Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jegserdeg skrev:

Kjære milde måne... Snakk om å burde bli beskyttet mot seg selv, er det rart folk reagerer  å melder inn???😫

Og hva mener du hun har skrevet som er så bekymringsfullt at hun bør meldes til bv? Ikke drikker hun alkohol, ikke bedriver hun omsorgssvikt, ikke utsetter hun sønnen for psykisk eller fysisk vold, så hva er det da igjen som du synes er SÅ bekymringsfullt? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke Mette-prat, men kan noen si meg hvorfor noen har en orange «binders» med hjerte på på innleggene sine? (Oppe til høyre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lemmon skrev:

Ikke Mette-prat, men kan noen si meg hvorfor noen har en orange «binders» med hjerte på på innleggene sine? (Oppe til høyre)

Det er lett å finne ut dersom du er på laptop eller stasjonær pc og fører musepekeren over området

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Skrottefar skrev:

Det er lett å finne ut dersom du er på laptop eller stasjonær pc og fører musepekeren over området

Du kan jo fortelle meg det 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lemmon skrev:

Du kan jo fortelle meg det 😅

Ok da.....det betyr populært innlegg med over gjennomsnittet mange "likes" 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skrottefar skrev:

Ok da.....det betyr populært innlegg med over gjennomsnittet mange "likes" 😄

 

Haha ok😄 se der, du kan jo være snill også😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Lemmon skrev:

Haha ok😄 se der, du kan jo være snill også😄

De som kjenner meg vet det, men de vet også at jeg har mine meninger, men de dømmer meg ikke for det ;D

 

Endret av Skrottefar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lemmon skrev:

Ikke Mette-prat, men kan noen si meg hvorfor noen har en orange «binders» med hjerte på på innleggene sine? (Oppe til høyre)

Det kommer hvis et innlegg har 50 likes eller mer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trude4 skrev:

Er det rart hun tror det er en herfra? :balltre:

Personlig tenker jeg at det er for enkelt at det er noen herifra. At noen kanskje skal få det til å se sånn ut siden Mette veldig mange ganger har henvist til trollene på forumet på blogg, Snap og insta. Den som har meldt inn har reagert på ting som jeg hadde reagert på uavhengig av KG, selv om jeg kanskje ble opplyst om enkelte blogginnlegg igjennom her. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tildittbeste skrev:

Tenker det er like sannsynlig at det er en person i nærmiljøet. Jobb, skole, nabolag,  idrettslag evt..

Er jo mange her inne men ikke alle leser bloggen hennes, det er vel der informasjonen kommer fra. 

Jeg leser her inne og følger med men leser ikke bloggen hennes. 

Har kanskje vært inne på bloggen 3 ganger. 

Har en anelse hvor den bekymringsmeldingen kom fra...... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visvas skrev:

Personlig tenker jeg at det er for enkelt at det er noen herifra. At noen kanskje skal få det til å se sånn ut siden Mette veldig mange ganger har henvist til trollene på forumet på blogg, Snap og insta. Den som har meldt inn har reagert på ting som jeg hadde reagert på uavhengig av KG, selv om jeg kanskje ble opplyst om enkelte blogginnlegg igjennom her. 

Mener du at du synes det er hold i det vedkommende skrev i bekymringsmeldingen sin? Jeg synes det som stod var rimelig skrudd. 

Endret av Lady T
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, banana hammock skrev:

Er jo mange her inne men ikke alle leser bloggen hennes, det er vel der informasjonen kommer fra. 

Jeg leser her inne og følger med men leser ikke bloggen hennes. 

Har kanskje vært inne på bloggen 3 ganger. 

Har en anelse hvor den bekymringsmeldingen kom fra...... 

11 timer siden, Zenhouse skrev:

Påfallende at alt som blir listet opp som punkter for bekymring, alt har vært tatt opp med stor aktivitet  i denne tråden... så ja, enten en som er aktiv her eller en som følger tråden. Trenger ikke hete Einstein for å tenke det...

