Skrottefar Skrevet 8. desember 2019 #5221 Skrevet 8. desember 2019 Akkurat nå, Lady T skrev: Hun sa hun skulle slutte å lese her Vel, det har hun sagt flere ganger tidligere, allikevel så har hun sneket seg tilbake igjen og igjen, men sant nok, hun burde slutte med det ja, helt klart 9
Gjest Kritt Skrevet 9. desember 2019 #5222 Skrevet 9. desember 2019 7 timer siden, Lady T skrev: Hun sa hun skulle slutte å lese her. Det hadde jeg gjort om jeg var henne også 😉 Usikker på om jeg hadde klart å la være i hennes situasjon. Men hun burde - utvilsomt! I hvertfall ta ned en klype salt hva «trollene» her inne sier.
Honey Dew Skrevet 9. desember 2019 #5223 Skrevet 9. desember 2019 Jeg kan ikke se at hun har gjort så mye galt når det gjelder barneoppdragelse. Hun har, som jeg har fått med meg, ikke vist ansiktet til sønnen i blogginnleggene. Jeg er sikker på at hun har alt på det tørre og at hun ble meldt til barnevernet for omsorgssvikt av noen ondskapsfulle mennesker, kan hun jo ta helt med ro. Hun har jo ikke gjort noe galt sånn sett. 8
Jan O Skrevet 9. desember 2019 #5224 Skrevet 9. desember 2019 Da hun startet å blogge hadde hun mange bilder av sønnen sin med både navn og alder. Etter en periode med kritikk innpå KG sluttet hun med å publisere slike bilder. 15
Honey Dew Skrevet 9. desember 2019 #5225 Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, Jan O skrev: Da hun startet å blogge hadde hun mange bilder av sønnen sin med både navn og alder. Etter en periode med kritikk innpå KG sluttet hun med å publisere slike bilder. Så bra at hun tok kritikken til etterretning. 22
Gjest Jonas Bie Skrevet 9. desember 2019 #5226 Skrevet 9. desember 2019 (endret) 1 time siden, Jan O skrev: Da hun startet å blogge hadde hun mange bilder av sønnen sin med både navn og alder. Etter en periode med kritikk innpå KG sluttet hun med å publisere slike bilder. Ja, men det er jo glimrende! Skulle gjerne sett flere følge Mettes eksempel! Endret 9. desember 2019 av Jonas Bie
neon_sun Skrevet 9. desember 2019 #5227 Skrevet 9. desember 2019 Hvem er det som er død? Ref. Til snapchat. 1
CMarie Skrevet 9. desember 2019 #5228 Skrevet 9. desember 2019 35 minutter siden, neon_sun skrev: Hvem er det som er død? Ref. Til snapchat. Unnskyld meg, men det har vel hverken du eller noen andre her noe med. 6
neon_sun Skrevet 9. desember 2019 #5229 Skrevet 9. desember 2019 3 minutter siden, CMarie skrev: Unnskyld meg, men det har vel hverken du eller noen andre her noe med. Da bør hun vel kanskje ikke legge det ut på offentlig snap....? 42
Frøken_fjong1 Skrevet 9. desember 2019 #5230 Skrevet 9. desember 2019 (endret) 45 minutter siden, neon_sun skrev: Hvem er det som er død? Ref. Til snapchat. Jeg tror det er en av besteforeldrene hennes. Endret 9. desember 2019 av Frøken_fjong1 1
Jan O Skrevet 10. desember 2019 #5231 Skrevet 10. desember 2019 10 timer siden, neon_sun skrev: Da bør hun vel kanskje ikke legge det ut på offentlig snap....? Helt enig. 4
Gjest Trude4 Skrevet 10. desember 2019 #5232 Skrevet 10. desember 2019 13 timer siden, neon_sun skrev: Da bør hun vel kanskje ikke legge det ut på offentlig snap....? Må hun si HVEM som har dødd siden hun legger ut en snap om at hun har mistet noen? har vi rett på å vite det? Synes eg er tullete å si
pøbelsara Skrevet 10. desember 2019 #5233 Skrevet 10. desember 2019 Hun må ingenting. Men hvis hun ikke ønsker å dele hvem som har dødd, ville hun unngått spørsmål og spekulasjoner ved å ikke opplyse om dødsfall. Man MÅ ikke dele alt. 31
Centimeteren Skrevet 13. desember 2019 #5234 Skrevet 13. desember 2019 Noen som har tatt seg tid til å høre podcasten ? Åpner hun opp om AB?
