedt.
Det hun har å si er greit nok, men før man legger ut podcaster så bør det trenes mere, ikke bare gjøre det for å gjøre det, for da er det bedre å heller bare skrive et blogginnlegg. 

Jeg ville klart å følge med om alt ikke var så laaaaaangsomt. Orket bare et minutt eller så, spolte frem et par ganger, og det var tilsynelatende samme sirupen gjennom hele. Kunne sikkert vært sagt - og mer fengende - på fem minutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kritt skrev:

Jeg ville klart å følge med om alt ikke var så laaaaaangsomt. Orket bare et minutt eller så, spolte frem et par ganger, og det var tilsynelatende samme sirupen gjennom hele. Kunne sikkert vært sagt - og mer fengende - på fem minutter. 

Jepps, det er viktig å kunne være kort og konsis og ikke dra det ut i laaaaaaange ord og setninger.....for da går folk lei.

Jeg har selv jobbet i lokalradio for mange herrens år siden, og før man i det hele tatt slapp til på lufta så ble det spilt inn prøve etter prøve for å finstille hvor raskt man snakket, minst mulig nøling og i det hele tatt det å komme til poenget uten at det tok for lang tid. Og så hørte vi på det i ettertid og skjønte fort hvor landet lå......er selvfølgelig noe annet å ha en privat podcast, men prinsippet er uansett det samme.

Endret av Skrottefar
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...