Nei banana det som stod i bekymringsmeldingen er som sitert fra hva noen her har kokt sammen og ikke fra bloggen. Les Zenhouse sin kommentar. Eg leser bloggen og eg leser her inne og det er ofte noe helt annet som blir kokt sammen her enn hva som står i bloggen. Spekuleringer og overdrivelser blir skrevet som om det var en sannhet. Eg ser det samme hos flere bloggere her inne på kvinneguiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lady T skrev:

Mener du at du synes det er hold i det vedkommende skrev i bekymringsmeldingen sin? Jeg synes det som stod var rimelig skrudd. 

Les min kommentar 5191 på forrige side. 

Selv om jeg reagerer KRAFTIG på hvordan Mette har håndtert enkelte ting så trenger det ikke å bety at jeg synes det bør meldes?  

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Visvas skrev:

Les min kommentar 5191 på forrige side. 

Selv om jeg reagerer KRAFTIG på hvordan Mette har håndtert enkelte ting så trenger det ikke å bety at jeg synes det bør meldes?  

 

Du skrev «som du hadde reagert på uavhengig av kg». Det er flere ting som har kommet frem her inne som jeg har sjekket på bloggen, og ikke skjønner at folk reagerer på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lady T skrev:

Du skrev «som du hadde reagert på uavhengig av kg». Det er flere ting som har kommet frem her inne som jeg har sjekket på bloggen, og ikke skjønner at folk reagerer på. 

Av det som var meldt inn? 

Ja det må jo være lov til å reagere på ting uten å fly til barnevernet? Selv om jeg har vondt langt inn i sjela over måten ungen ble presentert en ny stefar og synes det er vannvittig egoistisk betyr ikke nødvendigvis at jeg mener det er omsorgssvikt som bør meldes? Det er en blogg, vi får servert bare det bloggeren ønsker å servere oss og jeg liker å tro at gutten har det bra med en mor som stort sett handler utifra barnets beste. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å melde til BV utifra den bloggen er helt merkelig ihvertfall.  Vi kan være kritiske til en hel del som blir skrevet, men det er da ingenting som skulle tilsi at BV bør innblandes?

Bloggskriver er seg selv og utleverer noen ganger litt mye, eller litt annerledes enn mange ville gjort, men det er hverken ulovlig eller omsorgssvikt etter mitt syn 🤷‍♀️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Leselusa skrev:

Å melde til BV utifra den bloggen er helt merkelig ihvertfall.  Vi kan være kritiske til en hel del som blir skrevet, men det er da ingenting som skulle tilsi at BV bør innblandes?

Bloggskriver er seg selv og utleverer noen ganger litt mye, eller litt annerledes enn mange ville gjort, men det er hverken ulovlig eller omsorgssvikt etter mitt syn 🤷‍♀️

Deler den oppfatningen, og synes ikke det er rart Mette tror det er noen herfra og ikke en random bloggleser. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BuffaloDuck skrev:

Det finnes websider der man kan skrive inn en URL, og så velge dato, der man får opp domenet slik det så ut på den datoen. 

Feks: https://archive.org/web/

Dette lærte vi på skolen, da vi lærte om nettsikkerhet og at dette med at det man publiserer på Internett er der for alltid.

 

Oi, det ante jeg ikke👍🏼😁 Før kunne man Google ord fra blogginnlegget som var slettet og få opp den slettede varianten veldig enkelt. Feks «bloggnavn + overskriften til innlegget», så kom det opp selvom det var slettet. Nå virker det som Google sletter med det samme du sletter selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lady T said:

Oi, det ante jeg ikke👍🏼😁 Før kunne man Google ord fra blogginnlegget som var slettet og få opp den slettede varianten veldig enkelt. Feks «bloggnavn + overskriften til innlegget», så kom det opp selvom det var slettet. Nå virker det som Google sletter med det samme du sletter selv.

Ja, det er litt «skummelt» er det ikke? Jeg kom på å ha lært dette i fjor, da jeg kom på å ha spist en fantastisk god rett på en restaurant, og ville prøve å lage den selv ut fra beskrivelsen. Men den var ikke på meny lenger, og restauranten hadde oppdatert systemet eller noe så de hadde ikke gamle menyer tilgjengelig (emailet dem). Så prøvde jeg denne, og vips kom websiden fram slik den så ut noen måneder før. Blir like imponert hver gang!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...