Lady T Skrevet 13. desember 2019 #5235 Skrevet 13. desember 2019 2 timer siden, Centimeteren skrev: Noen som har tatt seg tid til å høre podcasten ? Åpner hun opp om AB? Ja, hun nevner det i del 2, men hun sier det kommer et eget innlegg om dette når kontrakten er utløpt. 1
Skrottefar Skrevet 13. desember 2019 #5236 Skrevet 13. desember 2019 3 timer siden, Centimeteren skrev: Noen som har tatt seg tid til å høre podcasten ? Åpner hun opp om AB? Jeg har forsøkt å høre på litt, men takler ikke måten å snakke på, for det virker som om hun skal holde en tale, følger manus og blir veldig tilgjort og unaturlig og hakkete, det var den første hun la ut i dag......den andre var bittelitt bedre, men for mye nøling, ææææh-ing og virket lite forberedt. Det hun har å si er greit nok, men før man legger ut podcaster så bør det trenes mere, ikke bare gjøre det for å gjøre det, for da er det bedre å heller bare skrive et blogginnlegg. 4
Gjest Kritt Skrevet 13. desember 2019 #5237 Skrevet 13. desember 2019 10 minutter siden, Skrottefar skrev: Jeg har forsøkt å høre på litt, men takler ikke måten å snakke på, for det virker som om hun skal holde en tale, følger manus og blir veldig tilgjort og unaturlig og hakkete, det var den første hun la ut i dag......den andre var bittelitt bedre, men for mye nøling, ææææh-ing og virket lite forberedt. Det hun har å si er greit nok, men før man legger ut podcaster så bør det trenes mere, ikke bare gjøre det for å gjøre det, for da er det bedre å heller bare skrive et blogginnlegg. Jeg ville klart å følge med om alt ikke var så laaaaaangsomt. Orket bare et minutt eller så, spolte frem et par ganger, og det var tilsynelatende samme sirupen gjennom hele. Kunne sikkert vært sagt - og mer fengende - på fem minutter.
Skrottefar Skrevet 13. desember 2019 #5238 Skrevet 13. desember 2019 (endret) 9 minutter siden, Kritt skrev: Jeg ville klart å følge med om alt ikke var så laaaaaangsomt. Orket bare et minutt eller så, spolte frem et par ganger, og det var tilsynelatende samme sirupen gjennom hele. Kunne sikkert vært sagt - og mer fengende - på fem minutter. Jepps, det er viktig å kunne være kort og konsis og ikke dra det ut i laaaaaaange ord og setninger.....for da går folk lei. Jeg har selv jobbet i lokalradio for mange herrens år siden, og før man i det hele tatt slapp til på lufta så ble det spilt inn prøve etter prøve for å finstille hvor raskt man snakket, minst mulig nøling og i det hele tatt det å komme til poenget uten at det tok for lang tid. Og så hørte vi på det i ettertid og skjønte fort hvor landet lå......er selvfølgelig noe annet å ha en privat podcast, men prinsippet er uansett det samme. Endret 13. desember 2019 av Skrottefar 9
Skrottefar Skrevet 13. desember 2019 #5240 Skrevet 13. desember 2019 4 minutter siden, Viking-girl skrev: Hva heter podcasten? https://anchor.fm/mette-ask 1
Fremhevede innlegg